Citat:
Är det jag som ljuger som vanligt?
Jag har just skrivit att jag hade fel, och angivit källa.
Jag har aldig sagt att facebookinlägget är detsamma som något anna tän vad det är, ett rent citat från tidningen med källhänvisning. Det är det facebookinlägget som det refereras till av Katrin B.
Att hävda att jag är en översittare är ett skämt.
Aldrig någonsin har jag blivit kallad för så mycket hemskt, så många gånger som här. Make till flockangrepp har jag aldig varit med om under alla år på flashback och så är det jag som är översittare.
Naturligtvis blir jag irriterad på en skribent som istället för att skriva det han vet; dvs att i stämningsansökan finns inte det du hänvisar till, så vill skribenten att jag ska visa på citatet (som han redan vet inte finns där).
Jag har just skrivit att jag hade fel, och angivit källa.
Jag har aldig sagt att facebookinlägget är detsamma som något anna tän vad det är, ett rent citat från tidningen med källhänvisning. Det är det facebookinlägget som det refereras till av Katrin B.
Att hävda att jag är en översittare är ett skämt.
Aldrig någonsin har jag blivit kallad för så mycket hemskt, så många gånger som här. Make till flockangrepp har jag aldig varit med om under alla år på flashback och så är det jag som är översittare.
Naturligtvis blir jag irriterad på en skribent som istället för att skriva det han vet; dvs att i stämningsansökan finns inte det du hänvisar till, så vill skribenten att jag ska visa på citatet (som han redan vet inte finns där).
Tankeläsning är inte min grej, om du inte förstår skillnaden på en stämningsansökan och ett FB inlägg så skall du nog undvika att fortsätta argumentationen. Konstaterar att ditt påstående inte fanns med i stämningsansökan vilket du påstod.
Det är bara någon dag sedan som du tog på dig offerrollen och anklagade någon för att använda ett förklenande omdöme om dig, vid närmare undersökning så visade det sig vara lögn
Nu försöker du det igen när det i verkligheten är du som kallade mig för översittare, läs citatet nedan
Citat:
Eftersom du vet varifrån den här formuleringen kommer, är det ju ganska tarvligt av dig att istället för att hänvisa på rätt aktiblaga och förklara hur det ligger till, hänvisa till aktibil 1 på nytt.
Typiskt sådana översittarfasoner, som gör att man tappar både repekt och tilltro till dig.
Typiskt sådana översittarfasoner, som gör att man tappar både repekt och tilltro till dig.