Citat:
Ursprungligen postat av
Spritsson
Dumpen skrämmer och sänker i alla fall en massa ”snusk-gubbar” som äcklar sig och vill visa kuken för småbarn.
Jag njuter av att se dessa falska äckel vrida sig på kroken och få sina sociala straff. Förlorade jobb, familj med mera. Garanterat ett och annat självmord också.
Hoppas Dunken har resurser och fångar några mer planerande pedofiler och snuskgubbar också. Många av de som fångats hittills ser inte ut att tillhöra begåvningsreserven direkt. Ser mer ut som om kuken styr.
Dumpens arbete gör ingen skillnad, dom löser inga brott. Man fångar kåta män som hoppas på få ungt.
Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Blir säkert självmord.
Vad händer den dag Sjöberg & Co stöter på en utåtagerande person? Jag tror att denna lekstuga kommer att sluta i elände.
Tror det ligger i farans riktning. Kan ju även vara påverkad då de kommer till möte, tillhygge som kommer fram, eller överfallspray för att komma åt mobilen för stoppa filmningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Dom är försiktiga? Varför göra något mot två halvdöda och hjärndöda pundare som lider av livet mer än något annat?
Hade jag varit pedofil och precis fått mitt liv förstört så hade jag gått bananas på småungar. Gjort allt det jag fantiserat om och struntat fullständigt i konsekvenserna.
Sjöberg o Co kanske sitter och skapar sådana predatorer på löpande band just nu.
Just så tror jag också, man har klätt av dom och nu är hemligheten avslöjad. Nu har man inget mer att förlora, dammen har brustit.
Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Säkert många som tänker så. Tycker nog synd om sig själva.
Men det finns säkert några som är mer utåtagerande. När allt ändå är kört, du har fått sparken, blivit utkastad. Vänner och bekanta sagt upp bekantskapen. Då kan du ju lika gärna ha lite roligt.
Ja, stämpeln går inte tvätta bort.