2022-01-26, 22:42
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Borde inte.... men gör det ändå. Post match studion med Paul Mearson.

https://www.youtube.com/watch?v=K4v4ax9VHJ0&ab_channel=PRATIKSONI

15:41 "They got nervous tonight. They froze" Så säger Paul Mearson om Arsenals insats i matchen på Emirates mot Liverpool. Alan Shearer syns dessutom inte till av anledningen att han inte ens var med i tv teamet som pratade om matchen. Men vem är förvånad. Istället sitter Jamie Redknapp där.

Tack för det ! Hade varit lättare att söka om killen som hade full koll kunde gett rätt namn

Då har jag sett hela och det verkar som Merson tycker att arsenal såg nervösa ut och frös som du sa, Redknapp sa att liverpool kunde gjort 2 eller 3 mål till.

Att man får något i denna video till att Arsenal ens var bra är ju helt bortom mig.
Citera
2022-01-26, 23:01
Moderator
zanteras avatar
Vad är ens meningen med att sitta och försvara sitt lag med "vi var bättre över 2 semifinaler trots att vi inte gjorde ett enda mål och åkte ut" i Kalle Anka cupen av alla cupper? Kan väl förstå om det var Champions League eller liknande och man faller på målsnöret att det är lite salt i såren men det känns ju bara löjligt att prata om vilka som var bäst när resultaten talar för sig själva.

Var någon annan användare på någon tidigare sida som sa att det finns 2 clowner här i tråden som borde perma-ignoreras av alla och jag kan väl bara hålla med. Det är i princip samma diskussioner varje vecka med dessa personerna och jag tror vi alla har ödslat alldeles för mycket energi på folk som är hopplösa fall. Det är roligt att diskutera fotboll med andra som kan vara nyanserade men det är både frustrerande och meningslöst med 'jag vet bäst' personerna.
Citera
2022-01-26, 23:48
Medlem
Fick Gunners ens ett skott på mål? nej det var spel på en planhalva båda matcherna
Citera
2022-01-27, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Fick Gunners ens ett skott på mål? nej det var spel på en planhalva båda matcherna
Hade en frispark i målramen vid 0-0
Citera
2022-01-27, 08:18
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hade en frispark i målramen vid 0-0
Statistiskt räknas det inte. Bara skott som har möjlighet att gå i mål.
Citera
2022-01-27, 14:43
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Borde inte.... men gör det ändå. Post match studion med Paul Mearson.

https://www.youtube.com/watch?v=K4v4ax9VHJ0&ab_channel=PRATIKSONI

15:41 "They got nervous tonight. They froze" Så säger Paul Mearson om Arsenals insats i matchen på Emirates mot Liverpool. Alan Shearer syns dessutom inte till av anledningen att han inte ens var med i tv teamet som pratade om matchen. Men vem är förvånad. Istället sitter Jamie Redknapp där.
Whoever the fluk du är, så har du iaf dålig koll. Är inte den analysen som jag syftar till.
Citera
2022-01-27, 16:03
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Whoever the fluk du är, så har du iaf dålig koll. Är inte den analysen som jag syftar till.
Kan du länka rätt då så slipper vi läsa den här diskussionen.
Citera
2022-01-28, 03:53
Medlem
Luis Diaz verkar vara klar för Liverpool nu när Tottenham trodde att dem hade han. fint som snus!
Citera
2022-01-28, 13:14
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Luis Diaz verkar vara klar för Liverpool nu när Tottenham trodde att dem hade han. fint som snus!

Yes, övergången ser ganska nära ut just nu då Lfc ska ha läkare på ett flyg ner till sydamerika för undersökning.

Någon här inne som har mer än youtube-koll på spelaren?
Citera
2022-01-28, 13:39
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Någon här inne som har mer än youtube-koll på spelaren?

Knappast, inte många här som visste vem snubben var innan detta fönster. Det är jag hundra på, man har sett någon video och man blir hård i brallan.

Men visst är det kul med nya värvningar, visar han sig vara en bra värvning så grattis till Liverpool. Blir det en Jota eller Kieta?
Citera
2022-01-28, 14:43
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Knappast, inte många här som visste vem snubben var innan detta fönster. Det är jag hundra på
I mitt fall får du gå längre tillbaka men det innebär inte att jag har koll på honom. Talang verkar han ha, men det är ju så mycket mer som spelar in. Om han köps kommer folk ha höga förväntningar men det är långt ifrån alla Kloppvärvningar som presterar från dag 1. Om han kommer kanske det dröjer tills nästa säsong innan han visar vad han verkligen går för. Lär inte hindra folk från att kalla honom flopp eller succé innan februari är slut.

Nu tror jag att det är dags att ģå till Youtube.
Citera
2022-01-28, 15:05
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Knappast, inte många här som visste vem snubben var innan detta fönster. Det är jag hundra på, man har sett någon video och man blir hård i brallan.

Men visst är det kul med nya värvningar, visar han sig vara en bra värvning så grattis till Liverpool. Blir det en Jota eller Kieta?
Jag hade inte en aning om vem det var förs detta dök upp, har heller inte kollat upp han på YT då jag tänker att han får ge mig en bild av hur han är när han väl spelar för oss (om han nu kommer).

Men att vi behöver en ersättare/rotationspelare för Mané är ingen nyhet, så det glädjer mig att vi breddar/spetsar där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in