2022-01-20, 20:38
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Dom är försiktiga? Varför göra något mot två halvdöda och hjärndöda pundare som lider av livet mer än något annat?

Hade jag varit pedofil och precis fått mitt liv förstört så hade jag gått bananas på småungar. Gjort allt det jag fantiserat om och struntat fullständigt i konsekvenserna.

Sjöberg o Co kanske sitter och skapar sådana predatorer på löpande band just nu.

Med tanke på ditt inlägg undrar jag vem som är hjärndöd
Citera
2022-01-20, 20:52
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Med tanke på ditt inlägg undrar jag vem som är hjärndöd

Tycker du inte det finns logik i mitt resonemang?

Om du vore pedofil och fått din hemlighet avslöjad, ditt liv förstört. Vad hade du gjort i det läget?
Citera
2022-01-20, 20:55
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Tycker du inte det finns logik i mitt resonemang?

Om du vore pedofil och fått din hemlighet avslöjad, ditt liv förstört. Vad hade du gjort i det läget?

Skämts och sedan sökt hjälp och/eller tagit mitt liv
Citera
2022-01-20, 21:01
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Den jag svarade på trodde att det fanns en risk att dom uthängda skulle begå självmord. Stod ju i texten jag citerade. Jag höll med.

Var det så svårt att förstå?

Jag har läst den citerade texten så klart.
Citera
2022-01-20, 21:24
Medlem
HomoHitlers avatar
Enda dåliga med sajten är att de inte säter en kula i pannan på de äckliga fula vidriga svinen. Pedofiler är det lägsta som finns.
Citera
2022-01-20, 21:26
Medlem
magis avatar
---

Har de ingen kanal på Youtube eller liknande.
Deras filmer borde ju ligga på fler platser tycker man ju.

https://dumpen.se/

MagI
-----
Citera
2022-01-20, 21:28
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Skämts och sedan sökt hjälp och/eller tagit mitt liv

Säkert många som tänker så. Tycker nog synd om sig själva.

Men det finns säkert några som är mer utåtagerande. När allt ändå är kört, du har fått sparken, blivit utkastad. Vänner och bekanta sagt upp bekantskapen. Då kan du ju lika gärna ha lite roligt.
Citera
2022-01-20, 21:36
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Säkert många som tänker så. Tycker nog synd om sig själva.

Men det finns säkert några som är mer utåtagerande. När allt ändå är kört, du har fått sparken, blivit utkastad. Vänner och bekanta sagt upp bekantskapen. Då kan du ju lika gärna ha lite roligt.

Fy vad vidrig din sista mening är. Det handlar om barn och dom vill inte bli våldtagna eller vara någons sexuella nöje. Äckel!
Citera
2022-01-20, 21:44
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Fy vad vidrig din sista mening är. Det handlar om barn och dom vill inte bli våldtagna eller vara någons sexuella nöje. Äckel!

Du tänker med dina känslor.

Är du pedofil som går igång på att våldta barn så har du inga problem med den tanken. Det är ju deras agerande vi ska gissa oss till. Inte barnens.

Förstår du hur jag menar?
Citera
2022-01-20, 21:48
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis

Fast nu missuppfattar du det ändå. Han har faktiskt en poäng. Om en väldigt sjuk människa har tappat precis allt, ja då har den inget att förlora.
Citera
2022-01-20, 23:46
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Jag kommer gå i försvar här. Du har insikt i hur en pedofil tänker? Det låter fan inte bra det heller du.

Begår något dumt pga av deras arbete? Det är deras arbete som STOPPAR peddona från att göra något riktigt jävla dumt. Har du inte förstått det?

Dom ber dom söka hjälp, försöker förklara vad som händer med ett utsatt barn, samt polisanmäler. Tror du på riktigt det gör mer skada än nytta? Annars hade dom ju kunnat helt utan hinder vara på hur många barn som helst. Är övertygad om att dessa peddon är jävligt mer försiktiga framöver och förhoppningsvis söker hjälp!!

Ja, eller herbefil snarare. Från det att dom börjar få bröst och uppåt. Går även igång på att våldta och annat som du säkert inte vill höra. Men jag praktiserar inte mina lustar. Snarare något jag tvingas leva med. Önskar att jag inte var sådan.

Men det var just det som var ironiskt. Jag gör ju inget dumt. Men du och Dumpen gör.

Hjälpa dom? Dom förstör deras liv... Finns inte mycket kvar att hjälpa efter det. Det hela handlar om att hämnas och skada, varken mer eller mindre.
Citera
2022-01-20, 23:53
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ja, eller herbefil snarare. Från det att dom börjar få bröst och uppåt. Går även igång på att våldta och annat som du säkert inte vill höra. Men jag praktiserar inte mina lustar. Snarare något jag tvingas leva med. Önskar att jag inte var sådan.

Men det var just det som var ironiskt. Jag gör ju inget dumt. Men du och Dumpen gör.

Hjälpa dom? Dom förstör deras liv... Finns inte mycket kvar att hjälpa efter det. Det hela handlar om att hämnas och skada, varken mer eller mindre.

Visste väl direkt att det var något grovt fel på dig. Varför försökte du förneka det från början? Om det är som du säger och du inte "praktiserar dina lustar" är det ju bra. Du kanske ska försöka få hjälp?
Jag har noll respekt för pedofiler som ger sig på barn. Däremot lider jag lite med dom som har dessa tankar och verkligen vet hur fel det är. (Och inte utövar tankarna givetvis!!) Det kan inte vara roligt men jag tror och vet också såna fall där de personer sökt hjälp. Och kunnat fortsätta leva sitt liv utan att våldta barn. Finns en amerikansk skådespelare bland annat som pratat öppet om det här.

Jo du gör något dumt när du går in här och smutskastar personer som försöker ta tag i ett stort problem i samhället. Dvs. att så många pedofiler går lösa och härjar fritt på alla möjliga plattformar på internet.

Att dom får sina liv förstörda genom att förlora sina nära och kära är väl ändå inte dumpens fel. Det är deras egna fel för att dom är pedofiler 😊
Senast redigerad av Jasmine4555 2022-01-20 kl. 23:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in