Citat:
Ursprungligen postat av
mossadmartin
Nej. jag har ingen utvecklingsstörning. Men du tycks ha problem med läsförståelsen.
Visst fattar jag att killen är lite bakom flötet. Ni är ju oftast det, de flesta av er i alla fall.
Men era diagnoser ska inte hindra att ni hängs ut och skräms från att fortsätta med er smutsiga verksamhet.
Är du helt säker på att du inte har en utvecklingsstörning? Jag var helt säker.... Märkligt...
Nja, dom som Dumpen hänger ut är antingen lite bakom flötet som den här. Eller så är dom bara ovana. Jag tror att dom egentligen söker unga personer. Kanske inte nödvändigvis så unga som Dumpen säger att dom är. Men samtidigt... Silverfatet... Dom lockas i fällan.
Nä, pedofiler är nog som folk är mest. Dumma, normala, smarta. Med eller utan diagnoser. Själv tror jag att alla män som är normalt sexuellt fungerande vill sätta på en 13-åring, men att det är moralen som hindrar dom. Det är vad jag tror, jag är inte säker. Problemet är att det är svårt att få någon rätsida på hur det ligger till. Folk svarar känslomässigt. Oklart hur ärligt det är.