2022-01-21, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Googla upp Flugsvamps(4.0)URL till Tor. Ladda sedan ner Tor och tryck in adressen. Sedan beställer du.

Jo men det har jag ju koll på

Bekymret nu är ju att jag inte kan köpa btc via safello så jag behöver köpa btc från ett annat ställe 😢
Citera
2022-01-21, 22:30
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlkoholistFascist
Ingen som är nojjig för kundregister? Det känns som att ganska många kunder har fått husis just p.g.a. att säljarna sparat namn och addresser.

Really?
Det känns inte som en jävel fick husis när snuten kom över register med 4000(?) köpare från FS2.
Citera
2022-01-21, 22:30
Medlem
MakingteaattheBBCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Jo men det har jag ju koll på

Bekymret nu är ju att jag inte kan köpa btc via safello så jag behöver köpa btc från ett annat ställe 😢

Coinbase , sätt inte över direkt till kontot på sidan du handlar ifrån.
Citera
2022-01-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av an0nymouz
Tips som förenklar en hel del.

1. Ladda ner wallet Exodus plånbok på din mobil.
2. Köp valfri valuta via Safello, bt.cx, Binance, Coinbase osv.
3. Skicka köpt kryptovaluta till adress i Exodus
4. Skicka därefter till online wallet hos Arche/FS4.

Exodus har också möjligheten att konvertera tex BTC - > Monero direkt i din telefon.

Skickar ni krypto från svensk inväxlare direkt till darknet adresser riskerar ni att erat konto blir bannat.

Vilken känns stabilast just nu skulle ni säga? Arche/FS4?
Citera
2022-01-22, 22:03
Medlem
Citat:
Tips som förenklar en hel del.

1. Ladda ner wallet Exodus plånbok på din mobil.
2. Köp valfri valuta via Safello, bt.cx, Binance, Coinbase osv.
3. Skicka köpt kryptovaluta till adress i Exodus
4. Skicka därefter till online wallet hos Arche/FS4.

Exodus har också möjligheten att konvertera tex BTC - > Monero direkt i din telefon.

Skickar ni krypto från svensk inväxlare direkt till darknet adresser riskerar ni att erat konto blir bannat.

Måste bara fråga, är det säkert om man följer dessa steg? Finns risken att snuten lyckas catcha mig?
Citera
2022-01-22, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getupnow
Måste bara fråga, är det säkert om man följer dessa steg? Finns risken att snuten lyckas catcha mig?

Risk finns alltid. Men på detta sätt minimerar du riskerna. Skulle dock vilja säga att om du är rädd att bli tagen, köp inte olagligheter 😎
Citera
2022-01-22, 22:24
Medlem
Citat:

Vilken känns stabilast just nu skulle ni säga? Arche/FS4?

Använt för lite för att kunna säga. Alla beställningar på nätet är alltid en gamble tyvärr.
Citera
2022-01-22, 22:32
Medlem
Citat:
Risk finns alltid. Men på detta sätt minimerar du riskerna. Skulle dock vilja säga att om du är rädd att bli tagen, köp inte olagligheter 😎

Håller jag mig till dessa steg kommer det vara oerhört svårt för polisen att sätta dit mig? I så fall låter det rätt lugnt!
Citera
2022-01-22, 22:34
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Folk måste vara efterblivna att använda Bitcoin utan lokala plånböcker 2022.---

Alla kan inte tvätta bitcoin och här har vi helt klart en efterfrågan på en ny yrkeskår - personlig assistent inom I.T. Kommer inte göra ett köp med BTC igen innan jag fått det visualiserat för mig på ett A3-blad. Och vad betyder ditt inlägg? Vad är en lokal plånbok och vad heter motsatsen?
Citera
2022-01-22, 22:39
Medlem
intesants avatar
Citat:

Om du inte är väldigt ung och/eller köper väldigt stora mängder så att du riskerar att väcka misstanke om att du langar vidare själv så lär snuten inte intressera sig för dig speciellt mycket, även om din adress mot förmodan skulle läcka ut. Följer du stegen lär det överhuvudtaget vara väldigt svårt att genom att bara följa dina pengar hit och dit bevisa att du verkligen köp något olagligt. Så du kan nog vara lugn på den punkten.
Citera
2022-01-22, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesant
Om du inte är väldigt ung och/eller köper väldigt stora mängder så att du riskerar att väcka misstanke om att du langar vidare själv så lär snuten inte intressera sig för dig speciellt mycket, även om din adress mot förmodan skulle läcka ut. Följer du stegen lär det överhuvudtaget vara väldigt svårt att genom att bara följa dina pengar hit och dit bevisa att du verkligen köp något olagligt. Så du kan nog vara lugn på den punkten.

Då är det nog lugnt, kommer högst bli en 10g hasch, nåt i den stilen!
Citera
2022-01-23, 00:10
Medlem
intesants avatar
Citat:
Då är det nog lugnt, kommer högst bli en 10g hasch, nåt i den stilen!

Jag vågar säga att det är grönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in