2022-01-24, 17:09
Medlem
IvanDF2s avatar
HOWDY KOMPISAR!

Ja, jag har varit borta, ett tag. Både socialt och från prepp. Det var minst sagt inte planerat. Detta gjorde att jag tappade fotfästet i ett par månader. Men nu, nu är jag på gång igen!

Innan jag fortsätter: Stort tack till alla er som liksom försvarade mig när jag var någon annanstans och inte själv kunde göra det. Ni vet vilka ni är. Tack. Jag menar det: TACK.

Nu lutar jag åt en ganska mild vår. 250 testo C eller E + 250 deca (gammal bekant). Vi får se. Just nu har jag så sakta kört igång en uppvärmning av kroppen. Snudd på rehab. I dag var det rygg. Jag körde 4 övningar x 3-4 set och reps 8-15. Eller med andra ord: mjukisstart.

//Ivan
Citera
2022-01-24, 17:12
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickyticky00
Ivan hej,

Hur har det gått nu efter att ha klivt ner på TRT i en månad ? Stats, mående, libido ?

Mvh
Ricky

Tjenare Ricky!

Hann liksom inte kliva ner på HRT men ska göra det i sommar = rapport kommer! Planerar att lägga mig på 100-125 testo C eller E e5D.

//Ivan
Citera
2022-01-24, 17:25
Medlem
IvanDF2s avatar
Jag har fått tänka om...

Av olika anledningar: Jag är "nöjd" med höstens kur med testo + mast + eq. Men: i vår kommer jag nog köra testo C eller E + deca = 500 totalt mg e5d. Men inget är bestämt och kommer inte spikas än på 2-3 veckor så har gärna synpunkter!

//Ivan
Citera
2022-01-25, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Jag har fått tänka om...

Av olika anledningar: Jag är "nöjd" med höstens kur med testo + mast + eq. Men: i vår kommer jag nog köra testo C eller E + deca = 500 totalt mg e5d. Men inget är bestämt och kommer inte spikas än på 2-3 veckor så har gärna synpunkter!

//Ivan

Välkommen tebax kompis,

Menar du att du är ren nu ? Körde du PCT ?

Mvh
Ricky
Citera
2022-01-25, 13:03
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickyticky00
Välkommen tebax kompis,

Menar du att du är ren nu ? Körde du PCT ?

Mvh
Ricky

Tack för det Ricky!

Japp, jag är ren nu. Jag klev av tvärt , utan PCT - det har jag alltid gjort. Fungerar finfint för mig och jag upplever inga som helst negativa effekter. Delvis kanske för att jag alltid har legat relativt lågt, oftast mellan 250-500 mg.
Citera
2022-01-25, 13:26
Medlem
IvanDF2s avatar
AXLAR + ALLMÄN UPDATE

Har precis kört axlar. Relativt lätt (men som känns tungt efter 3 månaders frånvaro från gymet) men relativt många reps; 10-20 st.

Baksida axlar i omvänd pecdec som uppvärmning: 20, 15, 12 reps
Axelpress i maskin: 15, 12, 10 reps
Stående, lutande kabellyft med armen bakom ryggen och en arm i taget: 15, 12, 10 reps
Tre avslutande set i omvänd pecdec: 12, 8, 6 reps

Tror jag balanserade det här passet hyggligt mitt i prick. Det sista jag vill nu - när jag äntligen kan köra igen - är att dra på mig en skada. Det här passet var snäppet tuffare än det förra. Samma sak med bröst som jag körde i går. Sitter just nu med sån där härlig träningsvärk i både rygg och bröst. I morgon lär jag få addera till träningsvärk i axlarna.

ALLMÄNT
Jag tvingades kliva av abrupt i månadsskiftet oktober/november. Tvärt och utan PCT. Fast det gör jag alltid. Jag vet, det låter inte klokt men jag mår hur bra som helst och känner inte av några som helst negativa effekter. Som jag tidigare svarade Ricky så beror det säkert delvis på att jag kör på relativt låga doser. Just nu mår jag överlag rätt bra, faktiskt. Visst, det är synd att jag på ett sätt slarvade bort förra årets satsning och jag orkar inte ens tänka på hur min form hade varit nu om jag hade kunnat mata på. Men det är liksom ingen vits med det. Bara negativt tänkande. Jag väljer att tänka att min kropp fick vila från oljor i 3 månader. Har varit inne på att köra igång med 250 mg testo C eller E + 250 mg deca e5d. Men, kanske blir så att jag kör Susta istället för testo C/E. Vi får se. Räknar med att köra igång om 1-2 veckor. Är det bra produkter brukar jag på allvar känna av effekten efter ganska exakt 3 veckor, runt dag 19-22. Vilket innebär att jag kan börja ösa på allvar i början av mars. Det är bra. Då har jag ytterligare 5 veckor på mig att förbereda kroppen på det som komma skall.

Nu ska jag äta sen lunch. 200 gram torsk och 150 gram sockerärtor, gratinerade med västerbottenost.

//Ivan
Citera
2022-01-26, 10:09
Medlem
IvanDF2s avatar
Jahopp, då jag jag gått och blivit rejält sjuk. Kanske är influensan. Irriterande. Vill INTE ha längre uppehåll i träningen just nu.

Som sagt: Irriterande.

//Ivan
Citera
2022-01-27, 16:08
Medlem
Lider med dig, drog på mig covid för andra gången förra fredagen som fortfarande inte släppt. Önskar dig snabb återhämtning!
Citera
2022-02-01, 16:44
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slion
Lider med dig, drog på mig covid för andra gången förra fredagen som fortfarande inte släppt. Önskar dig snabb återhämtning!

Tack Slion, nu börjar det kännas som vanligt igen!
Hade tänkt att köra ett försiktigt pass i dag men kände att kroppen inte var helt hundra. Så jag siktar på morgondagen istället.

//Ivan
Citera
2022-02-04, 17:25
Medlem
IvanDF2s avatar
UPDATE: GENERELLT OM MÅENDE & KOMMANDE TRÄNINGSUPPLÄGG LIKSOM KUR

Tjenare alla, nu är jag snart redo för februaris första gympass. Åkte på influensan; testade positivt i söndags. Fast det varken var eller är ingen fara. Flunsan var mild och snäll men ändå på nivån att jag inte har kunnat träna som planerat. Men i morgon (förhoppnings) eller på söndag blir det ett bröstpass - Yes!

Jag tvingades tyvärr kliva av förra årets kur helt abrupt i månadsskiftet oktober/november. Jag har varit clean sedan dess. Det var inget jag hade kunnat påverka så bara att gilla läget. Nu blir det snart nya tag. Men jag påverkades inte det minsta - som alltid - av att kliva av tvärt. Jag har mått bra utan något som helst att klaga på.

Hejdå Mast och EQ! Det var trevligt att lära känna varandra men...
Som alltid börjar jag på modesta nivåer för att sedan - om välmående är bra - växla upp en smula. Nu har jag testat både Mast och EQ. Ett par erfarenheter rikare är alltid positivt. Men jag ramlade liksom inte baklänges. Visserligen låg jag så klart säkert för lågt, definitivt på EQ men oavsett: Nu backar jag hem till en trygg och välbekant hamn i form av testo och deca. Fast med en delvis ny touch...

Hej Susta och Deca, trevligt att ses!
...för nu blir det Susta istället för Testo C eller E + deca. Fast som vanligt i min värld i relativt blygsamma ingångsdoser. Men å andra sidan: Jag får bra effekt och resultat på bara 250 mg testo E eller C e5d. Nu kommer jag inledningsvis lägga mig på sammanlagt ca 470 mg EW. Eller 125 mg susta e3d och deca 125 e6d. Om det efter 4-5 veckor känns bra så kanske jag höjer till 250 mg susta e3d och 250 mg deca e5d. Vi får se.

Mitten av februari drar jag igång
Kurstart om drygt två veckor, av lite olika anledningar. Kommer köra på susta och deca i 12-16 veckor och sedan cruisa på 125 testo C e5d under sommaren. Planen är sedan att växla upp under hösten med 500 mg susta + 250 mg deca (inom 6 dagar), eventuellt kanske jag kastar in någon extra karamell där. Men det beror helt på hur mitt mående ser ut.

Efter rekommendation av allas vår läkarstundent Torran har jag nu beställt hem prepp från Växtgarant*n. I fråga om proffsighet, service och snabb och personlig återkoppling får de 5 av 5 kanyler av mig (höhö). Riktigt imponerad av dem och allt jag beställt kom hem snabbt och prydligt och diskret. Jag förstår varför du Torriz-bubbizen höjer dem till skyarna. Så tack för tipset!!

Trevlig helg på er alla F161:are!

//Ivan
Senast redigerad av IvanDF2 2022-02-04 kl. 18:04.
Citera
2022-02-04, 18:56
Medlem
Trevlig helg på dig likaledes! Alltid mysiga inlägg, ska bli kul att se när du drar igång.

Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Efter rekommendation av allas vår läkarstundent Torran har jag nu beställt hem prepp från Växtgarant*n. I fråga om proffsighet, service och snabb och personlig återkoppling får de 5 av 5 kanyler av mig (höhö). Riktigt imponerad av dem och allt jag beställt kom hem snabbt och prydligt och diskret. Jag förstår varför du Torriz-bubbizen höjer dem till skyarna. Så tack för tipset!!

Ah härligt att höra, har kikat in Växtgarant*n för att ev. införskaffa Ipamorelin + MOD grf1-29 inför PCT'n i linje att motverka nolvas inverkan på hypofysen, inte gjort tillräckligt djup research där än för att säga med full säkerhet dock.

Sen har jag också sett att dom har Raloxifene inne som hyllas på e.g. reddit för att ha in case gyno skulle uppstå i kontrast till att behandla det med nolva. Så blir nog att beställa lite därifrån i all fall!
Citera
2022-02-04, 20:44
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slion
Trevlig helg på dig likaledes! Alltid mysiga inlägg, ska bli kul att se när du drar igång.

Ah härligt att höra, har kikat in Växtgarant*n för att ev. införskaffa Ipamorelin + MOD grf1-29 inför PCT'n i linje att motverka nolvas inverkan på hypofysen, inte gjort tillräckligt djup research där än för att säga med full säkerhet dock.

Sen har jag också sett att dom har Raloxifene inne som hyllas på e.g. reddit för att ha in case gyno skulle uppstå i kontrast till att behandla det med nolva. Så blir nog att beställa lite därifrån i all fall!

Tack, tack

Så här långt är jag rejält imponerad av Vaxtgarant*n. Skulle förvåna mig om jagvinte skulle gilla deras oljor. Sjukt egentligen: Trots att jag avskyr sprutor så kliar det i mina små (prepp)fingrar. Snacka om drogromantik…

Ska bli spännande att se vad du tycker om din kommande order!

//Ivan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in