Ja den där loggan var inte vacker.. En blandning mellan retro och modernt som bara blir konstigt. Väldigt svårt att förstå varför man inte går tillbaka till den man hade innan indianen.
Frölunda kramar snöboll? Groteskt ful. Den gamla med Göteborg i sig var ju tusen gånger bättre. Man hade väl likaväl kunnat skrota ”Frölunda” också och merga in i Blåvitt? Det är ju samma skrot och korn ändå.