2022-01-25, 12:09
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Om det inte är så att den ena är helt oskyldig och ovetandes och att det bara inträffade en gång. Tex om pappan misshandlade barnet på natten när mamman låg och sov. Då ska den oskyldiga föräldern ha rätt till barnet.

Ja, fast så brukar det inte gå till i dylika fall. Men vi får väl se.
Citera
2022-01-25, 12:12
Medlem
Deagle66s avatar
Citat:
Här är häktningsframställan

https://docdro.id/isPqPVA

https://docdro.id/WwHwaHM

Hittat 2 på Facebook som stämmer med namn och dom verkar vara i ett förhållande.
Han uppger att han jobbar på FK Karlskrona.
Citera
2022-01-25, 12:12
Medlem
Citat:
TROR att jag hittat henne på Facebook, hon är vän med en snubbe med samma namn som i dokumentet men det syns inte att de är i ett förhållande dock. Han är fotbollspelare kan man se på profilen.
Men avvaktar eftersom jag inte vill hänga ut fel personer.

Hon har kommenterat hans profilbild och han har svarat med att kalla henne för hjärtat, så man kan nog anta att de är ihop.
Citera
2022-01-25, 12:13
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nallebear85
Är nog samma människor jag hittade. Ser ut som helt vanliga svenssons.

Svenssons på nedre delen av skalan (tatueringar, partyöar), men fortfarande Svensson. Inte White Trash. Undrar hur det har kunnat gå så fel? Det viktigaste att få veta är som sagt, om killen är den biologiska pappan...
Citera
2022-01-25, 12:16
Medlem
Lite märkligt att ingen har bild på sitt barn.... Brukar ju dyka upp snabbt i alla fall på mammors fb.
Tycker säkert att barnet "är i vägen"...

Visst fan är detta bara uppklädda white trash!
Citera
2022-01-25, 12:17
Medlem
KnivStinas avatar
Sjuka jävla människor! Det kan vara skitjobbigt med bebisar och små barn men för helvete, lämna rummet och andas om frustrationen börjar krypa sig på. Jävla fittor
Citera
Bannlyst
Om det är samma kille jag hittade på Instagram ser det ut som att paret har två barn. Är bara att söka på för och efternamn. Det var första sökresultatet jag fick upp och det ser ut som samma par. Två flickor. Yngsta blev nyligen 6 månader.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iAmLane
Kan det handla om barnuppfostran? Alla har väl "slagit" sina barn menar jag. Jag minns att när min första dotter höll oss vakna en natt så slog jag henne på kinden efter att frugan fått ett utbrott. Sunes pappa säger det bäst, hårt men kärleksfullt.

Det handlar om ett spädbarn! Alltså högst några månader gammal 🤬

Det finns inga ursäkter för det dom gjort FY FAN
Citera
Medlem
kauwts avatar
De står på samma bostads/postadress Ridd*reg*t*n.
Citera
2022-01-25, 12:20
Medlem
Citat:
Om det är samma kille jag hittade på Instagram ser det ut som att paret har två barn. Är bara att söka på för och efternamn. Det var första sökresultatet jag fick upp och det ser ut som samma par. Två flickor. Yngsta blev nyligen 6 månader.

Om det finns fler barn i familjen hoppas jag verkligen agerar snabbt som ögat
Citera
2022-01-25, 12:21
Medlem
kauwts avatar
Den jag hittade på Instagram med honom var samma bild som profilbild på Facebook och är alltså låst Instagram.

Citat:
Citera
2022-01-25, 12:22
Medlem
ducells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Fyfan, stackars stackars barn, hoppas killen kan få komma till något annat hem och känna sig trygg och säker.
Vilka är den måste leva med💔

Hur vet du att det är en han?
Har du mera info?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in