Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Ja, eller herbefil snarare. Från det att dom börjar få bröst och uppåt. Går även igång på att våldta och annat som du säkert inte vill höra. Men jag praktiserar inte mina lustar. Snarare något jag tvingas leva med. Önskar att jag inte var sådan.
Men det var just det som var ironiskt. Jag gör ju inget dumt. Men du och Dumpen gör.
Hjälpa dom? Dom förstör deras liv... Finns inte mycket kvar att hjälpa efter det. Det hela handlar om att hämnas och skada, varken mer eller mindre.
Visste väl direkt att det var något grovt fel på dig. Varför försökte du förneka det från början? Om det är som du säger och du inte "praktiserar dina lustar" är det ju bra. Du kanske ska försöka få hjälp?
Jag har noll respekt för pedofiler som ger sig på barn. Däremot lider jag lite med dom som har dessa tankar och verkligen vet hur fel det är. (Och inte utövar tankarna givetvis!!) Det kan inte vara roligt men jag tror och vet också såna fall där de personer sökt hjälp. Och kunnat fortsätta leva sitt liv utan att våldta barn. Finns en amerikansk skådespelare bland annat som pratat öppet om det här.
Jo du gör något dumt när du går in här och smutskastar personer som försöker ta tag i ett stort problem i samhället. Dvs. att så många pedofiler går lösa och härjar fritt på alla möjliga plattformar på internet.
Att dom får sina liv förstörda genom att förlora sina nära och kära är väl ändå inte dumpens fel. Det är deras egna fel för att dom är pedofiler 😊