2022-02-02, 15:44
  #1069
Medlem
dwgs avatar
Varför två skiftnyckar Frölunda?
Många bilmekaniker som håller på Frölunda
Citera
2022-02-02, 15:45
  #1070
Medlem
F F H?

Jag får hakkorsvibbar.
__________________
Senast redigerad av Palkranen 2022-02-02 kl. 16:01.
Citera
2022-02-02, 15:47
  #1071
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Ser ju ut som ett S. Ser för övrigt ut exakt som Seattle Krakens logga.

Kraken? Näää, den är mycket snyggare! Nåja, märkligt klubbmärke i vilket fall.
Citera
2022-02-02, 15:54
  #1072
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Kraken? Näää, den är mycket snyggare! Nåja, märkligt klubbmärke i vilket fall.

Såklart den är snyggare men man drar kopplingar till ett sådant modernt NHL märke.
Citera
2022-02-02, 15:57
  #1073
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Såklart den är snyggare men man drar kopplingar till ett sådant modernt NHL märke.

Sorry var otydlig och gjorde syftningsfel. Jag tycker Krakens logga är snyggare.
Citera
2022-02-02, 16:00
  #1074
Medlem
a.e.gs avatar
Kunde inte Frölunda bara bytt ut indianen mot en indier?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2022-02-02, 16:00
  #1075
Medlem
94jackars avatar
Ja den där loggan var inte vacker.. En blandning mellan retro och modernt som bara blir konstigt. Väldigt svårt att förstå varför man inte går tillbaka till den man hade innan indianen.
Citera
2022-02-02, 16:04
  #1076
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Varför två skiftnyckar Frölunda?
Många bilmekaniker som håller på Frölunda

Är det inte rörtänger? Rörmokarnas Korpenlag?
Citera
2022-02-02, 16:09
  #1077
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Sorry var otydlig och gjorde syftningsfel. Jag tycker Krakens logga är snyggare.

Och det var exakt det jag menade. Krakens logga är mycket snyggare.
Citera
2022-02-02, 16:16
  #1078
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Är det inte rörtänger? Rörmokarnas Korpenlag?

Ja du har helt rätt, kopplingen kanske är fiskebåtar? Kanske många rörledningar som behöver ses över i dessa
Citera
2022-02-02, 16:21
  #1079
Medlem
Fred Friendlys avatar
Frölunda kramar snöboll? Groteskt ful. Den gamla med Göteborg i sig var ju tusen gånger bättre. Man hade väl likaväl kunnat skrota ”Frölunda” också och merga in i Blåvitt? Det är ju samma skrot och korn ändå.
Citera
2022-02-02, 16:59
  #1080
Medlem
Får lite Modo vibbar när de bytte till turkosa färger och en tumme upp som logga.

http://hockeymode.blogspot.com/2011/08/crazy-sunday-tummen-upp-for-modo.html?m=1

Den loggan begravdes illa kvickt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in