2022-01-25, 00:19
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven
Läste fupen och jag gissar på att han frias.
Dels pga klamydian där hon testats positivt för genokocker eller vad hon nu hade men inte han.
Därefter att det är ord mot ord.
De hade sex och hon sa inte nej. Inget i hennes handlande visade på motstånd heller.
Hon bjöd in hnm till toan, red hnm och tog hans kuk i munnen. Fanns så många lägen hon kunde sagt nej eller avbrutit långt innan dem avbröt.

Tyvärr så tror jag att tönten frias.
Jag håller med dig förutom könssjukdomarna. Efter som män har mindre slemhinnor så är det svårare att smittas. Långt ifrån säkert att. Man blir smittad av ett samlag

Jäkligt illa bara att kvinnor ofta hamnar i fawn eller freeze vid våldtäkt. Då är det ju svårt att agera. Blir svårare bevisläge då än om hon börjat skrika. Även om rätten inte håller med tycker jag att skador efteråt borde räcka för en fällande dom. Men tvivlar på att rätten håller med. Oavsett är jag övertygad om att hon inte samtyckte till skadorna.
Citera
2022-01-25, 00:27
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent62
Jag håller med dig förutom könssjukdomarna. Efter som män har mindre slemhinnor så är det svårare att smittas. Långt ifrån säkert att. Man blir smittad av ett samlag

Jäkligt illa bara att kvinnor ofta hamnar i fawn eller freeze vid våldtäkt. Då är det ju svårt att agera. Blir svårare bevisläge då än om hon börjat skrika. Även om rätten inte håller med tycker jag att skador efteråt borde räcka för en fällande dom. Men tvivlar på att rätten håller med. Oavsett är jag övertygad om att hon inte samtyckte till skadorna.

Bara för att han är släppt i väntan på dom behöver det ju inte betyda att han blir friad, han kan ju få ett kortare straff också, då brukar man inte vara fortsatt häktad i väntan på dom.
Han borde utan vidare fällas för oaktsam våldtäkt iaf, däremot tvivlar jag tyvärr på om det skulle räcka hela vägen för våldtäkt "av normalgraden" (så att säga).
Citera
2022-01-25, 01:25
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Du har redan länkat din skit artikel. Den enda källan är buzzfeed. Är ju inte så att 1177 håller med dig. Det är inte normalt med skador efter sex. Släpp det nu.

Det är inte heller normalt att hävda våldtäkt efter frivilligt fyllesex där båda parter är aktiva utan tvång eller hot med i bilden.

Släpp det här nu. Influencern är med stor sannolikhet oskyldig till alla sanslösa anklagelser och det vet du om.
Citera
2022-01-25, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Det är inte heller normalt att hävda våldtäkt efter frivilligt fyllesex där båda parter är aktiva utan tvång eller hot med i bilden.

Släpp det här nu. Influencern är med stor sannolikhet oskyldig till alla sanslösa anklagelser och det vet du om.
Är sexköp våldtäkt?
Citera
2022-01-25, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Bara för att han är släppt i väntan på dom behöver det ju inte betyda att han blir friad, han kan ju få ett kortare straff också, då brukar man inte vara fortsatt häktad i väntan på dom.
Han borde utan vidare fällas för oaktsam våldtäkt iaf, däremot tvivlar jag tyvärr på om det skulle räcka hela vägen för våldtäkt "av normalgraden" (så att säga).

Ganska många i ”vanliga” våldtäktsdomar blir släppta, snarare ovanligt att bli häktad hela vägen.
Citera
2022-01-25, 07:58
Medlem
Citat:
Oavsett är jag övertygad om att hon inte samtyckte till skadorna.
Varför är du så övertygad när det kommer till det? Jag tror du grundar det på förutfattade meningar när det kommer till folks sexualitet.
Citera
2022-01-25, 08:52
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brakamobrama
Ganska många i ”vanliga” våldtäktsdomar blir släppta, snarare ovanligt att bli häktad hela vägen.

Precis, det jag menade, brukar ju bara vara folk som blir dömda för mångåriga fängelsestraff som sitter häktade i väntan på dom.
Citera
2022-01-25, 09:52
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Att det inleddes som frivilligt har ingen ifrågasatt. Däremot att det övergick i våldtäkt när han blev våldsam och började skada henne. Problemet är ju att hon har känt sig inträngd på toaletten och därför upplevt situationen som hotfull. Det framgår tydligt av förhöret. Den vanligaste reaktionen vid våldtäkt är fawn eller freeze. Det är ju det som är problemet. Hade hon skrikit nej och bankat på dörren hade det underlättat för bevisläget. Men så reagerar sällan folk vid våldtäkt. Därför har lagen ändrats och mer ansvar lagts över på motparten att säkerställa att samtycke finns. Går man från ett vanligt fylleknull till att plötsligt ha väldigt våldsamt sex som lämnar skador behöver man givetvis först checka av med motparten om den är ok med det.

Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Varför är du så övertygad när det kommer till det? Jag tror du grundar det på förutfattade meningar när det kommer till folks sexualitet.
För att hon uppsöker vård?! Folk får syssla med bdsm bäst de vill. Då finns det samtycke och båda tänder på aktiviteten. Att börja skada någon under vanligt sex är fan inte ok. Hur svårt är det att kolla med henne vad hon gillar? Är du helt tyst när du knullar eller?
Citera
2022-01-25, 11:39
Medlem
Citat:
Att det inleddes som frivilligt har ingen ifrågasatt. Däremot att det övergick i våldtäkt när han blev våldsam och började skada henne. Problemet är ju att hon har känt sig inträngd på toaletten och därför upplevt situationen som hotfull. Det framgår tydligt av förhöret. Den vanligaste reaktionen vid våldtäkt är fawn eller freeze. Det är ju det som är problemet. Hade hon skrikit nej och bankat på dörren hade det underlättat för bevisläget. Men så reagerar sällan folk vid våldtäkt. Därför har lagen ändrats och mer ansvar lagts över på motparten att säkerställa att samtycke finns. Går man från ett vanligt fylleknull till att plötsligt ha väldigt våldsamt sex som lämnar skador behöver man givetvis först checka av med motparten om den är ok med det.

För att hon uppsöker vård?! Folk får syssla med bdsm bäst de vill. Då finns det samtycke och båda tänder på aktiviteten. Att börja skada någon under vanligt sex är fan inte ok. Hur svårt är det att kolla med henne vad hon gillar? Är du helt tyst när du knullar eller?

Skada henne? Slog han henne med kuken då ? Trodde5vi utrett detta redan Skador kan uppstå, med piercing eller utan! Pga torra slemhinnor osv osv.
Citera
2022-01-25, 12:45
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Skada henne? Slog han henne med kuken då ? Trodde5vi utrett detta redan Skador kan uppstå, med piercing eller utan! Pga torra slemhinnor osv osv.
Det är något som du har fått för dig. Läs rättsintyget. Framgår inte någonstans att det skulle uppkommit av normala anledningar.

Har du haft sex med någon som har sköra slemhinnor? Tror alla som har haft en gravid fru kan intyga att det inte funkar som du påstår. Men bortsett från det kör man inte ner kuken i munnen på någon så de får blåmärken. Det är ju absurt.
Citera
2022-01-25, 12:47
Medlem
När kommer dom?
Citera
2022-01-25, 15:31
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Det finns väl inget i förhöret med målsäganden som tyder på att det handlade om "väldigt våldsamt sex" med inslag av hot eller tvång?

Tvärtom så avbröts det hela på hennes initiativ när folk bankade på dörren till muggen och ville in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in