Citat:
Ursprungligen postat av
Malvaktsfantomen
Ja du, har inga direkta kunskaper men spontant känns det som att du gamblar med din kropp. Du spelar ett högt spel och eftersom kroppen är extremt komplex vet du inte vilka effekter det får på lång sikt att leka med hormoner och signalsubstanser på egen hand.
Välkommen till dopning! Jajo, det är ett högt spel. Men samtidigt så har jag en läkare och två personer som pluggar biomedicin som jag kan bolla idéer med och som är medvetna om vad jag gör med min kropp. Läkaren är ganska involverad, går till henne och gör blodprover osv.
Är trött på att må dåligt, sedan jag gick på testo har det blivit bättre. Men samtidigt känns det inte som jag lever ett "vanligt" liv. Man hade kunnat argumentera om att jag börjar bli desperat, men jag skulle snarare säga att jag börjat se möjligheter och lösningar. Mitt mål är att bli så effektiv jag kan, jag har en lång karriär framför mig, med tydliga mål. Både personliga och monetära. Jag har inte tid med att vara trött och må dåligt. Det är oproduktivt och tar mig ingenstans.
Har bestämt mig nu för att imorgon knapra i mig 0,5mg kabergoline, jag håller er uppdaterade om eventuella resultat.
Mvh
Torran