2022-01-26, 14:10
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Frågan är vad har verkligen du bidragit till i den här tråden egentligen? Tycks som att om man inte håller med varken dig, eller Dumpen för den delen, så måste personen ifråga tillhöra den typ av person som hängs ut på sidan?

Tänk att just du med dina "kaninöron" svarade. Kände du dig utpekad?
Citera
2022-01-26, 14:10
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Det var lågt gjort att hänga ut den förståndshandikappade på det viset.
Tillrättavisa samt guida honom till hjälp som han kan ta till sig, hade räckt.

Var går gränsen då?

Den här killen har bil och körtkort, han har eget boende, han har jobb. Han är så pass medveten att han är rädd för flickans pappa och att hon är för ung. Han halar upp kuken framför sina ölburkar och skickar till den påstådda 13-åringen.

Han är även så pass klar i huvet att han under konfrontationen står och ljuger om sin ålder.
Citera
2022-01-26, 14:13
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Verkar ju stämma. Förklarar glasögonen också. Doktor Sara och Patrik har hängt ut en förståndshandikappad. Det är ju inget dom kan få ogjort nu.

Källa Wikipedia: Sotos Syndrom
"
Syndromet orsakar storväxthet, inlärningssvårigheter och ett särskilt utseende i ansiktet.[1] Det förekommer även försenad psykisk utveckling, ADHD, fobier, impulsivt beteende, försenad utveckling av rörelsefärdigheter, skolios, konvulsioner, problem med hjärta eller njurar, hörselproblem eller synproblem. Vid vuxen ålder är personer med Sotos syndrom oftast normallånga, men i tidiga år växer de fortare än vanligt.
"

Edit.
Det är för övrigt ett kromosonfel. Jävligt säker diagnos med andra ord.

Han kan ha vilken jävla diagnos som helst. Det är inte en ursäkt för att skicka kukbilder till småtjejer och DESSUTOM vilja träffa dom i verkligheten.
Citera
2022-01-26, 14:17
Medlem
Citat:
Verkar ju stämma. Förklarar glasögonen också. Doktor Sara och Patrik har hängt ut en förståndshandikappad. Det är ju inget dom kan få ogjort nu.

Källa Wikipedia: Sotos Syndrom
"
Syndromet orsakar storväxthet, inlärningssvårigheter och ett särskilt utseende i ansiktet.[1] Det förekommer även försenad psykisk utveckling, ADHD, fobier, impulsivt beteende, försenad utveckling av rörelsefärdigheter, skolios, konvulsioner, problem med hjärta eller njurar, hörselproblem eller synproblem. Vid vuxen ålder är personer med Sotos syndrom oftast normallånga, men i tidiga år växer de fortare än vanligt.
"

Edit.
Det är för övrigt ett kromosonfel. Jävligt säker diagnos med andra ord.

Sara skriver på dumpen att hon lät bli att hänga ut en annan utvecklingsstörd som blev glad när den trodde hon var 13 år. Hon har koll.

Jag skäms för att jag hatade just det här äcklet! Men tyckte faktiskt att det var något mysko med killen.

Nu får man väl räkna med att några mongos dras med, det viktigaste är att fler peddosar åker dit!

Han fattar nog inte vad som hänt ändå
Citera
2022-01-26, 14:19
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Var går gränsen då?

Den här killen har bil och körtkort, han har eget boende, han har jobb. Han är så pass medveten att han är rädd för flickans pappa och att hon är för ung. Han halar upp kuken framför sina ölburkar och skickar till den påstådda 13-åringen.

Han är även så pass klar i huvet att han under konfrontationen står och ljuger om sin ålder.

Jo, han var ju otroligt trovärdig i sina lögner. Han verkade vara barnet i chatten dessutom. Sen att raketfysikerna Patrik och Sara inte upptäcker det och sedan försvarar uthängningarna är ju bara en stark signal om att dom är fel personer på fel ställe.

Du måste ju ligga på ungefär samma nivå som offret om du tycker att det där var normalt. För dig så måste jag framstå som en gud.
Citera
2022-01-26, 14:22
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Sara skriver på dumpen att hon lät bli att hänga ut en annan utvecklingsstörd som blev glad när den trodde hon var 13 år. Hon har koll.

Jag skäms för att jag hatade just det här äcklet! Men tyckte faktiskt att det var något mysko med killen.

Nu får man väl räkna med att några mongos dras med, det viktigaste är att fler peddosar åker dit!

Tragiskt nog tror jag hans förstånd räcker till att för att förstå just det. Ska man tro det som står så har han förutom synen alla möjliga problem som säkert inte är så roliga. Någon bot finns inte. Att han super kan jag förstå.

Du behöver inte vara högt begåvad för att kunna lida. Fråga Patrik och Sara.
Citera
2022-01-26, 14:23
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Tänk att just du med dina "kaninöron" svarade. Kände du dig utpekad?

Ditt svar säger allt. Here we go again...

Svara nu på min fråga.
Citera
2022-01-26, 14:24
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Nä precis. Så vad var då vitsen med att förstöra hans liv? Annat än att Sjöberg och den där trasiga skånskan skall få ryggdunkningar och swishar av pöbeln?
Citera
2022-01-26, 14:34
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Jo, han var ju otroligt trovärdig i sina lögner. Han verkade vara barnet i chatten dessutom. Sen att raketfysikerna Patrik och Sara inte upptäcker det och sedan försvarar uthängningarna är ju bara en stark signal om att dom är fel personer på fel ställe.

Du måste ju ligga på ungefär samma nivå som offret om du tycker att det där var normalt. För dig så måste jag framstå som en gud.

Nej. jag har ingen utvecklingsstörning. Men du tycks ha problem med läsförståelsen.

Visst fattar jag att killen är lite bakom flötet. Ni är ju oftast det, de flesta av er i alla fall.

Men era diagnoser ska inte hindra att ni hängs ut och skräms från att fortsätta med er smutsiga verksamhet.
Citera
2022-01-26, 14:50
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Nej. jag har ingen utvecklingsstörning. Men du tycks ha problem med läsförståelsen.

Visst fattar jag att killen är lite bakom flötet. Ni är ju oftast det, de flesta av er i alla fall.

Men era diagnoser ska inte hindra att ni hängs ut och skräms från att fortsätta med er smutsiga verksamhet.

Är du helt säker på att du inte har en utvecklingsstörning? Jag var helt säker.... Märkligt...

Nja, dom som Dumpen hänger ut är antingen lite bakom flötet som den här. Eller så är dom bara ovana. Jag tror att dom egentligen söker unga personer. Kanske inte nödvändigvis så unga som Dumpen säger att dom är. Men samtidigt... Silverfatet... Dom lockas i fällan.

Nä, pedofiler är nog som folk är mest. Dumma, normala, smarta. Med eller utan diagnoser. Själv tror jag att alla män som är normalt sexuellt fungerande vill sätta på en 13-åring, men att det är moralen som hindrar dom. Det är vad jag tror, jag är inte säker. Problemet är att det är svårt att få någon rätsida på hur det ligger till. Folk svarar känslomässigt. Oklart hur ärligt det är.
Citera
2022-01-26, 15:00
Medlem
Luxuss avatar
Är man på det klara med vad som händer innan kameran slås på?
Man hade ju bra ogärna velat möta en notorisk knarkare som hotar med att publicera en på internet.. upplagt för utpressning
Citera
2022-01-26, 15:02
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Är du helt säker på att du inte har en utvecklingsstörning? Jag var helt säker.... Märkligt...

Nja, dom som Dumpen hänger ut är antingen lite bakom flötet som den här. Eller så är dom bara ovana. Jag tror att dom egentligen söker unga personer. Kanske inte nödvändigvis så unga som Dumpen säger att dom är. Men samtidigt... Silverfatet... Dom lockas i fällan.

Nä, pedofiler är nog som folk är mest. Dumma, normala, smarta. Med eller utan diagnoser. Själv tror jag att alla män som är normalt sexuellt fungerande vill sätta på en 13-åring, men att det är moralen som hindrar dom. Det är vad jag tror, jag är inte säker. Problemet är att det är svårt att få någon rätsida på hur det ligger till. Folk svarar känslomässigt. Oklart hur ärligt det är.

Trams! Vi normala män tänder på kvinnliga former. Det har inte en 13-åring.
Ni är sjuka och förtjänar att hängas ut hela bunten. Underhållningsvärdet är skyhögt i dessa uthängningar. Det är fan lyteskomik att se er stå där och stamma fram era dumma bortförklaringar.

Skäms på dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in