2022-02-05, 14:18
Medlem
IvanDF2s avatar
VAD HAR JAG GJORT?

Jag som är spruträdd och som dessutom avskyr bara tanken på att själv och frivilligt köra in en nål i en muskel har alltså beställt och fått hem Sustadon som ska sättas var tredje dag?! Hallå? Hur tänkte jag? Redan innan första sticket känner jag mig som en nåldyna.

Men, men - det är bara att bita ihop. 30-40 stick ska jag väl klara av, visst (säg att det är så, bara LJUG för mig, säg att allt kommer bli bra - bara gör det )?

Jag kommer som sagt komplettera sustan med deca. Kör jag 250 mg susta så adderar jag till 125 mg deca, 500 mg susta = +250 mg nandrolon. Jag har kört deca tidigare. Då 300 mg. Jag tyckte om det. Om jag inte minns fel så jämförde jag deca med basisten i ett band. Som i bakgrunden håller takten och lägger förutsättningen för gitarristens (testo eller susta) att bränna av sina solon. Så mer en bra grund + att decan smörjer lederna. Vilket jag verkligen är i behov av för tillfället pga diverse skador.

Kurstart om drygt 10 dagar. Det innebär att jag kommer märka av Växtgarant*ns oljor runt den 9-10 mars. Ska bli intressant.

I morgon stundar februaris första gympass. Det blir bröst. Ska testa några nya varianter som jag snappat upp. Rapport kommer!

Ha nu en skön lördag (för det ska jag ha)!

//Ivan
Citera
2022-02-10, 00:35
Medlem
IvanDF2s avatar
Njaäe, inte så mycket att rapportera...

...är fortfarande inte redo för gymet. En envis hosta - som går djupt ner i bröstet - hänger kvar. Körde ett pass i förrgår men det kunde jag lika gärna ha hoppat över. Min kropp känns stum och faktiskt skör. I den mening att jag lätt kan dra sönder något. Det är det sista jag vill. Så jag siktar på att vila drygt en vecka till för i mitten av nästa vecka sparka igång något av en elitsatsning!

Det blir även starten för nya kuren på Susta och deca. Börjar (som alltid) rätt blygsamt men känns det bra så kommer jag öka något.

Eller med andra ord: Kommer ha mer att rapportera i nästa vecka.

//Ivan
Citera
2022-02-16, 21:53
Medlem
torrans avatar
Hur går det din bitiga gubbe? Tänker att de korta estrarna i sustan kanske redan slagit på? Har den mysiga "wow"-känslan när generalen står i givakt dygnet runt och du lyckas dra en ensamseglare 3 gånger om dygnet kommit än?

Akta dig för deca-dick dock haha! Då skickar jag lite Caber på posten till dig.

Mvh
Torran
Citera
2022-02-17, 14:12
Medlem
IvanDF2s avatar
Bra tajming på den frågan Torran! Vilket blir en snygg brygga till min uppdatering här nedan...
Citera
2022-02-17, 14:36
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whistlehead
Hur är det nu det fungerar... om man tillsätter hormoner utifrån så slutar kroppen att producera det hormonet -

Och man får därefter brist på det hormonet vilket leder till pungkulor stora som russin.

Första delen stämmer helt korrekt king! Andra delen är total bullshit, du har nog lyssnat lite för mycket på antidopning-propaganda. Skulle uppskatta att volymen på mina pungkulor minskat runt 30% i storlek sedan jag började med testo, en brud har kommenterat det, men inget som stör mig direkt.

Lägger du dig på 1000iu HCG EW så borde storleken/volymen komma tillbaka på kronjuvelerna.. inte mer komplicerat än så!

Mvh
Torran
Citera
2022-02-17, 14:45
Medlem
IvanDF2s avatar
...såja, då är jag med i matchen igen!

Jag satte precis 0,5 ml Susta och 0,25 ml Deca. Båda av märket ZPHC. Spontant så är oljorna mjuka och lena och kändes knappt. Vilket iofs var förväntat med de små mängderna jag nu börjar med. Sustadon är en ny bekantskap så det ska bli intressant att se hur jag upplever det. Deca är däremot något av en gammal kompis. Nu var det länge sedan jag körde deca men då smorde det lederna fint (något jag nu ser fram emot) och jag minns att jag har liknat decan vid basisten i ett band. Medan gitarristen (testo) syns och hörs, verkar decan mer i bakgrunden och håller stadigt takten.

Kör sustan e3d och decan e6d.
Initialt blir det totalt 375 mg med 2/3 susta och 1/3 deca på en 6-dagars cykel eller ca 470 mg EW.

Som alltid börjar jag rätt blygsamt. Känns det bra så kliver jag upp på 500 mg susta och 250 mg deca. Men den eventuella höjningen ligger ett par veckor in i framtiden. Planerar att köra kombon susta/deca i 16-20 veckor. Juli-Aug blir det lite sommarterapi med 125 mg Testo C e5d.

Min målsättning är att under den här perioden få tillbaka lite muskler men i alla fall helst inte förlora några. Detta eftersom jag ligger på kaloriunderskott. Jag kör en tämligen slavisk diet. Jo, jag vet: Kroppen bygger så klart mer med ett överskott av kalorier. Men, nu är mitt primära mål att bli av med fläsk. Det är inte första gången jag kör så här. Och historiskt sett har det gått ypperligt. Antagligen för att jag blir så gravt nördig med kosten och sköter den perfekt; ger den - trots färre kalorier - optimala förutsättningar.

Går det som planerat så går jag i snitt ner 0,5-0,7 kg per vecka.

Så protein av fisk och skaldjur, fågel och kött samt en hel del ägg. Tillsammans med ovan jord-grönsaker, grönkål och sallad, olivolja och smör, nötter och avokado. Mycket kvalitativt fett, måttligt med protein (Aj! det där gjorde garanterat ont för vissa att läsa, inte sant? ) och gigantiska sallader. Kör som sagt med smör, en del grädde och fet ost men i övrigt inga mejeriprodukter. Vilket också innebär att jag helt slutat med proteinshakes liksom kvarg.

På gymet fortsätter jag köra på med mitt vanliga upplägg där jag tränar en muskelgrupp åt gången. Jag kör sammanbitet och fokuserat och efter 35-40 minuter har jag tagit ut mig helt och har i regel yrsel och blodsmak i munnen.

Med det sagt så har jag lekt med tanken på att köra två pass om dagen när oljorna väl kickat in.

Antingen rygg på morgon och biceps på eftermiddagen eller två antagonister. Sneglar också på Push and Pull för att kunna köra igenom kroppen 2 ggr i veckan men utan att behöva dra till gymet två gånger samma dag. Det enda jag spontant är lite tveksam till är antalet set blir relativt få per muskel. Jo, det går så klart att köra fler set men fan; jag orkar inte vara på gymet i 75-90 minuter.

Två frågor
Hur resonerar ni som kör Push & Pull kring detta? Hur många övningar och set?
Annan fråga på samma tema: När kör ni traps? Tillsammans med rygg eller med axlar?

I morgon bitti blir det rygg, kanske adderar jag till biceps.
Rygg är alltid roligt

//Ivan
Citera
2022-02-18, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2

Jag satte precis 0,5 ml Susta och 0,25 ml Deca. Båda av märket ZPHC. Spontant så är oljorna mjuka och lena och kändes knappt. Vilket iofs var förväntat med de små mängderna jag nu börjar med. Sustadon är en ny bekantskap så det ska bli intressant att se hur jag upplever det. Deca är däremot något av en gammal kompis. Nu var det länge sedan jag körde deca men då smorde det lederna fint (något jag nu ser fram emot) och jag minns att jag har liknat decan vid basisten i ett band. Medan gitarristen (testo) syns och hörs, verkar decan mer i bakgrunden och håller stadigt takten.

Kör sustan e3d och decan e6d.
Initialt blir det totalt 375 mg med 2/3 susta och 1/3 deca på en 6-dagars cykel eller ca 470 mg EW.

Som alltid börjar jag rätt blygsamt. Känns det bra så kliver jag upp på 500 mg susta och 250 mg deca. Men den eventuella höjningen ligger ett par veckor in i framtiden. Planerar att köra kombon susta/deca i 16-20 veckor. Juli-Aug blir det lite sommarterapi med 125 mg Testo C e5d.

Min målsättning är att under den här perioden få tillbaka lite muskler men i alla fall helst inte förlora några. Detta eftersom jag ligger på kaloriunderskott. Jag kör en tämligen slavisk diet. Jo, jag vet: Kroppen bygger så klart mer med ett överskott av kalorier. Men, nu är mitt primära mål att bli av med fläsk. Det är inte första gången jag kör så här. Och historiskt sett har det gått ypperligt. Antagligen för att jag blir så gravt nördig med kosten och sköter den perfekt; ger den - trots färre kalorier - optimala förutsättningar.

Går det som planerat så går jag i snitt ner 0,5-0,7 kg per vecka.

Så protein av fisk och skaldjur, fågel och kött samt en hel del ägg. Tillsammans med ovan jord-grönsaker, grönkål och sallad, olivolja och smör, nötter och avokado. Mycket kvalitativt fett, måttligt med protein (Aj! det där gjorde garanterat ont för vissa att läsa, inte sant? ) och gigantiska sallader. Kör som sagt med smör, en del grädde och fet ost men i övrigt inga mejeriprodukter. Vilket också innebär att jag helt slutat med proteinshakes liksom kvarg.

På gymet fortsätter jag köra på med mitt vanliga upplägg där jag tränar en muskelgrupp åt gången. Jag kör sammanbitet och fokuserat och efter 35-40 minuter har jag tagit ut mig helt och har i regel yrsel och blodsmak i munnen.

Med det sagt så har jag lekt med tanken på att köra två pass om dagen när oljorna väl kickat in.

Antingen rygg på morgon och biceps på eftermiddagen eller två antagonister. Sneglar också på Push and Pull för att kunna köra igenom kroppen 2 ggr i veckan men utan att behöva dra till gymet två gånger samma dag. Det enda jag spontant är lite tveksam till är antalet set blir relativt få per muskel. Jo, det går så klart att köra fler set men fan; jag orkar inte vara på gymet i 75-90 minuter.

Två frågor
Hur resonerar ni som kör Push & Pull kring detta? Hur många övningar och set?
Annan fråga på samma tema: När kör ni traps? Tillsammans med rygg eller med axlar?

I morgon bitti blir det rygg, kanske adderar jag till biceps.
Rygg är alltid roligt

//Ivan

Ivan din galning, Testo & Deca + tränging 2 ggr / dag

Du kommer växa för mycket, får problem att dölja dina gains. 50 bast och säkert white collar, du får en del att förklara framöver. Kanske funkar dock då du säger att du kör på kaloriunderskott och avser att få ner i vikt. Hursomhelst, blir intressant att följa ! Har du mätt din fett% ännu ? Borde vara kul att se före och efter.

Angående push/pull så kör jag normalt det i form av push/pull/legs. Funkar bra. Träning 3-5 ggr/v. Passen börjar med en basöving om 4-6 set därefter 2-3 kompletteringsövningar vardera om 3 set.
Traps kör jag överhuvud taget inte alls, är ju det mest signifikanta tecknet på steroidbruk

Kör hårt Ivan, följer !

Mvh
Ricky
Citera
2022-02-18, 17:47
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickyticky00
Ivan din galning, Testo & Deca + tränging 2 ggr / dag

Du kommer växa för mycket, får problem att dölja dina gains. 50 bast och säkert white collar, du får en del att förklara framöver. Kanske funkar dock då du säger att du kör på kaloriunderskott och avser att få ner i vikt. Hursomhelst, blir intressant att följa ! Har du mätt din fett% ännu ? Borde vara kul att se före och efter.

Angående push/pull så kör jag normalt det i form av push/pull/legs. Funkar bra. Träning 3-5 ggr/v. Passen börjar med en basöving om 4-6 set därefter 2-3 kompletteringsövningar vardera om 3 set.
Traps kör jag överhuvud taget inte alls, är ju det mest signifikanta tecknet på steroidbruk

Kör hårt Ivan, följer !

Mvh
Ricky

För att svara på din sista mening och hälsning först: Tack, uppskattas och dito!

Jag vet hur du tänker men i mitt fall är det rätt lugnt. Jag är liksom naturligt atletiskt byggd med hyggligt bra axelvidd och har även när jag inte tränar en rätt bra rygg och pecs. Så även om jag adderar till kvalitetsmuskler men parallellt - precis som du skriver - går ner mer i vikt så blir jag rent visuellt oförändrad men får 10 ggr av 10 kommentaren "Jäklar, du har tränat - hur mycket har du gått ner?".

Nu överdrev jag min egen fysik rätt grovt ovan. Så här: Jag har bra övre rygg, axlar och bröst men är lång. Så jag har långa armar och ben. Vilket är en fördel när man INTE vill bli misstänkt för ASS

//Ivan
Citera
2022-02-18, 17:50
Medlem
IvanDF2s avatar
Snabb kommentaren ang. Susta och deca från V*xtg*ranten

Smärtfritt, lent. Inga som helst PIP över huvudtaget. Körde ben i förmiddags. Nu blir det en sällsynt unnardag med lite kolisar. I morgon: Fullt fokus igen!

//Ivan
Citera
2022-02-19, 16:30
Medlem
IvanDF2s avatar
Inte så mycket att rapportera om. Körde ett helt ok ryggpass i morse. För en vanlig genomsnittsgymare så hade det nog rankats som ett monsterpass. Men inte för mig. Kände mig rätt...miffig, faktiskt. Men, ett halvdant pass är bättre än inget alls. Om inte annat för att förbereda kroppen på vad som komma skall. Jag ska köra så j*vla hårt den här våren och försommaren. Hårdare än jag någonsin tidigare har kört (och jag brukar köra jävligt hårt)!

I vanliga fall känner jag av Testo efter drygt 3 veckor (runt dag 20-22). Nu tar jag Susta som är snabbare så jag är en smula nyfiken på när jag nu ska märka av nya kuren

//Ivan
Citera
2022-02-19, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2

Hinner inte langa en lång comment men ville bara droppa in och säga jävligt bra läsning! Kul att se dig på banan Ivan
Citera
2022-02-21, 14:44
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slion
Hinner inte langa en lång comment men ville bara droppa in och säga jävligt bra läsning! Kul att se dig på banan Ivan

Tack Slion, uppskattas! Kommer inom kort bli dagliga uppdateringar. Ska bara komma igenom några dagars vakuum (ute och reser i jobbet).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in