2022-01-20, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Fick också lite de vibbarna efter att ha lyssnat på T, det och hans attack på A.H inne i tingsrätten.

Jag har sen början haft svårt att se att Toj skulle ha aktivt och medvetet medverkat till att mörda sin nära vän. Jag tror han har sagt "inga kommentarer" i början för att få tid på sig att reda ut vad som går att säga för att så lite som möjligt misstänkas för det han är misstänkt för. Jag tycker hans redogörelse är väldigt trovärdig, han svarar snabbt och spontant på åklagarens frågor. Svaren kommer inte så snabbt om man ljuger och har mycket att hålla reda på i huvudet så att det inte ska bli fel. Nej jag tror faktiskt Toj antingen är tvingad till detta eller att han var såpass nedpundad att han inte förstod vad som hände.
Citera
2022-01-20, 23:17
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Plus att nån skriver meddelande och erbjuder toj 100tusen för sashas adress också så nä det är balle för dem

Vad jag minns av deras kommunikation inkl Tois som framgår i FUP är det uppenbart att Toi är införstådd.
Citera
2022-01-20, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Fick också lite de vibbarna efter att ha lyssnat på T, det och hans attack på A.H inne i tingsrätten.

Hans attack va för att han såklart inte fått pengarna!! Som vaaaanligt ljuger A att han har pengsr 😂
Citera
2022-01-20, 23:56
Medlem
Har motivet kommit fram än?
Citera
2022-01-20, 23:56
Medlem
va kommer den här T bögen ifrån!?ursprung
Citera
2022-01-21, 00:04
Avslutad
Skulle nån vara snäll o säga var jag hittar FUP’en vilken sida? Tack 🙏
Citera
2022-01-21, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussee1
Skulle nån vara snäll o säga var jag hittar FUP’en vilken sida? Tack 🙏

den finns mellan 40-45 någonstans
Citera
2022-01-21, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mmmiiitt
Hans attack va för att han såklart inte fått pengarna!! Som vaaaanligt ljuger A att han har pengsr 😂

Hahaha aa den jäveln är hal! De som vet de vet haha.....så kan det mycket möjligt vara också, kan ju vara en kombination av dels lite skuldkänslor, man vet inte hur man reagerar när man säljer ut en vän, sen också att han mer lr mindre nu förstört hela sitt liv och på det inte ens får degen han blivit lovad, inte för att det hade varit värt det ändå men de uteblivna 150 laxen kanske var det som fick bägaren att rinna över....

Det roligaste med dessa chattar är hur de skriver till varandra...."god morgon min älskade bror vad gör du" "ahh bästa bram ta hand om barnen sov gott bram hjärta" när de i själva verket skulle sälja varandras mammor för 50 lax
Citera
2022-01-21, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanligmorsa75
ja men va fan självklart är det ju så. Allt annat går fetbort

100% och de kommer aldrig fira han i hovrätten, ändra ändrig jag skulle kunna se i hovrätten är att kevin får 18 år.
Citera
2022-01-21, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
va kommer den här T bögen ifrån!?ursprung
iranie
Citera
2022-01-21, 01:32
Medlem
Det finns ju ett vittne som bekräftar att toj sprang tillbaka för att kolla till Sasha. Varför skulle toj ha gjort det om inte det finns sanning i det han säger?

Kan det ha varit så att Abdul var den som sköt mot toj några dagar innan och hotade honom till att goa sin kompis?
Citera
2022-01-21, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyano
iranie
Mest efterblivna iraniern
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto