Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Jag tror det blir otroligt svårt knipa 4e platsen om inte några värvningar görs,ANFALLAREx 2..och som de verkar blir de ingen Vlahovic,han vill till Juve,och Juve vill betala de Fiorentina kräver.
Jag är 100% säker på att Arsenal tar fjärdeplatsen i EPL 21/22, trots att vi inte är i pole position till att ta den ATM. Mark my words
När det gäller Vlahovic, så rapporterar div källor att The Gunners fortfarande är med i racet att signa honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
Fakta backar upp mig 🤣
Ps gjorde ni något mål på 180 min? Ägde ni boll, hade flest passningar etc i någon match?
Så för vi gör noll mål så var vi inte bättre?
Då var Burnley värda att vinna igår. Wow 0-0 hemma mot Burnley så rädda övriga lag är för er nu 😂😂😂😂😂😂
Ren BS. På vilket vis backar fakta ditt påstående om att Liverpool var det bättre laget över 2x matcher, när vi klarade 0-0 i den första matchen - med 10 man ute på gräset i 80% av matchen? Hade vi inte fått en spelare utvisad, så är jag helt övertygad om att vi hade tagit en klar vinst över Liverpool i första mötet.
Burnley är känd för att vara bland de mest svårspelade lagen i hela EPL, alla lag har det svårt mot deras hårt defensiva fotboll. Men det spelar väl liksom ingen roll?