2024-09-06, 09:08
Medlem
SvulloGrisarVidares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilten
Har du kollat dina testonivåer när du kört ett tag?

Jag är nyfiken rent generellt hur era NMOL/L ser ut.
Med mitt Nebido pekar jag på 26 vid kontroll.
Har ni 3-4ggr så högt eller vart hamnar ni?

Jag låg på 120> senast jag kollade, då körde jag 250 mg/e3.5d, alltså 500 mg i veckan.
Citera
2024-09-06, 09:13
Medlem
SvulloGrisarVidares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Tjena kompis!

Alltså, för att ha varit en sådan brutal magsjuka så var viktnedgången i relation patetisk liten. Snål jävel, den där magsjukan. Faktiskt.

Haft lite vila här på min kant men börjar bli redo att ånga igång på allvar

//Ivan

Har du ångat igång än Ivan? Alltid lika tråkigt när du uppdaterar mindre frekvent, den här tråden motiverar mig att hålla igång träningen. Saknar dina inlägg, snälla kom tillbaka! 😅
Citera
2024-09-10, 05:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bilten
Har du kollat dina testonivåer när du kört ett tag?

Jag är nyfiken rent generellt hur era NMOL/L ser ut.
Med mitt Nebido pekar jag på 26 vid kontroll.
Har ni 3-4ggr så högt eller vart hamnar ni?

När jag låg på Test E 600mg ew så låg jag på 120+ nmol/L

När jag ligger på 250mg ew som jag gör nu så ligger jag på 80nmol/L.

Men det är väldigt individuellt.
Citera
2024-09-23, 19:09
Medlem
IvanDF3s avatar
TUDILUUUUUUUU ALLA SÖTA SMÅ POJKAR!

Eder Ivan äro tillbaka. Efter en lång resa till det heliga landet. Asså, det är här ni ska tänka på Disney's Robin Hood där Prins John får härja runt fritt i England eftersom storebrushan Richard Lejonhjärta fick för sig att turista i Jerusalem.

- Vilken stad är tänd på USA?
- JerUSAlem.

Jag lyckades med deffen - Sing halleluja!
Jag har varit frånvarande. Det har sina skäl. Inte speciellt muntra sådana men nu är jag tillbaka. Återställd, redo and...shining bright like a diamond (nåja). Sedan jag sist skrev här, har jag inte mäktat med att styrketräna. Däremot har jag lyckats sköta kardion liksom kosten och fick till slut igång min otroligt segstartade förbränning. Jag har blivit av med över 20 kilo späck. Dessvärre har jag även tappat en hel del muskler men så jädra klen är jag faktiskt inte.

Nu när jag gått i mål med dieten påbörjas nästa fas: Bygga muskler. Yes!

Ungefär i början av juni, kom jag till det vägskälet där det blev omöjligt att bygga muskler och samtidigt bli av med fett. Jag fick prioritera och det var enkelt. Att komma i form genom att bli av med en jävla massa fläsk har ända sedan i maj förra året varit viktigare än att bygga muskler. Valet blev ännu enklare eftersom jag inte hade något. Valet, alltså. Nu - utan fettlagret - ska det bli jäkligt kul att börja träna igen. För nu kommer jag på ett helt annat vis kunna SE framstegen.

Kostupplägg maj-sep resp. okt-dec inkl keine vin eller öl
Jag har snittat ca 1800 kcal/dygn och viktnedgången visade sig så här i efterhand bli riktig prydlig, snudd på exemplarisk med -0,7 kg per vecka. Nu ska jag öka upp proteinintaget till minst 200 gram per dag, jag fortsätter äta runt 80-100 gram bra fett och sedan gasar/bromsar jag med kolisar. Efter att förbränningen kom igång, har jag kunnat äta bönor, ris, havregryn mm utan att direkt tjockna till. Sist men inte minst: Jag nollar alkohol. Totalt vitt. Under maj-aug drack jag lite bubbel och vin vid tre tillfällen. Två av dem var bröllop. Att avstå vin och öl har helt klart varit en framgångsfaktor och jag mår så mycket bättre av helt plocka bort alkoholen. Så det får bli höstens melodi.

I vanlig ordning kommer det ta mig ca 4-6 veckor att bli hyggligt varm i kläderna på gymet. Efter 8-10 veckor bör jag vara uppe på i alla fall 80% av min forna styrka och intensitet. Eller med andra ord betraktar jag hösten som uppvärmning för att efter årsskiftet kunna ösa och kötta på rejält igen.

Preppeliprepp-prepp med Visions oljor
Under okt-dec blir det något enkelt i preppväg. Testo som grund. Jag hanterar deca bra och historiskt har den kombon varit mitt basupplägg. Kanske att jag provar att byta ut deca mot EQ. Ska klura lite på hur mycket det blir. Jag fortsätter att avsky det här med att frivilligt köra in en nål i skinkan men nästan ännu mer ogillar jag att trycka in mer än 2 ml åt gången. Om jag ändå ska sticka oftare kan jag lika gärna köra Testo P eller Susta + NPP. Som sagt, vi får se lite vad det i slutändan blir. Jag kommer beställa allt från Vision. Det blir första gången för mig och det ska bli kul att utvärdera ett labb som jag för en gångs skull bara hört gott om. Jag ska hålla er uppdaterade om deras oljor, promise.

Träningsupplägg
När det kommer till träningsupplägg har jag inte ägnat det så mycket tankeverksamhet. Sedan många år har jag genom trial and error hittat vad som fungerar bäst för mig. Däremot ska jag i höst och vår prioritera armar, mage och ben (jag är lång och har långa armar och långa ben). Axlar, övre rygg och pecs svarar alltid så pass bra att jag inte behöver ägna dem lika mycket fokus.

Sådärja. Då kör vi. Hårt. Uppstart i morgon bitti 05.00 när gymet öppnar!

//Ivan
Senast redigerad av IvanDF3 2024-09-23 kl. 19:14.
Citera
2024-09-23, 21:10
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
TUDILUUUUUUUU ALLA SÖTA SMÅ POJKAR!

Eder Ivan äro tillbaka. Efter en lång resa till det heliga landet. Asså, det är här ni ska tänka på Disney's Robin Hood där Prins John får härja runt fritt i England eftersom storebrushan Richard Lejonhjärta fick för sig att turista i Jerusalem.

- Vilken stad är tänd på USA?
- JerUSAlem.

Jag lyckades med deffen - Sing halleluja!
Jag har varit frånvarande. Det har sina skäl. Inte speciellt muntra sådana men nu är jag tillbaka. Återställd, redo and...shining bright like a diamond (nåja). Sedan jag sist skrev här, har jag inte mäktat med att styrketräna. Däremot har jag lyckats sköta kardion liksom kosten och fick till slut igång min otroligt segstartade förbränning. Jag har blivit av med över 20 kilo späck. Dessvärre har jag även tappat en hel del muskler men så jädra klen är jag faktiskt inte.

Nu när jag gått i mål med dieten påbörjas nästa fas: Bygga muskler. Yes!

Ungefär i början av juni, kom jag till det vägskälet där det blev omöjligt att bygga muskler och samtidigt bli av med fett. Jag fick prioritera och det var enkelt. Att komma i form genom att bli av med en jävla massa fläsk har ända sedan i maj förra året varit viktigare än att bygga muskler. Valet blev ännu enklare eftersom jag inte hade något. Valet, alltså. Nu - utan fettlagret - ska det bli jäkligt kul att börja träna igen. För nu kommer jag på ett helt annat vis kunna SE framstegen.

Kostupplägg maj-sep resp. okt-dec inkl keine vin eller öl
Jag har snittat ca 1800 kcal/dygn och viktnedgången visade sig så här i efterhand bli riktig prydlig, snudd på exemplarisk med -0,7 kg per vecka. Nu ska jag öka upp proteinintaget till minst 200 gram per dag, jag fortsätter äta runt 80-100 gram bra fett och sedan gasar/bromsar jag med kolisar. Efter att förbränningen kom igång, har jag kunnat äta bönor, ris, havregryn mm utan att direkt tjockna till. Sist men inte minst: Jag nollar alkohol. Totalt vitt. Under maj-aug drack jag lite bubbel och vin vid tre tillfällen. Två av dem var bröllop. Att avstå vin och öl har helt klart varit en framgångsfaktor och jag mår så mycket bättre av helt plocka bort alkoholen. Så det får bli höstens melodi.

I vanlig ordning kommer det ta mig ca 4-6 veckor att bli hyggligt varm i kläderna på gymet. Efter 8-10 veckor bör jag vara uppe på i alla fall 80% av min forna styrka och intensitet. Eller med andra ord betraktar jag hösten som uppvärmning för att efter årsskiftet kunna ösa och kötta på rejält igen.

Preppeliprepp-prepp med Visions oljor
Under okt-dec blir det något enkelt i preppväg. Testo som grund. Jag hanterar deca bra och historiskt har den kombon varit mitt basupplägg. Kanske att jag provar att byta ut deca mot EQ. Ska klura lite på hur mycket det blir. Jag fortsätter att avsky det här med att frivilligt köra in en nål i skinkan men nästan ännu mer ogillar jag att trycka in mer än 2 ml åt gången. Om jag ändå ska sticka oftare kan jag lika gärna köra Testo P eller Susta + NPP. Som sagt, vi får se lite vad det i slutändan blir. Jag kommer beställa allt från Vision. Det blir första gången för mig och det ska bli kul att utvärdera ett labb som jag för en gångs skull bara hört gott om. Jag ska hålla er uppdaterade om deras oljor, promise.

Träningsupplägg
När det kommer till träningsupplägg har jag inte ägnat det så mycket tankeverksamhet. Sedan många år har jag genom trial and error hittat vad som fungerar bäst för mig. Däremot ska jag i höst och vår prioritera armar, mage och ben (jag är lång och har långa armar och långa ben). Axlar, övre rygg och pecs svarar alltid så pass bra att jag inte behöver ägna dem lika mycket fokus.

Sådärja. Då kör vi. Hårt. Uppstart i morgon bitti 05.00 när gymet öppnar!

//Ivan

Härligt att se gamla kamrater tillbaka! Kör hårt jag följer dig!
Citera
2024-09-24, 07:49
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Härligt att se gamla kamrater tillbaka! Kör hårt jag följer dig!

Tack kompis, kul! Och jag, jag följer dig
Citera
2024-09-24, 08:02
Medlem
IvanDF3s avatar
Jag var på gymet 05.00. Jag gick tveklöst upp. Inte ens en skymt av ”Åh vad tidigt det är! Åh stackars mig, jag behöver snooza minst två gånger”. Nej. Tvärtom: Fötterna i golvet.

Passet i sig var inte mycket att skryta med men jag gjorde 20 lätta set för pecsen med relativt högt repsomfång:

Flyes 4 x 15
Maskinpressar: 4 x 10-12
Flyes: 4 x 15 på fyra olika höjder
Snedbänk i smithen: 4 x 10
Flyes: 4 x 8-10

Nu ska jag strax in på kontoret och dra igång tisdagen. Återkommer i kväll med lite tankar och reflektioner, bla kring träningsupplägg och höstens kurupplägg.

Ni som har era pass kvar att klara av tills dess: Kör hårt!
Citera
2024-09-24, 19:22
Medlem
IvanDF3s avatar
NÅGON SOM HAR TESTAT DHB-CYP?

Vision Labs har nu släppt Dihydroboldenone aka DHB. Jag kände inte alls igen det men kollade lite snabbt och hittade flera inlägg från 2013. Så det är en gammal olja. Men runt 2012/2013 körde jag jäkligt basic och nästan uteslutande med Testo C + deca.

Någon av er som har testat DHB? Den låter minst sagt som en liten karamell:

"Den ultimata och milligram för milligram en utav dom starkaste steroiderna i dagsläget. Vill du bygga muskler på muskler? Vill du bulka öka enormt i styrka? Vill du bli hårdare och bygga muskler? Vill du ta din träning och fysik till en annan nivå så är DHB ett självklart val. Denna steroid är otroligt potent, bygger trippelt så mycket muskler än Primobolan och Masterone även mer än Testosteron. MEN fördelarna är också , ingen omvandling till östrogen, ingen risk för gyno. DHB omvandlas inte heller till DHT alltså får du betydligt mindre bieffekter så som, håravfall avfall, acne förstorad prostata, iallafall märkbart mindre än tex Masterone, Ökar även förbränningen genom att öka ämnesomsättning och binda till androgena receptorerna i fett vävnaden. Ökar produktionen av röda blodkroppar vilket tillförsel musklerna med syre rikt blod som bidrar till ökad uthållighet återhämtning och rejäl pump"

//Ivan
Citera
2024-09-24, 19:54
Medlem
IvanDF3s avatar
OJ! SÅ DET STACK TILL I LILLA SCHINKAN!

Jag hittade en halvfull vial med Alex Testo C 300 mg/ml. Räcker precis för att göra en brygga in på kuren som jag ska beställa från Visions Labs. Eftersom jag brukar märka av Testo C runt dag 20. Så jag satte precis en milliliter. Jag kommer aldrig vänja mig vid att köra in en kanyl i min kropp. Vidrigt.

Höstens kur blir hur som helst Testo som bas och jag toppar med EQ, den här gången minst 600 mg ew. Förra gången jag testade EQ låg jag för lågt och märkte knappt av det. Vilken variant det sedan blir av Boldenone får vi se. Ska läsa på lite och få lite input av kunnigt folk, tänker jag. Om du har erfarenhet av EQ får du mer än gärna chippa in lite kunskap liksom tips!

Har du ditt pass kvar att köra nu i kväll? Bra. Kör hårt!

//Ivan
Citera
2024-09-24, 22:22
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
OJ! SÅ DET STACK TILL I LILLA SCHINKAN!

Jag hittade en halvfull vial med Alex Testo C 300 mg/ml. Räcker precis för att göra en brygga in på kuren som jag ska beställa från Visions Labs. Eftersom jag brukar märka av Testo C runt dag 20. Så jag satte precis en milliliter. Jag kommer aldrig vänja mig vid att köra in en kanyl i min kropp. Vidrigt.

Höstens kur blir hur som helst Testo som bas och jag toppar med EQ, den här gången minst 600 mg ew. Förra gången jag testade EQ låg jag för lågt och märkte knappt av det. Vilken variant det sedan blir av Boldenone får vi se. Ska läsa på lite och få lite input av kunnigt folk, tänker jag. Om du har erfarenhet av EQ får du mer än gärna chippa in lite kunskap liksom tips!

Har du ditt pass kvar att köra nu i kväll? Bra. Kör hårt!

//Ivan

Härligt och se att du är tillbaka. Såg att du inte älskar att sticka dig men jag är tvärtom ser fram emot det så tren a passar mig bra. Varannan dag och även när jag körde växt varje morgon. Nu är ju det insulin nålar så dom är ju ingenting. Jag sätter aldrig mer än 2 ml i axlarna och inte heller långa ester som enantat. Det sätter jag i låren då det finns mer plats än i axlarna och aldrig mer än 5 ml men det var nog mer i min ungadumbom.
Citera
2024-09-25, 05:15
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinlab9999
Härligt och se att du är tillbaka. Såg att du inte älskar att sticka dig men jag är tvärtom ser fram emot det så tren a passar mig bra. Varannan dag och även när jag körde växt varje morgon. Nu är ju det insulin nålar så dom är ju ingenting. Jag sätter aldrig mer än 2 ml i axlarna och inte heller långa ester som enantat. Det sätter jag i låren då det finns mer plats än i axlarna och aldrig mer än 5 ml men det var nog mer i min ungadumbom.

Tack T*4!

Från vilken planet kommer du? Älskar att sticka mig. Stackars lille pöjk, finns det något jag kan göra för dig? Äh, bara skämtar. Jag är djupt avis. Jag brukade sätta i låren men nu när jag kan sätta i skinkorna skulle jag aldrig - annat än i något slags nödfall - sätta i låren. Dels så ser man eländet på ett annat vis, dels är lårmuskeln så mycket mer stum + att det är lättare att pricka en nerv. Men det finns så klart fördelar. Det är lättare att inte vispa runt nålen inne i muskeln och själva injektionen blir mer kontrollerad eftersom man inte har arm och fingrar bakom ryggen. Men uuuh vad låren är läbbiga
Citera
2024-09-25, 05:22
Medlem
IvanDF3s avatar
MÖRK TISDAG I SLUTET AV SEPTEMBER

Jag skriver det här från gymet. Jag ska strax lämna omklädningsrummet och dra igång ett axelpass. Lite tröttare i dag. Början av hösten känns mörkare än i går. Jag har träningsvärk i pecsen (älskar träningsvärk!) men mindre än vad jag trodde jag skulle ha. Får ta det extra lugnt i dag. Jag har kvar en segdragen förkylning i kroppen. Det värsta är sedan länge över men som sagt; den hänger envist kvar. Den blossade upp i går.

I går när jag klev in på gymet för första gången på länge, kände det så...rätt.
Rätt snarare än bra. Jag kände mig inte duktig utan det var mer att "komma hem".

Man blir snabbt ringrostig men oavsett det så sitter teknik och allt annat i ryggmärgen. Svag och min vanliga intensitet är ett par veckor bort men jag vet i alla fall vad jag gör. Till skillnad från så många andra. Ibland gör det lite ont att se hur andra tränar. De har en skada runt hörnet. Men, men...

När, nu kör vi!!

//Ivan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in