Citat:
Dina otroligt många studier råkar du inta ha länk på? Ajuste de existerar inte förutom i ditt huvud. Vilket tyder på en otrolig brist på kunskap inom det psykologiska sinnet. Vilket jag återligen påpekar att du inte borde representera feminister, då du drar argument ur röven, som gör dig opålitlig och ingen pallar läsa någons argument som 1. Saknar kunskap att ta in andras information
2. Anklagar allt och alla
3. Har noll koll på vad som är fakta, och vad som är egna tolkningar
Du skrev tidigare att alla som närmar dig oönsktvärt är sexualförbrytare, du svara fortfarande med att du har erfarenhet av tafsande och annat vider, men det är ju inte nära på samma sak? Vafan menar du? Typiskt brist på passivt erkännande att man håller på att förlora argumenten: Gå direkt till anfall, svara inte på det väsentliga och hoppas att mottagaren blir distraherad.
Så svara, HUR träffar du folk som INTE är sexualförbrytare då du tydligen kräver en personlig invite för att få prata med dig? Och vill gå in på ett personligt plan på dig nu mentalt så du verkligen känner vad du egentligen påpekar. Så du känner verkligen hur ditt trams och dina argument är idiotiska och ska överlåtas till kvinnor som har koll och kan detta, då du fortfarande skämmer ut dig och sänker stödet för feminism.
De flesta männen är våldtäktsmän, oavsett ålder osv vad du nu tramsat om.
Detta är garanterat då inklusive din farsa, som grovt sexuellt förbrytit sig på din stackarns morsa som blivit gravid, säkert slagen också under graviditeten. Hon varit så rädd för abort så hon födde dig, din hemska pappa, har säkert varit hemsk och hård mot dig också, använd sig av knytnäve på dig då du var 4år.
Det finns Nu verkliga studier (inga trams skit) modernt exempel Brevik, som tyder på att våld i hemmet är stor anledning till att psykopater i samhället framkommer. Så ojdå, nu använder jag din argumentationsteknik, och PLÖTSLIGT är klassificeras du, enligt mina nya antagande som den värsta ensamma terroristen i Europas moderna historia.
Förstår du nu hur extremt dum du låter? Den ända skillnaden med mitt argument och dina är att jag HADE konkreta bevis, SAMT exempel.
Kändes det bra att både farsan din blev anklagad, och du plötsligt blivit anklagad som terrorist? Du står säkert för att mörda 77 ungdomar. Och nu i framtiden ska jag använda mig så fort du kommer med något försvar, av argument tekniken ”typiskt svar av terrorister, finns många studier på att terrorister svarar just som du gör”.
Hoppas du börjar förstå vad som menas med att se från andras perspektiv, samt att ha lite perspektiv på hur saker verkligen ser ut, inte bara från dina egna tolkningar