2022-01-24, 07:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Den besitter man redan 👍🏻 Och kom fram att Arsenal var numret för litet i båda matcherna. Dessutom återger du fel fakta mest hela tiden vilket avspeglar sig i din kommentarhistorik.
Absolut inte. Arsenal förtjänade helt klart att gå vidare mer än vad Liverpool gjorde, hur fan kan du hävda att Liverpool var det bättre laget i första matchen, när de inte klarade av att göra ett enda mål trots att de spelade 11 vs 10 i typ 80% av den matchen?
Citera
2022-01-24, 07:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Blir inget CL för Gunners denna säsongen vartfall
Ingen höjdare av en match av Arsenal, dock så är Burnley alltid ett svårt lag att möta.

Men jag håller fast på att AFC kniper 4:e platsen, och jag är 100% säker på att årets tabell (top 4) kommer se att se ut såhär:

1.Man City
2.Liverpool
3.Chelsea
4.Arsenal
Citera
2022-01-24, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Ingen höjdare av en match av Arsenal, dock så är Burnley alltid ett svårt lag att möta.

Men jag håller fast på att AFC kniper 4:e platsen, och jag är 100% säker på att årets tabell (top 4) kommer se att se ut såhär:

1.Man City
2.Liverpool
3.Chelsea
4.Arsenal
Jag tror det blir otroligt svårt knipa 4e platsen om inte några värvningar görs,ANFALLAREx 2..och som de verkar blir de ingen Vlahovic,han vill till Juve,och Juve vill betala de Fiorentina kräver.
Citera
2022-01-24, 11:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Absolut inte. Arsenal förtjänade helt klart att gå vidare mer än vad Liverpool gjorde, hur fan kan du hävda att Liverpool var det bättre laget i första matchen, när de inte klarade av att göra ett enda mål trots att de spelade 11 vs 10 i typ 80% av den matchen?
Fakta backar upp mig 🤣
Ps gjorde ni något mål på 180 min? Ägde ni boll, hade flest passningar etc i någon match?
Så för vi gör noll mål så var vi inte bättre?

Då var Burnley värda att vinna igår. Wow 0-0 hemma mot Burnley så rädda övriga lag är för er nu 😂😂😂😂😂😂
Citera
2022-01-24, 11:09
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerre88
Liverpools straff var väldigt billig (Alan Shearer var rasande i studion och totalsågade VAR och domaren), men Liverpool hade förmodligen vunnit ändå. Trist för spänningen i slutet på den matchen dock.

Kanes mål kan man absolut döma bort, det finns en knuff där, men borde inte då Thiagos mål dömas bort också då han ger en kraftigare knuff på försvararen när frisparken slås?
Aja Chelsea vinner rättvist där med.

I stort sett en väldigt bra helg med United-ögon sett rent resultatmässigt. Man spelar verkligen inte det bästa spelet av de lagen som är med i topp-4 racet. Men kan Ralf sätta försvarsspelet (tycker det ändå ser bättre och bättre ut, men från en väldigt låg nivå) och ta små steg med anfallsspelet samtidigt som spelarna kan hitta den individuella briljansen som räddade Ole så många gånger, så är det ju fullt möjligt med CL-spel nästa år.
Silva sätter 2 händer och putar bort motståndaren så med enbart de två situationerna så är det givet med frispark mot Silva.
Kane kunde strunta i beröringen bollen hade ändå nått honom.
Citera
2022-01-24, 12:48
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Jag tror det blir otroligt svårt knipa 4e platsen om inte några värvningar görs,ANFALLAREx 2..och som de verkar blir de ingen Vlahovic,han vill till Juve,och Juve vill betala de Fiorentina kräver.
Jag är 100% säker på att Arsenal tar fjärdeplatsen i EPL 21/22, trots att vi inte är i pole position till att ta den ATM. Mark my words

När det gäller Vlahovic, så rapporterar div källor att The Gunners fortfarande är med i racet att signa honom.
Citat:
Fakta backar upp mig 🤣
Ps gjorde ni något mål på 180 min? Ägde ni boll, hade flest passningar etc i någon match?
Så för vi gör noll mål så var vi inte bättre?

Då var Burnley värda att vinna igår. Wow 0-0 hemma mot Burnley så rädda övriga lag är för er nu 😂😂😂😂😂😂
Ren BS. På vilket vis backar fakta ditt påstående om att Liverpool var det bättre laget över 2x matcher, när vi klarade 0-0 i den första matchen - med 10 man ute på gräset i 80% av matchen? Hade vi inte fått en spelare utvisad, så är jag helt övertygad om att vi hade tagit en klar vinst över Liverpool i första mötet.

Burnley är känd för att vara bland de mest svårspelade lagen i hela EPL, alla lag har det svårt mot deras hårt defensiva fotboll. Men det spelar väl liksom ingen roll?
Citera
2022-01-24, 13:47
Medlem
Citat:
Jag är 100% säker på att Arsenal tar fjärdeplatsen i EPL 21/22, trots att vi inte är i pole position till att ta den ATM. Mark my words

När det gäller Vlahovic, så rapporterar div källor att The Gunners fortfarande är med i racet att signa honom.

Ren BS. På vilket vis backar fakta ditt påstående om att Liverpool var det bättre laget över 2x matcher, när vi klarade 0-0 i den första matchen - med 10 man ute på gräset i 80% av matchen? Hade vi inte fått en spelare utvisad, så är jag helt övertygad om att vi hade tagit en klar vinst över Liverpool i första mötet.

Burnley är känd för att vara bland de mest svårspelade lagen i hela EPL, alla lag har det svårt mot deras hårt defensiva fotboll. Men det spelar väl liksom ingen roll?
De här citatet ska jag spara när de är maj.

Som vanligt ren bs ifrån dig.vlahovic har ej gunners råd med.

Det var ju samma när du drömde om conte.

När tottenham ringde conte så slängde conte på luren hahaha
Citera
2022-01-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen

De mest svårspelade laget i hela EPL ligger sist med 12 och åkte ut FA cupen mot ett lag från divisionen under. Känns lite som att de inte riktigt kan stämma. Haha
Citera
2022-01-24, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen

Arsenal bjöd högre än Juventus,men Vlahovic vill till Juventus,ska Fiorentina få loss dessa summor de talas om,är det bara sälja,annars går han gratis i om ett år
Citera
2022-01-24, 14:05
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:

Ni spelade 11 mot 11 i 114 och gjorde 0 mål vad får dig tro att ni skulle göra 1 på 66 min?
Mötet handlade om 2 matcher ni hade fördel till hemmaplan men sumpa fotbollsmässigt väldigt grovt.
Citera
2022-01-24, 18:38
Medlem
Drickbacks avatar
Flera medier hävdar att Claudio Ranieri fått sparken från Watford! Vem vill ha jobbet?
Citera
2022-01-24, 19:00
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Flera medier hävdar att Claudio Ranieri fått sparken från Watford! Vem vill ha jobbet?

Steve Bruce?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in