2022-01-28, 18:18
Medlem
Mr.Swedens avatar
Du är lurad. Han heter Bengt-Åke, är 46, postanställd och har kört det här ett par år. Bilden är på hans utvecklingsstörda dotter. Fråga om trekant.
Citera
2022-01-28, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Jag hade aldrig drivit det så långt som du gör, så nu är det nog hög tid att avbryta.

* Du vill inte vill visa upp henne för någon annan.
* Du sänker ditt värde hos andra framtida kvinnor om de får reda på att du haft sex med henne.
* Det är inte du som har makt över henne, hon verkar dupera dig.
* Desperata kvinnor är inte attraktiva, fattar inte på den informationen du ger oss att du ens överväger henne.

Här har du en annan överviktig och desperat kvinna.

https://www.youtube.com/watch?v=5oT7xPDpaUc

Är hon attraktiv? (En i panelen säger till och med precis som du, att han inte skulle visa upp henne för sin mamma.)

Jag skulle inte säga att hon styr mig. Jag skriver saker jag inte menar/bryr mig om för att testa henne se hur hon reagerar. Uppenbart så reagear hon positivt och vill mer.
Citera
2022-01-28, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexas
Kunde inte sagt det bättre själv

Som att du "aldrig" har ljugit för någon du dejtat/haft en relation med.
Citera
2022-01-28, 18:45
Medlem
Alltså överviktiga och lite feta kvinnor kan vara snygga. Men en bra man bör kräva att dom packar in sig i en bra korsett men nuförtiden är det väl hel bodystocking eller vad fan det heter, som håller in fettet och formar ganska snyggt.

Brösten måste formas men framförallt skall baken vara stor och midjan måste hållas in. Det kan bli en 9-poängare.

Vill hon inte bära korsett eller bodystocking är det bara att skippa henne. Det är alltid på mannens villkor, annars får det kvitta. "If`s a mans world"...
Citera
2022-01-28, 18:48
Medlem
Sluta vela.
Eftersom du tar upp det här är du sugen.
Meddela damen att du inte vill ha förhållande.
Sen kan du med gott samvete leva ut dina lustar.
Citera
2022-01-28, 18:52
Medlem
Sesuss avatar
-
Fet = Lat och förmodligen rätt korkad. Nej tack.
Citera
2022-01-28, 18:52
Medlem
hyssasess avatar
Förstår inte varför du inte är ärlig med henne. Säg att du gärna ses o har det lite mysigt tillsammans, men att du inte söker något förhållande just nu eller nåt. Så får hon väl göra vad hon vill med den informationen.
Citera
2022-01-28, 18:53
Medlem
Nej fetton ska man inte umgås med, än mindre idka samlag.

Lever hellre i celibat hela livet än att behöva se ett naket fetto en enda gång.
Citera
2022-01-28, 18:53
Medlem
Booiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lovetstefan
Jag är medlem i en grupp på Facebook, en typ av dejtinggrupp. I lördags så lika jag random tjejs inlägg och två sekunder senare får jag meddelande från henne på Messenger.

Så vi började skriva lite. Hon är inte direkt smal, snarare ganska överviktig. Anyway, av någon slump kom vi in på sex då hon frågade om jag tyckte de var viktigt med sex i ett förhållande. Svarade lite neutralt att ja det är det väl och hon gick därefter ganska hårt fram med att beskriva att hon älskar sex. Vill ha mycket av det, älskar att suga kuk gör henne kåt osv.

Hon är ju uppenbart mycket intresserad av mig. Hon skriver till mig ofta, är den som oftast är drivande osv och påpekar ofta om hur mycket hon längtar tills vi ska ses osv och att detta känns bra mellan oss osv så att ha henne efter mig, kunna styra och känna makt över henne känns bra.

Men samtidigt, hon är ingen man vill vara intim med på stan eller ta med hem på släktträff, så det gör mig tveksam till detta.

Hur hade ni gjort, fortsatt med detta eller avbrutit och dissat?

Avbryt
Citera
2022-01-28, 18:59
Medlem
CompressorVanes avatar
Desperat är ingen riktig man.
Du kan inte hjälpa din längd, men hon kan göra nåt åt sin övervikt.
Citera
2022-01-28, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lovetstefan
Hon har ett okej utseende i ansiktet, men kroppen är som den är. Morsan var för några år sen rejält överviktig så att ta hem en överviktig kvinna i samma klass känns konstigt.

Varför lägger du ens tid på henne om du inte finner henne attraktiv? Du lever bara en gång, gå vidare hitta någon annan istället för att mata dig själv med att hon "skulle göra allt för dig". Jag skulle aldrig slösa tid på en person jag inte va varken intresserad eller attraherad av.
Citera
2022-01-28, 19:09
Medlem
swebarbs avatar
säg att du kan tänka dig vara kk med henne men inget mer än så. jag hade inte kunnat dejta en väldigt fet tjej.. det går bara inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in