2022-01-22, 09:47
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Så tror jag det blir idag! Men jag ''låtsas'' beta bara för mig själv, har jag minst 3 rätt så belönar jag mig själv med lite choklad eller liknade

Håller nog med dig i samtliga, eventuellt kanske en liten skräll från Timrå mot Växjö.
Citera
2022-01-22, 10:26
Medlem
snurresprettiss avatar
Kul också att samtliga matcher drar igång samtidigt, kl. 15.15.
Citera
2022-01-22, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MitchRapp
Osten kanske åker till OS och kommer få träna lite lugnt. Förhoppningsvis få någon match att komma in i det igen.
Kanske står han redan mot Sverige.

Han är med i 31 spelare starka truppen. Som ska bantas ner till 25 innan OS.

Svårt att veta hur han hittar formen snabbast. Landslaget och tänka på annat eller i Växjö och stäna bra.

Shit happens ibland. Kan inte hans stats men han bör ju vara hyfsad om han står i SHL och landslaget.
Citera
2022-01-22, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Så tror jag det blir idag! Men jag ''låtsas'' beta bara för mig själv, har jag minst 3 rätt så belönar jag mig själv med lite choklad eller liknade

Skulle inte ens bettat lite av mitt eget choklad på Växjö nu. De har visat att de inte klarar att vara jämna under det här turbulenta året med konstant flera sjuka och skadade spelare. Ett redan ojämnt spelande lag påverkas av extra ovanligt höga frånvaron.
Enda gången det sett någorlunda bra ut var första 6 matcherna. Sedan dess har det gjorts om i kedjorna i varje match. Laget måste börja med försvarsspelet och försöka spela 0-0 i några matcher.
Senast redigerad av MitchRapp 2022-01-22 kl. 14:19.
Citera
2022-01-22, 14:48
Medlem
Nihennas avatar
Blir så trött. Tredje året i rad som vi (Frölunda) gör riktigt bra ifrån oss på höstsäsongen och sedan kracklerar allt efter juluppehållet.

Vad är grejen? Varför händer det alltid, och varför har ledningen inte lyckats göra något åt det?
Har man en topp i början av säsongen och sedan faller tre år i rad är det ju något konsekvent...
Citera
2022-01-22, 17:25
Medlem
Hur kan ett lag har så mycket spelare borta hela tiden. Skador och sjukdomar om vartannat. Nu gäller det att säkra kontraktet först...sedan gå för guldet.

Skitsäsong!!
Citera
2022-01-22, 17:41
Medlem
Citat:
Hur kan ett lag har så mycket spelare borta hela tiden. Skador och sjukdomar om vartannat. Nu gäller det att säkra kontraktet först...sedan gå för guldet.

Skitsäsong!!

Hade ni många borta idag?
Citera
2022-01-22, 17:44
Medlem
Rögle inte spelat match på en vecka och ligger fortfarande på topp 3, men lag som har/kommer ha spelat fler matcher innan Rögle dra igång match igen på Torsdag. Styrkebesked!!
Citera
2022-01-22, 17:44
Medlem
IceEyess avatar
Citat:

Skitsäsong!!

Vi i Timrå tackar ödmjukast för 3 viktiga poäng i bottenstriden
Citera
2022-01-22, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Hade ni många borta idag?

Fick tillbaka några till matchen mot er så vi bara hade tre borta i en match men sedan ökade det igen tyvärr. Bara att kämpa på.

Stjernborg
Vainio
Koivisto
Rosen
M Lundberg
Reider
Persson
Andersson

Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Vi i Timrå tackar ödmjukast för 3 viktiga poäng i bottenstriden

Bjuder jag på. Helt rättvist även om växjö hade 4-5 i virket.
Senast redigerad av MitchRapp 2022-01-22 kl. 17:55.
Citera
2022-01-22, 17:56
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Fick tillbaka några till matchen mot er så vi bara hade tre borta i en match men sedan ökade det igen tyvärr. Bara att kämpa på.

Stjernborg
Vainio
Koivisto
Rosen
M Lundberg
Reider
Persson
Andersson

Bjuder jag på. Helt rättvist även om växjö hade 4-5 i virket.

Är det några av dessa som är Växjöprodukter? Eller de är inhyrda och vill inte gå i motvind?
Citera
2022-01-22, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Är det några av dessa som är Växjöprodukter? Eller de är inhyrda och vill inte gå i motvind?

Nej. Växjö är en elitklubb. De kom Växjö för att få vinna sm-guld. De här spelarna har 10 ggr så många sm-guld som hela rögles trupp tilsammans

Inte alls som farmarklubben Rögle med ett gäng nazister på läktaren som skriker idiotiska grejer.
Senast redigerad av MitchRapp 2022-01-22 kl. 18:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in