2022-01-20, 23:57
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Ni skulle kunna starta en egen liten organisation. PRIS (pedofilernas rätt i samhället) och kopiera vår organisation men istället med en stödlinje för uthängda pedofiler och uthängda pedofiljägare. Istället för tröjor skulle ni kunna sälja luddiga offerkoftor som värmer när man blivit utfryst.

Håll er borta från barnen !!!!

Ska vi vara formella så syftar allt jag skrivit till att skydda samma barn från dig.

Jag hoppas att jag har fel. Men jag tänker inte starta någon klubb. Det blir sällan bra när folk med samma problem pratar för mycket med varandra. Dom triggar bara.
Citera
2022-01-21, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ja, eller herbefil snarare. Från det att dom börjar få bröst och uppåt. Går även igång på att våldta och annat som du säkert inte vill höra. Men jag praktiserar inte mina lustar. Snarare något jag tvingas leva med. Önskar att jag inte var sådan.

Men det var just det som var ironiskt. Jag gör ju inget dumt. Men du och Dumpen gör.

Hjälpa dom? Dom förstör deras liv... Finns inte mycket kvar att hjälpa efter det. Det hela handlar om att hämnas och skada, varken mer eller mindre.

😂 Har du fått höra "praktisera dina lustar" hos psykologen? Att skriva med dig är lika givande som det är att försöka kommunicera med en parkeringsautomat. Med standardfraser som praktisera sina lustar och att dela in individer med vidrig libido i små fack är löjeväckande försök att försvara att man i själva verket drar I den sure och njuter av att se barn i tidiga tonår plågas av äckel som ger dem ärr för livet.
Citera
2022-01-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ska vi vara formella så syftar allt jag skrivit till att skydda samma barn från dig.

Jag hoppas att jag har fel. Men jag tänker inte starta någon klubb. Det blir sällan bra när folk med samma problem pratar för mycket med varandra. Dom triggar bara.

Där måste jag hålla med dig, pedofiler I flock blir till en gyttja som jag ser på daglig basis.

Hur föreslår du att vi ska tackla problemet?
Skulle gärna vilja prata lite med dig om det hade varit ok. Jag pratar med individer som vill diskutera sina uthängningar hela tiden men en konstruktiv diskussion per telefon om det nu stämmer att du inte agerar på dina lustar skulle jag önska. Numret står på Dumpen om du skulle vilja ringa och oavsett vad folk sen tror så försöker jag hjälpa de som jag hänger ut till vård när de ber om det.
Citera
2022-01-21, 00:16
Bannlyst
Patrik vill inte ha något annat än gubbkuk den bögen. Det är oftast så de blir till läggningen när de får smaka på gubbkuk de små pojkarna . Han konfronterar bara för att han önskar han blev påsatt som han blev som liten
Citera
2022-01-21, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmunk
Patrik vill inte ha något annat än gubbkuk den bögen. Det är oftast så de blir till läggningen när de får smaka på gubbkuk de små pojkarna . Han konfronterar bara för att han önskar han blev påsatt som han blev som liten

Ännu en arg med nyskapat konto som fokuserar bort från allt som är väsentligt. 😂
Citera
2022-01-21, 00:22
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Visste väl direkt att det var något grovt fel på dig. Varför försökte du förneka det från början? Om det är som du säger och du inte "praktiserar dina lustar" är det ju bra. Du kanske ska försöka få hjälp?
Jag har noll respekt för pedofiler som ger sig på barn. Däremot lider jag lite med dom som har dessa tankar och verkligen vet hur fel det är. (Och inte utövar tankarna givetvis!!) Det kan inte vara roligt men jag tror och vet också såna fall där de personer sökt hjälp. Och kunnat fortsätta leva sitt liv utan att våldta barn. Finns en amerikansk skådespelare bland annat som pratat öppet om det här.

Jo du gör något dumt när du går in här och smutskastar personer som försöker ta tag i ett stort problem i samhället. Dvs. att så många pedofiler går lösa och härjar fritt på alla möjliga plattformar på internet.

Att dom får sina liv förstörda genom att förlora sina nära och kära är väl ändå inte dumpens fel. Det är deras egna fel för att dom är pedofiler 😊

Väderprognosen för pedofiler pekar på ihållande regn. Bäst att stanna inne. Om du förstår vad jag menar. Jag litar inte på någon. På goda grunder vill jag påstå.

Tankarna är komplicerade och inte så vackra. Tänker inte utveckla dom här.

Är inte säker på hur jag skulle reagera om mitt välordnade liv skulle läggas i ruiner. Risken är att jag skulle kunna bli farlig. Jag är helt klart den typen.

Det går lika många pedofiler lösa nu som när Dumpen startade sitt arbete. Enda skillnaden är att flera numera är psykiskt labila. Det är min invändning.
Citera
2022-01-21, 00:30
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Där måste jag hålla med dig, pedofiler I flock blir till en gyttja som jag ser på daglig basis.

Hur föreslår du att vi ska tackla problemet?
Skulle gärna vilja prata lite med dig om det hade varit ok. Jag pratar med individer som vill diskutera sina uthängningar hela tiden men en konstruktiv diskussion per telefon om det nu stämmer att du inte agerar på dina lustar skulle jag önska. Numret står på Dumpen om du skulle vilja ringa och oavsett vad folk sen tror så försöker jag hjälpa de som jag hänger ut till vård när de ber om det.

Gäller inte bara pedofiler. Gäller alla typer av problem.

Nej, agerar inte på mina lustar och jobbar inte med barn. Det vore antagligen dumt.

Avstår telefonsamtalet. Har sett er hemsida. Du får ursäkta men du står inte överst på listan med folk jag litar på i den här frågan.
Citera
2022-01-21, 00:35
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Gäller inte bara pedofiler. Gäller alla typer av problem.

Nej, agerar inte på mina lustar och jobbar inte med barn. Det vore antagligen dumt.

Avstår telefonsamtalet. Har sett er hemsida. Du får ursäkta men du står inte överst på listan med folk jag litar på i den här frågan.

Är det någon du ska lita på när det kommer till vilken hjälp som finns att få, med eller utan uthängning så är det nog faktiskt henne eller någon av kollegorna du ska prata med. Mer insatta än dom flesta.
Citera
2022-01-21, 00:52
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Tack för omtanken. Men det kommer jag antagligen inte att göra. Tror inte att jag vill ha den detaljen i några papper med mitt namn på. Skulle du vilja det?

Ska sova nu, ska jobba imorgon! Jag önskar dig god natt!

Det är väl bättre för dig att ha det under sekretess hos typ psykiatrin än att gå runt med dom tankarna och riskera att hamna på en offentlig dom istället. Eller..? Tror både du och dina nära och kära och såklart alla barn mått bäst av att du provar den hjälp som finns.
Senast redigerad av Jasmine4555 2022-01-21 kl. 00:55.
Citera
2022-01-21, 01:27
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Jag tänkte ju att jag skulle kunna få till en diskussion så att jag kunde få lära mig lite om hur man i egenskap av pedofil tänker och funderar. Han skrev att han ville förhindra övergrepp och det vill jag oxå, vill man inte ha en konstruktiv dialog så tror jag inte det ligger så mycket substans i det där med "inte agera på lustar" heller.

Det är nog snarare en av gossarna från hall of shame som önskar att han vore ljusår framåt i framtiden så att han faktiskt kan säga att han inte agerar på sina lustar.

Du tror att jag lever ut mina lustar, eller i vart fall har gjort det? Min bedömning att inte fullt ut lita på dig håller fortfarande. Du sitter med fingret på avtryckaren hela tiden.

Tror doktor ska rikta den där slangbellan åt något annat håll när patienten pratar. :P

Kan skriva hur jag tänker senare. Det blir ju i så fall om hur jag tänker. Det är knappast generellt. Bara skummat er sida och läst några enstaka av deltagarna. Många skiljer sig från mig. Någon fick jag ju lite igenkännande. Men ni fångar nog en viss typ med erat sätt att jobba.

Edit.
Säger god natt till dig också! Nu kommer jag att vara trött imorgon! :P
Citera
2022-01-21, 03:35
Medlem
Ankan-mannens avatar
Patrik och pedofiler har samma behov, uppmärksamhet och hat.

Nu när homosexuella och prostituerade inte längre kan hatas, så blir pedofiler än viktigare för dem.
Citera
2022-01-21, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Dumpen skrämmer och sänker i alla fall en massa ”snusk-gubbar” som äcklar sig och vill visa kuken för småbarn.

Jag njuter av att se dessa falska äckel vrida sig på kroken och få sina sociala straff. Förlorade jobb, familj med mera. Garanterat ett och annat självmord också.

Hoppas Dunken har resurser och fångar några mer planerande pedofiler och snuskgubbar också. Många av de som fångats hittills ser inte ut att tillhöra begåvningsreserven direkt. Ser mer ut som om kuken styr.

Dumpens arbete gör ingen skillnad, dom löser inga brott. Man fångar kåta män som hoppas på få ungt.

Citat:
Blir säkert självmord.

Vad händer den dag Sjöberg & Co stöter på en utåtagerande person? Jag tror att denna lekstuga kommer att sluta i elände.

Tror det ligger i farans riktning. Kan ju även vara påverkad då de kommer till möte, tillhygge som kommer fram, eller överfallspray för att komma åt mobilen för stoppa filmningen.

Citat:
Dom är försiktiga? Varför göra något mot två halvdöda och hjärndöda pundare som lider av livet mer än något annat?

Hade jag varit pedofil och precis fått mitt liv förstört så hade jag gått bananas på småungar. Gjort allt det jag fantiserat om och struntat fullständigt i konsekvenserna.

Sjöberg o Co kanske sitter och skapar sådana predatorer på löpande band just nu.

Just så tror jag också, man har klätt av dom och nu är hemligheten avslöjad. Nu har man inget mer att förlora, dammen har brustit.

Citat:
Säkert många som tänker så. Tycker nog synd om sig själva.

Men det finns säkert några som är mer utåtagerande. När allt ändå är kört, du har fått sparken, blivit utkastad. Vänner och bekanta sagt upp bekantskapen. Då kan du ju lika gärna ha lite roligt.

Ja, stämpeln går inte tvätta bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in