2022-01-25, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbuske
Om min källa stämmer så har mannen i förhållandet spelat fotboll på hyfsat hög nivå.
Han gör det dock inte längre.

Hur säker är din källa?
Är det svenskar?
Har de problem i form av missbruk?
Citera
2022-01-25, 11:47
Medlem
bajsbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hur säker är din källa?
Är det svenskar?
Har de problem i form av missbruk?

Typiskt svenska namn på båda två.
Ingen aning om missbruk.
Citera
2022-01-25, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbuske
Typiskt svenska namn på båda två.
Ingen aning om missbruk.

Tack.
Du vill inte skriva ut namnen maskade?

Jag har mailat tingsrätten så kanske får svar därifrån också
Citera
2022-01-25, 11:54
Medlem
Här är häktningsframställan

https://docdro.id/isPqPVA

https://docdro.id/WwHwaHM
Citera
2022-01-25, 11:55
Medlem
G.Silverbanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Fyfan, stackars stackars barn, hoppas killen kan få komma till något annat hem och känna sig trygg och säker.
Vilka är den måste leva med💔
Killen?
Citera
2022-01-25, 12:00
Avslutad
Bild på 25 åriga störda/psykfalls-paret?
Citera
2022-01-25, 12:01
Medlem
Merwinnas avatar
Olika efternamn, så de var antagligen inte gifta. Någon som vet om R är biologisk pappa eller styvpappa? Väldigt ofta i sådana här fall, handlar det ju om en styvpappa som är svartsjuk på barnet, och en mamma som är för svag för att säga ifrån mot honom, eller till och med tar hans parti mot sitt barn.

Det är bara att hoppas att barnet överlever utan alltför svåra men, och i sådana här fall borde det även bli fråga om adoption. Jag tycker att man ska vara försiktig med att adoptera bort barn (det får inte bli som i Norge), men i detta fallet har barnet noll och intet värde av att ha någon kontakt med sina bioföräldrar mera. (Såvida det inte finns en biopappa där ute, då.)

Citat:
Ursprungligen postat av emelieb7
Fyfan, stackars stackars barn, hoppas killen kan få komma till något annat hem och känna sig trygg och säker.
Vilka är den måste leva med💔

Hur vet du att det är en pojke?
Citera
2022-01-25, 12:01
Medlem
TROR att jag hittat henne på Facebook, hon är vän med en snubbe med samma namn som i dokumentet men det syns inte att de är i ett förhållande dock. Han är fotbollspelare kan man se på profilen.
Men avvaktar eftersom jag inte vill hänga ut fel personer.

Häktningsförhandlingarna hålls mellan 14-17 idag
Citera
2022-01-25, 12:02
Medlem
Jävla Low Life!! Ingen normal skulle sakna dessa om de bara försvann.... WT när det är som sämst.
Citera
2022-01-25, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Olika efternamn, så de var antagligen inte gifta. Någon som vet om R är biologisk pappa eller styvpappa? Väldigt ofta i sådana här fall, handlar det ju om en styvpappa som är svartsjuk på barnet, och en mamma som är för svag för att säga ifrån mot honom, eller till och med tar hans parti mot sitt barn.

Det är bara att hoppas att barnet överlever utan alltför svåra men, och i sådana här fall borde det även bli fråga om adoption. Jag tycker att man ska vara försiktig med att adoptera bort barn (det får inte bli som i Norge), men i detta fallet har barnet noll och intet värde av att ha någon kontakt med sina bioföräldrar mera. (Såvida det inte finns en biopappa där ute, då.)

Hur vet du att det är en pojke?

Om det inte är så att den ena är helt oskyldig och ovetandes och att det bara inträffade en gång. Tex om pappan misshandlade barnet på natten när mamman låg och sov. Då ska den oskyldiga föräldern ha rätt till barnet.
Citera
2022-01-25, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
TROR att jag hittat henne på Facebook, hon är vän med en snubbe med samma namn som i dokumentet men det syns inte att de är i ett förhållande dock. Han är fotbollspelare kan man se på profilen.
Men avvaktar eftersom jag inte vill hänga ut fel personer.

Häktningsförhandlingarna hålls mellan 14-17 idag

Är nog samma människor jag hittade. Ser ut som helt vanliga svenssons.
Citera
2022-01-25, 12:04
Medlem
Conceptions avatar
Då bör det vara dessa två.

https://www.facebook.com/*m*nd*.eriksson.98 (*A)

https://www.facebook.com/r*smus.persson.52 (*A)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in