2022-01-16, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AberKrux
Tack för tipset.
Hur blir smaken av haschet och budsen i vape'n?

Jag tycker om smaken och lukten som blir då jag röker det i min pipa. Det ger mig en hemtrevlighetskänska

Jag rökte lite Charas 20% CBD nyss, riktigt bra som vanligt. Stressen försvann och tankarna rensades. Blev helt tom i tankarna. Precis det jag ville.

Blev så godissugen också då jag rökt, ska ta lite godis och chips nu och surfa och titta på dom där vape'arna och beställa hem lite mer hasch

Röker ni andra ikväll också? Vad röks?

Mer clean smak med en bra vape i mitt tycke. Kan verkligen rekommendera pax iallafall, har en själv.
Citera
2022-01-16, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
slår ett slag för ninja fruit från naturexpressen det är dem finaste cbda budsen jag testat. Luktar o smakar iprincip som cali weed.
Vet inte hur många av er som röker dagligen thc men helvete vad man börjar drömma när man röker cbd om kvällarna! 😅

Tyckte också Ninja Fruit var riktigt trevliga!
Beställde lite candy krush från dom häromdagen (hoppas dom är lika bra)
Det där med drömmar uppskattar jag också mkt, man drömmer ju i princip inget om man röker thc dagligen (framförallt innan kvällen)
Citera
2022-01-17, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsirgentleman
Tyckte också Ninja Fruit var riktigt trevliga!
Beställde lite candy krush från dom häromdagen (hoppas dom är lika bra)
Det där med drömmar uppskattar jag också mkt, man drömmer ju i princip inget om man röker thc dagligen (framförallt innan kvällen)
Jag köpte både på samma gång men gillade ninja fruit mer pga det fruktiga smaken.
Du kommer blir nöjd med godis kushen med. Var mindre buds men kompaktare o luktar sött
Ja, tycker det blir mycket bättre sämnkvalite över lag och man vaknar mkt piggare!
Sen kan det bero på att jag minskat kraftigt på thc intaget då jag tycker det räcker med cbd många gånger( trodde jag aldrig inann).
Citera
2022-01-19, 14:37
Medlem
Modifys avatar
Är man tvungen att röka Cbd för att få effekt? Gjort té på cbd buds flera gånger med kokosolja, men upplever bara ett svagt lugn. Får samma effekt av ört té, men till en tiondel av priset.
Citera
2022-01-19, 16:12
Medlem
AberKruxs avatar
Öppnade mina burkar nyss med CBD hasch i och gud va gott det luktade.
"Nepalese Temple Ball" hade ännu en ton av ljuvlighet jämfört med t.ex Charas som också är mycket fin.
Ska testa nepalesen någon kväll och återkomma. Har höga förhoppningar på den i och med den härliga doften
Citera
2022-01-19, 17:32
Medlem
Fått hem sample pack med 5 olika CBD strains. Ska bli intressant att testa. Senast var för ett år sedan.
Citera
2022-01-19, 20:09
Medlem
AberKruxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ifkgbg00
Fått hem sample pack med 5 olika CBD strains. Ska bli intressant att testa. Senast var för ett år sedan.

Vill gärna höra vad du tyckte om dem efter att du testat

mums
Citera
2022-01-20, 10:55
Medlem
DudeConfuseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Är man tvungen att röka Cbd för att få effekt? Gjort té på cbd buds flera gånger med kokosolja, men upplever bara ett svagt lugn. Får samma effekt av ört té, men till en tiondel av priset.

En del som säljer CBD säljer det som 15% CBD när det är CBDa som måste dekarboxas för att få fram det äkta CBD. Men det kanske dekarboxeras via varmt vatten också?
Citera
2022-01-21, 14:21
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DudeConfused
En del som säljer CBD säljer det som 15% CBD när det är CBDa som måste dekarboxas för att få fram det äkta CBD. Men det kanske dekarboxeras via varmt vatten också?

Verkar som man måste dekarboxylera i ugn på hög värme innan man tillreder själva teét. En annan princip än med THC-té tydligen.
Citera
2022-01-21, 14:25
Medlem
0xmans avatar
Någon som gjort urinprov efter ENDAST rökt CBD buds?

Alltså ingen som röker thc ibland.. utan någon som endast rökt CBD..
Citera
2022-01-21, 16:31
Medlem
AberKruxs avatar
Go fredag kväll CBD-folket!
Bongade just lite CBD buds. Gud så skönt en fredag kväll

Det var det sista av Purple Dream som jag hade. Om den återkommer till försäljning kommer jag inhandla mer. Riktigt mysig känsla av den. Blir tung/lugn i skallen och oron/stressen bara försvann igen.

Röker ni andra något smaskigt CBD ikväll? Buds? Hasch?

Låt oss få veta
Citera
2022-01-21, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AberKrux
Go fredag kväll CBD-folket!
Bongade just lite CBD buds. Gud så skönt en fredag kväll

Det var det sista av Purple Dream som jag hade. Om den återkommer till försäljning kommer jag inhandla mer. Riktigt mysig känsla av den. Blir tung/lugn i skallen och oron/stressen bara försvann igen.

Röker ni andra något smaskigt CBD ikväll? Buds? Hasch?

Låt oss få veta
Aah jag ska röka och dricka lite kratom och sen finsmaka två Öl jag köpte idag.
Det är ju trots allt fredag.

Kommer bli bra

Kommer blanda ett CBG gräs med CBD samt Hasch. Smakar ljuvligt.
Doftar gott. Skön känsla efter det. Tar mig dit jag vill i fråga om effekt.

Senast redigerad av Kultursprache 2022-01-21 kl. 17:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in