Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Du hade ju varit en duktig och lydig kommunist i alla fall, den saken är klar. Du har ju t om lärt dig att använda ordet "antivaxxer" precis som du fått höra att man ska göra när någon ifrågasätter något.
De enda som behöver psykvård är de som är rädda för "Covid-19". Sen är Clapton givetvis överdriven här och detsamma gäller alla andra som talar om mikrochip och liknande. Problemet är att all sund och vettig kritik/ifrågasättande av massvaccinering klumpas ihop med de mest vansinniga teorierna under epitetet "antivaxx" av den IQ-befriade massan som du själv tillhör. Ungefär som under metoo, en annan missbildningshypnos där en oönskad hand på ett knä i princip i princip likställdes med våldtäkt.
1. Jag är inte "kommunist" och har aldrig varit det. Men det vet i fan hur du definierar "kommunist".
2. Jag skrev om "fanatiska antivaxxers", inte om friska 20 åringar som inte tillhör någon riskgrupp och som tidigare genomgått en SARS-COV2 infektion. Jag har viss förståelse för deras tvekan om de behöver vaccinera sig mot covid-19, även fast jag valt att ha gjort det. Jag har också förståelse för om dessa tycker att vaccinpassen är orättvisa, fast jag själv skulle ha gjort det enkla och vaccinerat mig i ett sådant läge.
3. Men jag har ingen som helst förståelse för diverse konspirationsteorier som sträcker sig allt ifrån läkrmedelsbranchens profithunger till microchips i vaccinet. Men, däremot, så har jag full förståelse för att man reagerar emot det som hänt i stora delar av omvärlden: Fartblinda politiker som leker "smittskyddsexperter" och som infört drakoniska åtgärder mot smittspridning, vaccinationsplikt och just är oförskämda emot
alla som är tveksamna till att ta ett vaccin som covid-19. Men även antivaxxare kan var ytterst oförskämda emot de som väljer att ta vaccinet mot covid-19.