2022-01-21, 19:13
Medlem
tcfmogs avatar
Klubbarna måste sluta använda pandemin för sina egna syften.
Citera
2022-01-21, 19:16
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
Vad fan är det för uttagning till OS??? Det finns typ 17 svenska forwards som har gjort fler poäng än Everberg!!!!!!! Jaaaa vad fan håller Garpenlöv på med idiot

Ja, låt oss stirra oss blinda på poängligan när vi tar ut truppen. Roller och gruppdynamik är väl skitsamma.
Citera
2022-01-21, 19:29
Medlem
Everberg är bäst framför mål det är där hans styrka är. Det jobbet gör INGEN bättre än Everberg i SHL. Everberg va tokgiven att komma med.
Citera
2022-01-21, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Everberg är bäst framför mål det är där hans styrka är. Det jobbet gör INGEN bättre än Everberg i SHL. Everberg va tokgiven att komma med.

Nää! Men tack så jävla mycket Garpenlöv för att du tog ut de tre förstacentrarna från Färjestad till bajsturneringen OS. Djurgårdshora!
Citera
2022-01-21, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Har Växjö varit i Schweiz måntro? En riktig hålost i målet och totalt loja spelare. Detta måste göra ont.

Synd att inte osten stod i målet mot Färjestad sist. Åhman stod ju på huvuder då
Citera
2022-01-21, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Synd att inte osten stod i målet mot Färjestad sist. Åhman stod ju på huvuder då

Osten kanske åker till OS och kommer få träna lite lugnt. Förhoppningsvis få någon match att komma in i det igen.
Kanske står han redan mot Sverige.

Han är med i 31 spelare starka truppen. Som ska bantas ner till 25 innan OS.

Svårt att veta hur han hittar formen snabbast. Landslaget och tänka på annat eller i Växjö och stäna bra.
Senast redigerad av MitchRapp 2022-01-21 kl. 22:02.
Citera
2022-01-22, 00:51
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blurgaren
Frågan är om det är ens är möjligt att spela i sommar pga artistkontrakt etc.

Risken är väl att några lag får klara sig utan dom spelarna. Vilken blir så jäkla illa om spelare ska behöva dra när allt ställs på sin spets.

Jag hoppas verkligen det finns en plan på förbundsnivå.
Citera
2022-01-22, 00:53
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Hur mycket satsade du då?
Ca 1000 lappen.

Hade aldrig gjort det om jag inte var "säker".
Just därför spelar jag så sällan.
Citera
2022-01-22, 08:23
Medlem
welcometorealitys avatar
Brynäs kan tappa bägge sina målvakter, Veini Vehviläinen och Kristers Gudlevskis, till OS-turneringen.

Men lugn. Brynäs kommer inte tvingas spela utan målvakt. Lagets matcher i SHL kommer i så fall att skjutas upp skriver de, lite mer Covid under OS skulle inte skada de SHL lagen som är drabbade och förlorar spelare till OS, som Rögle t.e.x, Everberg är ju lika viktig som en målvakt hos vissa SHL lag...
Citera
2022-01-22, 08:43
Medlem
snurresprettiss avatar
Det kändes som att det var ett tag sedan som Djurgården spelade match, skall dom ha någon chans eller fortsätter Leksand prestera som mot Växjö sist.
Citera
2022-01-22, 08:52
Medlem
snurresprettiss avatar
Djurgården-Leksand
Oskarshamn-Frölunda
Luleå-Linköping
Timrå-Växjö

Hur slutar matcherna men den viktigaste frågan, vilken av matcherna hinner avbrytas i tid pga Corona?
Citera
2022-01-22, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Djurgården-Leksand
Oskarshamn-Frölunda
Luleå-Linköping
Timrå-Växjö

Hur slutar matcherna men den viktigaste frågan, vilken av matcherna hinner avbrytas i tid pga Corona?

Så tror jag det blir idag! Men jag ''låtsas'' beta bara för mig själv, har jag minst 3 rätt så belönar jag mig själv med lite choklad eller liknade
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in