Har bl.a. köpt Blackberry, Sour Diesel, Super Tangie på cbdherbalisten.se, återkommer med recensioner på allt när jag prövat dem.
Är sådan som vill testa alla (iaf de flesta) butiker och jämföra budsen. Är väldigt nöjd med diverse shoppar inrikes.
En bekant grönar scentstop också, deras svenskodlade hampa är väldigt bra att göra te/laga mat på. Extremt bra komplement speciellt nu i coronatider, sedan ha lite lyxigare buds till att vape:a.
Mår bättre utav CBD i längden, utan att få några direkta biverkningar eller så. Utmärkt som medicin, THC funkar inte att använda för mig regelbundet då jag känner att minnet tar stryk/jag hamnar i obalans(utav vissa sorter, men man vet aldrig vad man får, hade varit annorlunda om det var lagligt), då jag anser att det är främst ett bra och säkert berusningsmedel men även för svårt sjuka, t.ex. cancer och smärtpatienter men även de mentalt lidande som CBD inte funkar för.
Att använda THC är ingen fara om man gör det då och då, men att använda det hela tiden har sina nackdelar, att det är olagligt är nog den största dock. Speciellt för oss som håller oss på den lagliga sidan.
Hampa är en extremt intressant växt med brett användningsområde, finns ämnen både som passar rus(THC och dess analoger såsom d8 t.ex.) och de som är mer medicinskt lämpade (CBD, CBN, CBG, CBC osv).
Finns vetenskapligt stöd till att CBD stoppar det milda coronaviruset.