Citat:
Han har varit en ständigt massvaccinationsivrare precis som du, lobbat för att vaccinera barn och ungdomar, presenterat falska påståenden som han inte kunnat backa upp. Ni tillhör den grupp av svin som bör ställas inför rätta i nurnbergrättegånger. Hoppas myndigheterna med tiden börjar leta fram vilka ni vaxxizter är och ser till att ni får ert straff.
Eftersom du inkluderar mig i dina anklagelser, så undrar jag vad du baserar anklagelserna på. Bygger anklagelserna på någonting jag har sagt? Eller bygger dina anklagelser på någonting som du tror om mig?
Citat:
Vem ligger illa till när det visar sig att viruset ger livslånga besvär?
Riskerna med vaccinerna behöver ju vägas mot riskerna med infektion. Vi vet alla att det finns risker med att ta vaccin. Men det finns också risker med att avstå från vaccin. Vem anser du ska straffas för riskerna som en infektion innebär? Virusets uppfinnare? Ska vi ha Nürnbergrättegångar mot företrädare för Virologiinstitutet i Wuhan? Eller ska man kanske åtala dom vaccinmotståndare som har försökt övertala folk att inte skydda sig med hjälp av vaccin?
Citat:
Citera dig själv där du uttryckligen skriver detta så är jag beredd att tro på dig. Jag är inte ett troll som du, som påstår att jag är vaccinerad fast jag inte är det din nolla.
Och tredje dagen in med covid, och det är ett jävla töntvirus. Om du har problem att hantera detta virus så får du sluta smälla i dig 10 cheesburgare om dagen, dra ner på ditt flashbackande och gå ut och röra på dig ditt flottiga mongo.
Och tredje dagen in med covid, och det är ett jävla töntvirus. Om du har problem att hantera detta virus så får du sluta smälla i dig 10 cheesburgare om dagen, dra ner på ditt flashbackande och gå ut och röra på dig ditt flottiga mongo.
Jag är inte helt imponerad av din argumentation. "10 cheesburgare"...
Citat:
På vilket sätt har riskgrupperna inte tagit sitt ansvar?