2022-01-28, 18:40
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Jo han Schweizaren med albansk namn (glömt).
Jag sa aldrig att Kloppo lyckats med ALLA värvningar.
Men att kalla en billig Shakiri (stavning) för flopp är ändå lite magstarkt. Han var en hyfsad truppspelare för oss. Precis vad han värvades in för att vara. Hans 2 mål mot Man Utd var värd hela prispengen dock...
Citera
2022-01-28, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Även pep har 2 titlar i CL ..och kommer nog ta fler innan hans karriär är slut..
Men frågan är...hur kommer Wenger in i bilden,de handlar om Liverpool samt city...
Å hur många pl titlar???

Med världens plånbok??

Ja de är bara arsenal fans i denna tråd som älskar Londons sämsta lag.
Citera
2022-01-28, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Rooney säger att han tackade nej till Everton-jobbet.

https://www.skysports.com/football/news/11671/12527368/wayne-rooney-reveals-he-turned-everton-approach-down-as-club-hold-final-talks-with-vitor-pereira-fra nk-lampard-and-duncan-ferguson
Ja vrf ska denna legendariska spelare träna Everton???

1 cl titlar och x antal liga titlar i red devils.
Citera
2022-01-28, 19:08
Medlem
Naby Keita får väl ses som det närmaste Liverpool kommer en svindyr flopp de senaste säsongerna. Det är inte mycket man fått hittills för de pengarna. Säger inte att det är en dålig spelare men tror de flesta hade högre förhoppningar på honom. Annars har de värvat oerhört smart. Matip på free transfer, Robertson för kaffepengar, Salah och Mané för summor som i efterhand ter sig skrattretande låga o.s.v

Lika imponerande är deras försäljningar och vilka summor de lyckats få för vissa spelare de senaste åren. Garvade gott åt siffrorna nedan.

Coutinho - £105m
Sakho - £24m
Grujic - 10.5m
Benteke - £27m
Ibe - £15m
Ward (fjärdemålvakt) - £12.5m
Solanke - £19m
Brewster - £18m

Liverpool har fan i mig läget under kontroll
Citera
2022-01-28, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen

För att han är från Liverpool och för att Everton är hans barndomsklubb?
Citera
2022-01-28, 19:13
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Kan du länka rätt då så slipper vi läsa den här diskussionen.
Nix. Av principiella skäl så lägger jag inte ut några länkar här på FB längre, slutade att göra det för drygt två år sedan.
Citera
2022-01-28, 19:26
Medlem
Citat:
Å hur många pl titlar???

Med världens plånbok??

Ja de är bara arsenal fans i denna tråd som älskar Londons sämsta lag.
Iochmed pep bara varit i PL några få år och tagit 3 PL titlar,sen 4 i Spanien,3 i Tyskland om ej helt fel på e ,så är han utan tvekan en tränare i klass med Ferguson,men kommer utan tvekan ta fler liga titlar totalt än Ferguson när karriären är över på bänken..
Citera
2022-01-28, 19:28
Medlem
Citat:

Haha seriöst,han kom fram i Everton,han är skolad i Everton,eller ser du Rooney som united produkt/talang?
Citera
2022-01-28, 19:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Skulle Ferguson vunnit (valfri säsong under honom) över Liverpool när de senast vann ligan och Champions League? Skulle han vunnit över Peps 100poäng lag?
Intressant tema.

Jag har sagt det förr, men säger det igen. Men jag tror att Ferguson, liksom AW, hade varit totalt chanslös mot dagens elittränare. Om en 20 år så kommer det helt säkert att finnas tränare inom världsfotbollen som Guardiola, Tuchel, Klopp etc, etc har 0% mot.

Men på tal av den feta, röda whiskynäsan, så menar jag att han dvs underpresterade med Man United, särskilt i åren mellan 99-06. Dessutom så blir Man United’s ”Treble” säsong överhypad ngt enormt.
Citera
2022-01-28, 19:37
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Iochmed pep bara varit i PL några få år och tagit 3 PL titlar,sen 4 i Spanien,3 i Tyskland om ej helt fel på e ,så är han utan tvekan en tränare i klass med Ferguson,men kommer utan tvekan ta fler liga titlar totalt än Ferguson när karriären är över på bänken..
Jag rankar Guardiola som en klart bättre manager än vad Ferguson någonsin var, glöm inte hur totalt skolad whiskynäsan blev av Pep i 2x CL-finaler.

Dock så har Guardiola en bra bit kvar till att få samma legendariska/ikoniska status inom fotbollen som det Ferguson har.
Citera
2022-01-28, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag rankar Guardiola som en klart bättre manager än vad Ferguson någonsin var, glöm inte hur totalt skolad whiskynäsan blev av Pep i 2x CL-finaler.

Dock så har Guardiola en bra bit kvar till att få samma legendariska/ikoniska status inom fotbollen som det Ferguson har.
Yes men så fort Pep gör en liknande trippel som Alex så får pep samma status ,men kommer utan tvekan få samma status om ej högre när tränarlivet är över,tar han nåt landslag som tar nåt VM guld så tror jag ingen kommer kunna mätas med pep på bra länge.
Citera
2022-01-28, 19:41
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nix. Av principiella skäl så lägger jag inte ut några länkar här på FB längre, slutade att göra det för drygt två år sedan.

Dålig princip eftersom det får alla att tro att du bara hittar på. Skadar ditt högt värderade varumärke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in