2022-01-28, 09:22
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Det finns otroligt många studier på våldtäktsmän som argumenterar precis som er.
Dina otroligt många studier råkar du inta ha länk på? Ajuste de existerar inte förutom i ditt huvud. Vilket tyder på en otrolig brist på kunskap inom det psykologiska sinnet. Vilket jag återligen påpekar att du inte borde representera feminister, då du drar argument ur röven, som gör dig opålitlig och ingen pallar läsa någons argument som
1. Saknar kunskap att ta in andras information
2. Anklagar allt och alla
3. Har noll koll på vad som är fakta, och vad som är egna tolkningar

Du skrev tidigare att alla som närmar dig oönsktvärt är sexualförbrytare, du svara fortfarande med att du har erfarenhet av tafsande och annat vider, men det är ju inte nära på samma sak? Vafan menar du? Typiskt brist på passivt erkännande att man håller på att förlora argumenten: Gå direkt till anfall, svara inte på det väsentliga och hoppas att mottagaren blir distraherad.
Så svara, HUR träffar du folk som INTE är sexualförbrytare då du tydligen kräver en personlig invite för att få prata med dig? Och vill gå in på ett personligt plan på dig nu mentalt så du verkligen känner vad du egentligen påpekar. Så du känner verkligen hur ditt trams och dina argument är idiotiska och ska överlåtas till kvinnor som har koll och kan detta, då du fortfarande skämmer ut dig och sänker stödet för feminism.
De flesta männen är våldtäktsmän, oavsett ålder osv vad du nu tramsat om.
Detta är garanterat då inklusive din farsa, som grovt sexuellt förbrytit sig på din stackarns morsa som blivit gravid, säkert slagen också under graviditeten. Hon varit så rädd för abort så hon födde dig, din hemska pappa, har säkert varit hemsk och hård mot dig också, använd sig av knytnäve på dig då du var 4år.
Det finns Nu verkliga studier (inga trams skit) modernt exempel Brevik, som tyder på att våld i hemmet är stor anledning till att psykopater i samhället framkommer. Så ojdå, nu använder jag din argumentationsteknik, och PLÖTSLIGT är klassificeras du, enligt mina nya antagande som den värsta ensamma terroristen i Europas moderna historia.
Förstår du nu hur extremt dum du låter? Den ända skillnaden med mitt argument och dina är att jag HADE konkreta bevis, SAMT exempel.
Kändes det bra att både farsan din blev anklagad, och du plötsligt blivit anklagad som terrorist? Du står säkert för att mörda 77 ungdomar. Och nu i framtiden ska jag använda mig så fort du kommer med något försvar, av argument tekniken ”typiskt svar av terrorister, finns många studier på att terrorister svarar just som du gör”.
Hoppas du börjar förstå vad som menas med att se från andras perspektiv, samt att ha lite perspektiv på hur saker verkligen ser ut, inte bara från dina egna tolkningar
Citera
2022-01-28, 09:42
Avstängd
Citat:
Systematiska anmälningar för minsta övertramp tycks vara det enda som kan få män att upphöra göra fel. Lite som att de vet att snatteri är fel även om de inte går in och riktar ett skarpladdat vapen mot kassörskan innan de slår hennes huvud i kassaapparaten och kräver henne att tömma den. Ni befinner er kvar på stadiet att ni inte förstår att snatteri är fel eller att göra motstånd och knuffa/slå på den som hindrar er från att stjäla.

Jag är medveten om att ni inte klarar av att förstå jämförelsen men den är väldigt bra för dem som gör det.

det är inte svårt att förstå, inte heller svårt att se varför det inte finns något belägg för dina... känslor...

känslor != verkligheten
Citera
2022-01-28, 09:54
Medlem
Flammarions avatar
Sedan den så kallade "sexuella revolutionen" så har sex gått från att vara heligt till att bli en handelsvara på en fri och öppen marknad. Sexet är närvarande dygnet runt, och tillgängligt för barn, i allt mer depraverade former.
Instagramförstörda tonårsflickor pressas att klä sig som strippor, och när en skola vill begränsa denna galenskap med regler så uppmanas de istället av samhället att klä sig "som de vill" i protest mot "ett förtryckande patriarkat".

Är det någon som är förvånad över att denna "frihet" kommer med ett pris?
Men ingen verkar vilja betala. För nu kastar pojkar och flickor paj på varandra om vem som ska betala notan.
Citera
2022-01-28, 10:26
Medlem
Citat:
Jag skämmer definitivt inte ut mig, ni gör det.

Jag kan knappast ens räkna alla gånger män försökt ragga upp mig. Men nu pratar vi om närmanden mot min vilja med sexuell kontext. Det vill säga att tjata sig till eller försöka tjata sig till kyssar, kramar sex osv. Jag pratar om män som nobbats eller som man definitivt inte visat tecken av intresse till som tar på en, lyfter upp en, tar en på häcken, försöker krypa ner där man sover (ja sådana situationer kan uppkomma eftersom sova under samma tak med andra inte automatiskt innebär sex vilket vissa anser). Jag pratar om att försöka tjata sig till bilder (som undersökningen handlar om) sexuella handlingar den andra inte vill såsom avsugningar osv. Antagligen väldigt vanligt bland unga.

Ni män är inte mogna för sex om ni inte förstår vad jag och andra pratar om utan blir så kränkta och aggressiva. Inte vid 15, 25, 35, 45,55, 65 eller högre åldrar. Ni saknar betydelsefull förmåga till sexuell interaktion med andra och bör inte göra några sexuella närmanden alls och helt avstå sexuellt umgänge tills klarar av att förstå grundläggande komponenter kring samtycke kontra oönskade närmanden, tjatsex, övergrepp, att ha sex med redlösa, digitala övergrepp osv

Ni är helt enkelt inte redo för sex och har inte uppnått vuxen mognad för det. Även om ni så är medelålders i biologisk ålder. Sexuellt är ni infantila och behöver spendera åtskilliga, om inte tusentals timmar med att försöka lära er förstå konceptet med sexuella umgängen.

Haha! Då har du aldrig sett en kvinna få nobben, jag vet det är kanske inte lika vanligt som att män får nobben, men dra åt helvetet. Tredje världskriget bryter ut! Ni är känslomässigt mognare va? Vilket skämt. Ni är små bortskämda flickor som inte klarar en enda motgång...
Citera
2022-01-28, 11:15
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enigmaticas
Haha! Då har du aldrig sett en kvinna få nobben, jag vet det är kanske inte lika vanligt som att män får nobben, men dra åt helvetet. Tredje världskriget bryter ut! Ni är känslomässigt mognare va? Vilket skämt. Ni är små bortskämda flickor som inte klarar en enda motgång...
Motgången kommer väll i rättssalen, då dom inte vinner fallet och går ut i media och säger hur sjukt rättsystemet är, då just hennes fall inte togs på allvar, då hon egentligen inte villa ligga, då hon på efterhand ångrat sig. Sjukt att seriösa fall ibland inte blir rätt dömt, men tror helt ärligt om rättsystemet skulle döma alla som ”förbrutit sig sexuellt” så skulle majoriteten av männen bli dömda fel, vilket också är sjukt. Det är problemet med rättsväsendet, det är mera fel att döma någon felaktigt, än att låta en brottsling gå fri.
Finns exempel på det med, exempelvis sovjet 70-talet, där folket dömdes till höger och vänster utan anledning, för att det inte skulle gå någon potentiell brottsling på gatorna… gick ju sådär med den nationen har historian visat sig på efterhand.
Citera
2022-01-28, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flammarion
Sedan den så kallade "sexuella revolutionen" så har sex gått från att vara heligt till att bli en handelsvara på en fri och öppen marknad. Sexet är närvarande dygnet runt, och tillgängligt för barn, i allt mer depraverade former.
Instagramförstörda tonårsflickor pressas att klä sig som strippor, och när en skola vill begränsa denna galenskap med regler så uppmanas de istället av samhället att klä sig "som de vill" i protest mot "ett förtryckande patriarkat".

Är det någon som är förvånad över att denna "frihet" kommer med ett pris?
Men ingen verkar vilja betala. För nu kastar pojkar och flickor paj på varandra om vem som ska betala notan.

Berätta, hur var sex "heligt" och inte en "handelsvara" före 1960 för de män som gick till prostituerade eller våldtog? eller för den delen "köpte" sig en fru? Och alla de övriga i samhället so tyckte detta var ok....för män, men absolut inte för kvinnor?

Och berätta, vad är det med tjejers klädsel...som plötsligt gör det fritt fram att nedvärdera dem till skit ( kalla dem för horor ex) och ge killar/ män rätt att behandla dem som skit (svika deras förtroende eller våldta/ utnyttja dem sexuellt ex.)

Jag fattar fan inte.

Ingen tänker så om en pojke om han går halvnaken i för små shorts....utan då är bara uj...han har för små shorts.
ett sakligt konstaterade,,, detta forum renderar inte att hela den pojkens själ är åt helvete eller "förstörd" eller hans kropp är "fritt tillgänglig" för vem som helst att utnyttja.

När? ska man börja betrakta flickor och deras kroppar på samma sakliga, objektiva sätt?
Att ursäkta men hur människor KLÄR SIG, vilka trasor de nu sätter på sig, avgör inte ett skit värdet på människor eller ger andra nån som helt rättighet att behandla dem som icke fullvärdiga människor.

vad fan lever vi i nån medeltid eller går det inte begära att även män använder sina hjärnor och tar till sig de senaste årens nyförvärvade kunskaper i hur blåst man tänkte under medeltiden kring dessa saker?

Väx upp!
Senast redigerad av Merapi 2022-01-28 kl. 11:52.
Citera
2022-01-28, 12:38
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Berätta, hur var sex "heligt" och inte en "handelsvara" före 1960 för de män som gick till prostituerade eller våldtog? eller för den delen "köpte" sig en fru? Och alla de övriga i samhället so tyckte detta var ok....för män, men absolut inte för kvinnor?

Och berätta, vad är det med tjejers klädsel...som plötsligt gör det fritt fram att nedvärdera dem till skit ( kalla dem för horor ex) och ge killar/ män rätt att behandla dem som skit (svika deras förtroende eller våldta/ utnyttja dem sexuellt ex.)

Jag fattar fan inte.

Ingen tänker så om en pojke om han går halvnaken i för små shorts....utan då är bara uj...han har för små shorts.
ett sakligt konstaterade,,, detta forum renderar inte att hela den pojkens själ är åt helvete eller "förstörd" eller hans kropp är "fritt tillgänglig" för vem som helst att utnyttja.

När? ska man börja betrakta flickor och deras kroppar på samma sakliga, objektiva sätt?
Att ursäkta men hur människor KLÄR SIG, vilka trasor de nu sätter på sig, avgör inte ett skit värdet på människor eller ger andra nån som helt rättighet att behandla dem som icke fullvärdiga människor.

vad fan lever vi i nån medeltid eller går det inte begära att även män använder sina hjärnor och tar till sig de senaste årens nyförvärvade kunskaper i hur blåst man tänkte under medeltiden kring dessa saker?

Väx upp!
Som hen sa^
Citera
2022-01-28, 14:50
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
Som hen sa^
Citera
2022-01-28, 15:00
Medlem
seranoskinkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Valde termen ironiskt för att provocera
Citera
2022-01-28, 15:13
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seranoskinkan
Valde termen ironiskt för att provocera
Jag tror inte hon förstår ironi.
Hon förstår inte ens logik ännu.
Citera
2022-01-28, 15:39
Medlem
Tjejer som går runt och slampar sig får fan skylla sig själva.
Citera
2022-01-28, 16:14
Medlem
Flammarions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Berätta, hur var sex "heligt" och inte en "handelsvara" före 1960 för de män som gick till prostituerade eller våldtog?

Jag pratar om samhällsidealet då och nu och att det har förändrats.

Citat:

Inget. Det är aldrig fritt fram att synda. Kläder kan säga något om ett samhälles moraliska status.

Citat:
Jag fattar fan inte.

Ta av dig glasögonen då, men var beredd på att förändra hela din världsbild.

Citat:

Pojkar går inte omkring i kläder inspirerade av stripkulturen för att de utsätts för konkurens som förstärks av sociala medier. Pojkar uppmanas inte av sina fäder att klä sig som strippor för att stå upp mot patriarkatet.
Varför ska flickor behöva utsättas för detta?

Citat:
När sex blir något sakligt och objektivt och Homo Sapiens inte längre ägnar sig åt sex.

Citat:

Så är det. Det där är en dålig ursäkt för den som vill rättfärdiga sina onda handlingar.
Och lika ont är det att hetsa flickor till att reducera sig själva till sexobjekt.
Pojkarna och flickorna i artikeln är offer för sin tid. De hetsas av samhället till att redan i unga år bli torskar, hallickar och horor.
Senast redigerad av Flammarion 2022-01-28 kl. 16:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in