2022-01-20, 06:18
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagis124
https://dumpen.se/2022/01/01/4363/

Söker namn på denna person Kranbils mannen... Skriv ut här eller skicka Pm tack.

https://www.facebook.com/*mTi*

*=E
Citera
2022-01-20, 06:19
Medlem
Hagis124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
https://www.facebook.com/*mTi*

*=E

Tack.
Senast redigerad av Hagis124 2022-01-20 kl. 06:28.
Citera
2022-01-20, 11:29
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Dessvärre är det olagligt även om det hade behövts. Därav att jag tycker det var dumt att kommentera. Pengarna för tröjorna går dessutom till något bra så att dumförklara dom är ju inte så bra då, om man nu är normal och hatar pedofiler

Amen på det.
Citera
2022-01-20, 13:09
Medlem
Klickiss avatar
Angående Mr X så skickade jag ett mail och fick svar nu.

Hej!

Tack för ditt mail. Vi har fått upplysning om denna information och vi har tagit hjälp av svenska ridsportsförbundet angående hur vi ska agera gällande anklagelserna han har fått på sociala medier. Vi vill styrka att personen inte är medlem i föreningen men vi är medvetna om att han rört sig på anläggningen då hans dotter varit medlem.

Med vänliga hälsningar
Styrelsen
Ringsjöortens Lantliga Ryttarförening

Så han har en dotter!!!!!
Citera
2022-01-20, 15:18
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Angående Mr X så skickade jag ett mail och fick svar nu.

Hej!

Tack för ditt mail. Vi har fått upplysning om denna information och vi har tagit hjälp av svenska ridsportsförbundet angående hur vi ska agera gällande anklagelserna han har fått på sociala medier. Vi vill styrka att personen inte är medlem i föreningen men vi är medvetna om att han rört sig på anläggningen då hans dotter varit medlem.

Med vänliga hälsningar
Styrelsen
Ringsjöortens Lantliga Ryttarförening

Så han har en dotter!!!!!

Bra att dom var informerade. Och då fick vi bekräftat att det verkligen är han i artikeln på Google. Hoppas innerligt hans dotter inte också blivit utsatt för detta äckliga jävla svin.
Citera
2022-01-20, 17:34
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Dumpen skrämmer och sänker i alla fall en massa ”snusk-gubbar” som äcklar sig och vill visa kuken för småbarn.

Jag njuter av att se dessa falska äckel vrida sig på kroken och få sina sociala straff. Förlorade jobb, familj med mera. Garanterat ett och annat självmord också.

Hoppas Dunken har resurser och fångar några mer planerande pedofiler och snuskgubbar också. Många av de som fångats hittills ser inte ut att tillhöra begåvningsreserven direkt. Ser mer ut som om kuken styr.

Blir säkert självmord.

Vad händer den dag Sjöberg & Co stöter på en utåtagerande person? Jag tror att denna lekstuga kommer att sluta i elände.
Citera
2022-01-20, 19:19
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Blir säkert självmord.

Vad händer den dag Sjöberg & Co stöter på en utåtagerande person? Jag tror att denna lekstuga kommer att sluta i elände.

Dom säger att dom alltid är försiktiga och inte ensamma. Och dom är nog beredda på att det kan hända. Var ju en peddogubbe som gick på S*ra lite en gång. Snömorfar om jag inte minns fel.
Är övertygad om att det blir mer elände för barnen som blir utsatta.
Citera
2022-01-20, 19:30
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Blir säkert självmord.

Vadå självmord? Vad menar du?
Citera
2022-01-20, 19:37
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Dom säger att dom alltid är försiktiga och inte ensamma. Och dom är nog beredda på att det kan hända. Var ju en peddogubbe som gick på S*ra lite en gång. Snömorfar om jag inte minns fel.

Dom är försiktiga? Varför göra något mot två halvdöda och hjärndöda pundare som lider av livet mer än något annat?

Hade jag varit pedofil och precis fått mitt liv förstört så hade jag gått bananas på småungar. Gjort allt det jag fantiserat om och struntat fullständigt i konsekvenserna.

Sjöberg o Co kanske sitter och skapar sådana predatorer på löpande band just nu.
Citera
2022-01-20, 19:40
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Dom säger att dom alltid är försiktiga och inte ensamma. Och dom är nog beredda på att det kan hända.
Until there's a gun involved..
Citat:
Barnen som blir utsatta blir utsatta i alla fall eftersom ingen pedojägare sysslar med uppsökande verksamhet för de få minderåriga som går online och raggar sexträffar.
Citera
2022-01-20, 19:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Var en artikel för några dagar sedan där Sara lovade de andra att inte konfrontera själv något mer. Så de är säkert medvetna om att det finns en risk. Bättre med 2 m Sjöberg med också för det är helt okända de möter så man kan aldrig veta säkert vad som kan hända. Även som du skriver verkar det inte varit någon ännu som blivit aggresiv rent fysiskt.
Citera
2022-01-20, 19:54
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Vadå självmord? Vad menar du?

Den jag svarade på trodde att det fanns en risk att dom uthängda skulle begå självmord. Stod ju i texten jag citerade. Jag höll med.

Var det så svårt att förstå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in