2007-08-01, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yendor
Naturligtvis menar jag Petterson... kungen av Sollentuna centrum... om man frågade honom.

Minns du snubben han alltid hängde med i Sollentuna C, blont ganska långt hår, typ hockeyfrilla, alltid blå jeans och jeansjacka, stålkam i bakfickan, cykeltjuv, han ser man inte heller längre, han måste varit minst 10 år yngre än Crille P, kallades nått på H, nån typ förkortning, håffa eller hågge eller nått. Nån som vet om även han är död?
Citera
2007-08-01, 23:03
Medlem
Toros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åsnepojken
Minns du snubben han alltid hängde med i Sollentuna C, blont ganska långt hår, typ hockeyfrilla, alltid blå jeans och jeansjacka, stålkam i bakfickan, cykeltjuv, han ser man inte heller längre, han måste varit minst 10 år yngre än Crille P, kallades nått på H, nån typ förkortning, håffa eller hågge eller nått. Nån som vet om även han är död?

Hogge.. har inte sett han på ett tag.
Sen hade vi TT också.

//Toro
Citera
2007-08-01, 23:07
Medlem
wildFevers avatar
nån som vet nått om uppsala krille då? hade en farsa i norrviken..

(alltid nike dress på sig)

Hängde rätt mycket med Mange, Omar o dom
Citera
2007-08-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wildFever
nån som vet nått om uppsala krille då? hade en farsa i norrviken..

(alltid nike dress på sig)

Hängde rätt mycket med Mange, Omar o dom

Just det han ja, Frib*rg tror jag han hette, var en riktig centrumsvenne på sin tid, faktiskt inte hört ett skvatt om honom sen man slutade hänga i centrum. men som du säger så syntes han ständigt med mange, adam och "knarkarna". Tyvärr är vi många i denna tråd som undrar mycket men få som vet något...det suger.

En annan som hängde med dom var Håkan J från Häggvik, han såg jag för ett tag sen, kör budbil, verkar ha skärpt till sig.
Citera
2007-08-02, 03:53
Medlem
%s avatar
Citat:
Naturligtvis menar jag Petterson... kungen av Sollentuna centrum... om man frågade honom.

Han var ju så jävla skön! Köpte ut åt mig på bolaget. En annan gång då han nyss hade handlat där och inte ville gå in igen slet han ut en annan alkis som just skulle gå på en buss och sa att han skulle köpa åt oss. Men han tog pengarna och försvann.
Citera
2007-08-02, 10:06
Medlem
Citat:
Någon som har lite koll på de mer äldre eländiga figurerna?

Affe exempelvis, fast jag hörde han hade tagit sig själv av daga på något okreativt sätt. Tror han var 71a, 72a eller 73a

Annars har ju Norrviken & Häggvik producerat en hel del stjärnor... Häggvik kommer för alltid att vara känd som stationen vi slapp Ted Gärdestad och alla som bor eller bott Sollentuna-Rotan sträckan känner ju till Crippe.

Affe,körde inte han ihjäl sig med bågen för ett antal år sen???
Citera
2007-08-02, 10:31
Medlem
razcals avatar
Fan Hogge..hahah den eviga jeansrockaren med skönaste frillan i staden

Han brukade handla ut ibland på systemet...djävla lirare asså

Kommer ihåg när han och crille p var inne på no1 video en gång för en herrans massa år sen när "movieboxen" fortfarande fanns, jag och en polare var innen för att hyra en film..för övrigt så killen som hade no1 video på den tiden äger och driver numera "Club Prive" inne i staden. I vilket fall kommer jag ihåg att Crille p förde ett djävla liv om att han skulle få låna en moviebox gratis och att han var "god för det", och vart mer och mer förbannad när han vart nekad, började hota med kontakter och grejor allt medans hogge stod lite bakom Crilleå och såg lite skrämd ut, haha faan vi var vettskrämda
Citera
2007-08-02, 11:03
Medlem
wildFevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åsnepojken
Just det han ja, Frib*rg tror jag han hette, var en riktig centrumsvenne på sin tid, faktiskt inte hört ett skvatt om honom sen man slutade hänga i centrum. men som du säger så syntes han ständigt med mange, adam och "knarkarna". Tyvärr är vi många i denna tråd som undrar mycket men få som vet något...det suger.

En annan som hängde med dom var Håkan J från Häggvik, han såg jag för ett tag sen, kör budbil, verkar ha skärpt till sig.

Jo man har väl gått vidare.. Toro verkar ju veta lite, stackarn är ju kvar på malmvägen och tog sig aldrig vidare i livet.

Håkan va väl från edsberg?
Citera
2007-08-02, 15:07
Medlem
Citat:
Jo man har väl gått vidare.. Toro verkar ju veta lite, stackarn är ju kvar på malmvägen och tog sig aldrig vidare i livet.

Påstår du att Toro bor kvar på Malmvägen?

/M
Citera
2007-08-02, 15:32
Medlem
razcals avatar
Han bor inte kvar på Malmvägen.
Citera
2007-08-02, 15:57
Medlem
wildFevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razcal
Han bor inte kvar på Malmvägen.

Då tar jag tillbaka det och ber om ursäkt (vem inte ens vem det är)

Fick för mig att han skrev det tidigare i tråden

Men andra delen var sann i alla fall, han vet fortfarande rätt mycket verkar det som
Citera
2007-08-02, 17:44
Medlem
Citat:

Möjligt att han bodde i Edsberg sen, men han är uppväxt i Häggvik.
Finns för övrigt en till Håk*n jak*bsson i Sollentuna i samma ålder, den andra bodde på Malmvägen, knarkare. Bor idag i Rotebro, dagdrivare, jobbar inte, pundar, håller på att bli vräkt, trasig pojke från trasiga hemförhållanden.
Vad hade man väntat sig när man driver upp en unge på malmvägen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in