2022-01-21, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Jag har bra kontroll. Tro mig.
Det är en bra köttmarknad. Kvinnoöverskottet är enormt. Det finns gott om frustrerade oskulder i åldern 20-60 år.

Jag vet flera som blivit JV för att få fitta, deras innerliga matböner gör att jag skrattar inombords.
Citera
2022-01-21, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calovius
Äckliga snuskgubbe.

Oj, är du så avundsjuk? Stackars sate.
Citera
2022-01-21, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brendt
Jag vet flera som blivit JV för att få fitta, deras innerliga matböner gör att jag skrattar inombords.

Skämt åsido tror jag att detta är väldigt ovanligt, även om det förekommer. Däremot tror jag att många som vuxit upp inom organisationen håller sig kvar i densamma av den anledning du nämnde.
Citera
2022-01-22, 10:37
Medlem
Citat:
Skämt åsido tror jag att detta är väldigt ovanligt, även om det förekommer. Däremot tror jag att många som vuxit upp inom organisationen håller sig kvar i densamma av den anledning du nämnde.

Ovanligt? jag ser på antalet inlägg du har att du knappast arbetar och betalar skatt, vet flera JV som hellre lever på bidrag och skyller på att arbeta är världen och satan.
Citera
2022-01-22, 11:32
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Oj, är du så avundsjuk? Stackars sate.
Snuskiga äckelgubbe.
Citera
2022-01-22, 15:56
Medlem
Vasectomaters avatar
Citat:
Snuskiga äckelgubbe.

Ursäkta mig alltså men det är fan så mycket äckligare med snuskgubbar som förgriper sig på BARN och andra snuskgubbar som SKYDDAR dom i guds namn.
Citera
2022-01-22, 16:11
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Äckliga snuskgubbe.

På vilket sätt är han snuskgubbe? Han gör bara ett rakt konstaterande av en naken verklighet.
Citera
2022-01-22, 16:14
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brendt

Gäller även andra sekter, exempelvis Jesu kristi kyrka av sista dagars heliga, där lockar man till och med aktivt incels med unga damer i syfte att värva.

Säkert många flashbacksincels som skulle kunna gå med i dessa sekter.
Citera
2022-01-22, 16:17
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasectomater
Ursäkta mig alltså men det är fan så mycket äckligare med snuskgubbar som förgriper sig på BARN och andra snuskgubbar som SKYDDAR dom i guds namn.

En viss tendens i dessa sekter är att man har en enorm fixering vid vuxnas sexualmoral, men ser mellan fingrarna med pedofili.

Skrämmande..
Citera
2022-01-22, 16:30
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

I organisationer och sammanhang där det är ett starkt moraliskt dömande kring sexualiteten så grottas det många sexuella perversioner under ytan, katolska kyrkan är ett exempel och Jehovas Vittnen ett annat. Även i Maranata på sin tid förekom mycket extrema snuskerier.
Citera
2022-01-22, 16:47
Medlem
Citat:
Äckliga snuskgubbe.
Varför snuskgubbe? Han konstaterar att det är lättlagat hos JV. Det ligger ju i sektens huvudmål att trycka ner och trakassera kvinnor, men inte att knulla dom. Alltså smyger dem omkring i ett frustrerat konstanttillstånd av sexuell frustration och riktigt låg självkänsla. Att vara manlig incel inom jv är helt omöjligt om du är heterosexuell och snäppet över totalt efterbliven. Nu pratar jag om kvinnor över lag, det är ännu lättare hos 40 plussarna som insett att deras högstatus-äldste hellre tittar på pojkar, eller mobbar yngre systrar till underkastelse.
Citera
2022-01-22, 21:26
Medlem
Caloviuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasectomater
Förvisso.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in