2022-01-26, 15:14
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Är du helt säker på att du inte har en utvecklingsstörning? Jag var helt säker.... Märkligt...

Nja, dom som Dumpen hänger ut är antingen lite bakom flötet som den här. Eller så är dom bara ovana. Jag tror att dom egentligen söker unga personer. Kanske inte nödvändigvis så unga som Dumpen säger att dom är. Men samtidigt... Silverfatet... Dom lockas i fällan.

Nä, pedofiler är nog som folk är mest. Dumma, normala, smarta. Med eller utan diagnoser. Själv tror jag att alla män som är normalt sexuellt fungerande vill sätta på en 13-åring, men att det är moralen som hindrar dom. Det är vad jag tror, jag är inte säker. Problemet är att det är svårt att få någon rätsida på hur det ligger till. Folk svarar känslomässigt. Oklart hur ärligt det är.

Att peddosar finns i alla samhällsskick har du nog rätt i. Det tror jag med.

En 13-åring är ju bara ett litet barn. Nog mer än enbart moralen som stoppar de flesta av oss män. Är ju inte närheten av en mogen kvinna.
Citera
2022-01-26, 15:15
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Trams! Vi normala män tänder på kvinnliga former. Det har inte en 13-åring.
Ni är sjuka och förtjänar att hängas ut hela bunten. Underhållningsvärdet är skyhögt i dessa uthängningar. Det är fan lyteskomik att se er stå där och stamma fram era dumma bortförklaringar.

Skäms på dig.

En 13-åring har kvinnliga former. Dom börjar växa fram innan dess på de flesta.

Jag skulle nog gjort som flera andra bara tagit mig därifrån. Men absolut, mitt liv skulle antagligen läggas i ruiner till er stora glädje.

När heder, ära och allt annat tagits ifrån mig skulle jag nog ägna livet åt att förverkliga mina fantasier, tills jag åker dit och spärras in.

Det är ju därför jag skriver här. Jag kan inte vara den enda som fungerar så.
Citera
2022-01-26, 15:18
Medlem
Citat:
Är du helt säker på att du inte har en utvecklingsstörning? Jag var helt säker.... Märkligt...

Nja, dom som Dumpen hänger ut är antingen lite bakom flötet som den här. Eller så är dom bara ovana. Jag tror att dom egentligen söker unga personer. Kanske inte nödvändigvis så unga som Dumpen säger att dom är. Men samtidigt... Silverfatet... Dom lockas i fällan.

Nä, pedofiler är nog som folk är mest. Dumma, normala, smarta. Med eller utan diagnoser. själv tror jag att alla män som är normalt sexuellt fungerande vill sätta på en 13-åring, men att det är moralen som hindrar dom. Det är vad jag tror, jag är inte säker. Problemet är att det är svårt att få någon rätsida på hur det ligger till. Folk svarar känslomässigt. Oklart hur ärligt det är.

Nu är jag kvinna men enligt min erfarenhet så tror jag definitivt att du har fel! Absolut tror jag att i princip alla män gärna vill ha en ung kvinna, det är nog biologiskt då fortplantning ligger högt. Jag tror dock att riktiga och normala män INTE vill ha sex med BARN. Det är sjukt....
Citera
2022-01-26, 15:26
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AShardOfDawn
Nu är jag kvinna men enligt min erfarenhet så tror jag definitivt att du har fel! Absolut tror jag att i princip alla män gärna vill ha en ung kvinna, det är nog biologiskt då fortplantning ligger högt. Jag tror dock att riktiga och normala män INTE vill ha sex med BARN. Det är sjukt....

Du är kvinna och kan rimligen inte förstå, du är förlåten.

Ja, jag tror också det är biologiskt. Ska du tro Dumpen så finns det många av dom. Nu har jag inte sett hur dom jobbar men antydningsvis får dom många väldigt många napp. Sen att dom flesta backar på åldern har nog mer med juridiken än sexualdriften att göra.

Haha det är problemet. Jag försöker lista ut om det är normalt eller inte. Ska man tro dig är det sjukt. Ska man tro det empiriska utfallet hos Dumpen är det normalt.
Citera
2022-01-26, 15:57
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Du är kvinna och kan rimligen inte förstå, du är förlåten.

Ja, jag tror också det är biologiskt. Ska du tro Dumpen så finns det många av dom. Nu har jag inte sett hur dom jobbar men antydningsvis får dom många väldigt många napp. Sen att dom flesta backar på åldern har nog mer med juridiken än sexualdriften att göra.

Haha det är problemet. Jag försöker lista ut om det är normalt eller inte. Ska man tro dig är det sjukt. Ska man tro det empiriska utfallet hos Dumpen är det normalt.

haha, vilken slutledningsförmåga.

Ingen har påstått att det är "normalt". Men det är tyvärr vanligt. Dock inte normalt.
Det är inte normen alltså. Det är en avvikelse som måste stävjas.
Citera
2022-01-26, 16:14
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
haha, vilken slutledningsförmåga.

Ingen har påstått att det är "normalt". Men det är tyvärr vanligt. Dock inte normalt.
Det är inte normen alltså. Det är en avvikelse som måste stävjas.

Jepp, när jag var liten så jämförde dom mig med Sherlock Holmes. "Förstod du den Sherlock" sa dom. Jag var så stolt!

Är inte:
Vanligt = Normalt

Att det inte är normen har jag förstått. Bara att räkna antalet hot som riktas mot dom som Dumpen hänger ut om man är osäker på den saken. :P
Citera
2022-01-26, 16:29
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Jepp, när jag var liten så jämförde dom mig med Sherlock Holmes. "Förstod du den Sherlock" sa dom. Jag var så stolt!

Är inte:
Vanligt = Normalt

Att det inte är normen har jag förstått. Bara att räkna antalet hot som riktas mot dom som Dumpen hänger ut om man är osäker på den saken. :P

Nej

Vanligt är inte lika med normalt.

Sen är det ju en definitionsfråga vad som räknas som vanligt. På dom här chattarna koncentreras ju packet som är ute efter våra barn. Då kan det ju uppfattas som vanligare än vad det är.

Du borde söka hjälp förresten. Man ser hur du kämpar med att normalisera din sjuka böjelse. Det går inget vidare.

"Förstod du den Sherlock" ?

Det är inte så att dom som sa det till dig var ironiska då?
Citera
2022-01-26, 16:54
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Nej

Vanligt är inte lika med normalt.

Sen är det ju en definitionsfråga vad som räknas som vanligt. På dom här chattarna koncentreras ju packet som är ute efter våra barn. Då kan det ju uppfattas som vanligare än vad det är.

Du borde söka hjälp förresten. Man ser hur du kämpar med att normalisera din sjuka böjelse. Det går inget vidare.

"Förstod du den Sherlock" ?

Det är inte så att dom som sa det till dig var ironiska då?

*ler* Du förstog skämtet... Nästan... Det går framåt!

Tror du blandar in dina känslor och normen för mycket i ditt tänkande. Jag tror de flesta Dumpen fångar är normala killar som fungerar ganska normalt. Jag tror de utgör toppen av ett isberg som tänker lika som dom. Men som inte går in på dom där chattsidorna och låter sig bli lurade.

Behöver inte normalisera något. Jag har andra egenskaper som är mer udda.
Citera
2022-01-26, 17:16
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
*ler* Du förstog skämtet... Nästan... Det går framåt!

Tror du blandar in dina känslor och normen för mycket i ditt tänkande. Jag tror de flesta Dumpen fångar är normala killar som fungerar ganska normalt. Jag tror de utgör toppen av ett isberg som tänker lika som dom. Men som inte går in på dom där chattsidorna och låter sig bli lurade.

Behöver inte normalisera något. Jag har andra egenskaper som är mer udda.

Ok. Bra så. Nu slösar jag inte mer tid på dig. Du är helt klart ett fall för slutenvården. I ett sunt samhälle hade du delat lyktstolpe med mongot på Dumpen.
Citera
2022-01-26, 17:19
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ok. Bra så. Nu slösar jag inte mer tid på dig. Du är helt klart ett fall för slutenvården. I ett sunt samhälle hade du delat lyktstolpe med mongot på Dumpen.

Han är en sjuk individ som tyvärr väljer att sitta här och försöka rättfärdiga sig själv istället för att söka hjälp. Gav upp om honom några sidor bak i tråden. Tragiskt men sant
Citera
2022-01-26, 17:43
Medlem
Att senaste uthängningen är lite eljest förmildrar ju knappast våldtäkten som han utsätter tjejen för. Våldtäkten är ju densamma och lika traumatisk oaktat om förövaren har 140 i iq eller 80.
Citera
2022-01-26, 18:05
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Dom missar så mycket, ett ödes nyck som utföll till min fördel och numera fungerar jag bra. Men du har så klart rätt med reservation att "mongot" inte borde hänga där. Vi avrättar inte barn. Han är ett barn som Dumpen precis avrättat.

Okej, vi bryter den här diskussionen! Jag tar också en paus! Ha det så bra!

Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Han är en sjuk individ som tyvärr väljer att sitta här och försöka rättfärdiga sig själv istället för att söka hjälp. Gav upp om honom några sidor bak i tråden. Tragiskt men sant

Förlåt för att jag varit elak mamma. <3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in