Citat:
Ursprungligen postat av
twinlab9999
Härligt och se att du är tillbaka. Såg att du inte älskar att sticka dig men jag är tvärtom ser fram emot det så tren a passar mig bra. Varannan dag och även när jag körde växt varje morgon. Nu är ju det insulin nålar så dom är ju ingenting. Jag sätter aldrig mer än 2 ml i axlarna och inte heller långa ester som enantat. Det sätter jag i låren då det finns mer plats än i axlarna och aldrig mer än 5 ml men det var nog mer i min ungadumbom.
Tack T*4!
Från vilken planet kommer du? Älskar att sticka mig. Stackars lille pöjk, finns det något jag kan göra för dig? Äh, bara skämtar. Jag är djupt avis. Jag brukade sätta i låren men nu när jag kan sätta i skinkorna skulle jag aldrig - annat än i något slags nödfall - sätta i låren. Dels så ser man eländet på ett annat vis, dels är lårmuskeln så mycket mer stum + att det är lättare att pricka en nerv. Men det finns så klart fördelar. Det är lättare att inte vispa runt nålen inne i muskeln och själva injektionen blir mer kontrollerad eftersom man inte har arm och fingrar bakom ryggen. Men uuuh vad låren är läbbiga