2022-01-22, 21:27
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
På vilket sätt är han snuskgubbe? Han gör bara ett rakt konstaterande av en naken verklighet.
Du kan söka bland hans inlägg. Det är ett rikligt material här på FB, och han stoltserar med det hela också.
Citera
2022-01-22, 21:29
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Varför snuskgubbe? Han konstaterar att det är lättlagat hos JV. Det ligger ju i sektens huvudmål att trycka ner och trakassera kvinnor, men inte att knulla dom. Alltså smyger dem omkring i ett frustrerat konstanttillstånd av sexuell frustration och riktigt låg självkänsla. Att vara manlig incel inom jv är helt omöjligt om du är heterosexuell och snäppet över totalt efterbliven. Nu pratar jag om kvinnor över lag, det är ännu lättare hos 40 plussarna som insett att deras högstatus-äldste hellre tittar på pojkar, eller mobbar yngre systrar till underkastelse.
Du kanske har samma värderingar som han, värderingar som han besudlat religionstrådar här på forumet med. Länge.
Om det är så kan jag inte hjälpa dig, inte akut iaf.
Vad han har för värderingar kan du se genom att ströva bland hans smutsiga inlägg.
Citera
2022-01-23, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calovius
Du kanske har samma värderingar som han, värderingar som han besudlat religionstrådar här på forumet med. Länge.
Vad han har för värderingar kan du se genom att ströva bland hans smutsiga inlägg.
Hahaha! Ditt självgoda helvete. Jag skulle gärna hänga med ujhs och skända både dina bröder och systrar på alla sätt som jag kan komma på. Jag önskar verkligen att jag kunde dela med mig av skändligheterna jag dragit med systrar i både i rikets salar, på sammankomster och på hemmastudier. Det du anser vara omoraliskt anses kutym av hundratusentals människor som aldrig hört talas om Din speciella molngubbe,; Jehova. Vem fan tror du att du är?
Citera
2022-01-23, 07:48
Medlem
Citat:
Citat:
Du kan söka bland hans inlägg. Det är ett rikligt material här på FB, och han stoltserar med det hela också.
Citat:
Jag önskar verkligen att jag kunde dela med mig av skändligheterna jag dragit med systrar i både i rikets salar, på sammankomster och på hemmastudier.

Det här är förmodligen orsaken till att dessa "fina herrar" har blivit uteslutna ur Jehovas vittnen. Jag blir äcklad av att läsa deras inlägg, och därför blockerar dom.

Den främsta orsaken till uteslutning är sexuell omoraliskhet, sedan försöker dessa "fina och omtänksamma män" påstå att dom blev uteslutna för att dom tappat tron och inte längre vill vara med Jehovas vittnen. Det stämmer kanske, EFTER att dom inte längre vill följa dom moralnormer som Jehovas vittnen har.
Citera
2022-01-23, 08:40
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Hahaha! Ditt självgoda helvete. Jag skulle gärna hänga med ujhs och skända både dina bröder och systrar på alla sätt som jag kan komma på. Jag önskar verkligen att jag kunde dela med mig av skändligheterna jag dragit med systrar i både i rikets salar, på sammankomster och på hemmastudier. Det du anser vara omoraliskt anses kutym av hundratusentals människor som aldrig hört talas om Din speciella molngubbe,; Jehova. Vem fan tror du att du är?
Så du har skändat kvinnor och skulle göra det igen? Då ska jag kalla dig därefter: Kvinnoskändaren. Eller hur.
Citera
2022-01-23, 09:30
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

Kan du återge några exempel?
Citera
2022-01-23, 09:34
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ttsp

Den främsta orsaken till uteslutning är sexuell omoraliskhet, sedan försöker dessa "fina och omtänksamma män" påstå att dom blev uteslutna för att dom tappat tron och inte längre vill vara med Jehovas vittnen. Det stämmer kanske, EFTER att dom inte längre vill följa dom moralnormer som Jehovas vittnen har.

Nu blandar du ihop saker här tycker jag. Att vara äcklig och att inte dela JV:s uppfattning om huruvida de äldste skall lägga sig i folks privatmoral, det är väl inte samma sak?
Citera
2022-01-23, 11:44
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Kan du återge några exempel?
Jag tänkte att jag kunde få slippa. Det finns ju en sökfunktion. Du kan nog "bara" skriva in några snuskiga ord + ujhs och söka på dem i denna tråd. Det borde räcka. Eller vi kan sätta ujhs själv att söka! Han har ju stoltserat med det, så han borde inte behöva mycket övertalning för att bajsa ner tråden ytterligare genom att citera sig själv. Nackdelen med citat är att exkrementer sprids över en allt större yta.
Citera
2022-01-23, 14:01
Medlem
Vasectomaters avatar
Citat:
Det här är förmodligen orsaken till att dessa "fina herrar" har blivit uteslutna ur Jehovas vittnen. Jag blir äcklad av att läsa deras inlägg, och därför blockerar dom.

Jag som kvinna blir då inte äcklad av hans inlägg, tycker de är underhållande eftersom jag kan förstå både ironi och ilska. Ett fd JV har rätt att vara förbannad, kan inte vara lätt att inse att man blivit grundlurad. Det borde ju du också förstå, du som varit Livets Ord-are eller vad det nu var.

Sexuell omoraliskhet inom JV är oftast något helt oskyldigt så som skvaller att man setts ensam ihop med en man/kvinna man inte är gift med. Många blir uteslutna just pga skvaller och hets. De som bör bli uteslutna så som pedofiler får oftast sitta kvar och får även stöd av organisationen under eventuella rättegångar.

Vi kan alla falla för synden, vi syndar varje dag. Allihopa, även du. Om vi söker frälsning efter lagen så är vi alla förlorade.
Citera
2022-01-23, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasectomater
Jag som kvinna blir då inte äcklad av hans inlägg,

Även kvinnor kan vara sexuellt omoraliska.
Citera
2022-01-23, 14:24
Medlem
Vasectomaters avatar
Citat:
Även kvinnor kan vara sexuellt omoraliska.

Precis, alla kan vara sexuellt omoraliska. Förutom Pastor ttsp, The man-Karen. Han svämmar över i sin egna rättfärdighet.
Citera
2022-01-23, 16:55
Medlem
Citat:
Så du har skändat kvinnor och skulle göra det igen? Då ska jag kalla dig därefter: Kvinnoskändaren. Eller hur.
Du år kalla mig vad du nu har lust med. Som religitard så har du frikort hos mig. Lika lite som jag blir arg på en downie blir jag arg på en kristen. Just JV har jag efter alldeles för många års samröre lite svårare med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in