2022-01-20, 19:54
Medlem
Kan toj ha tvingats till detta?
Citera
2022-01-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatko123
Ja fan, efter att ha lyssnat på Tojs förhör är jag verkligen inte övertygad om att han var med på de här planerna.
Känns som Kevin gjort detta på eget bevåg lite?

Jag tror nästan det efter att ha lyssnat på det här. Allt i hans berättelse stämmer för mig och låter realistiskt.
Citera
2022-01-20, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Kan toj ha tvingats till detta?

Tror inte han tvingades men tror han bara inte var helt medveten om vad som hände.
Citera
2022-01-20, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Tror inte han tvingades men tror han bara inte var helt medveten om vad som hände.

Tänk oxå på att Toj var en riktigt pundig kille när han var ute som ofta var på habbar och allt möjligt annat. Skulle inte vara konstigt alls om han lyckats missa något sånt här som händer bakom hans rygg
Citera
2022-01-20, 20:12
Medlem
Harry_s avatar
om man är misstänkt för mord så sitter man inte och säger inga kommentarer hela tiden

https://www.youtube.com/watch?v=nIJsAa6SllU
Citera
2022-01-20, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
om man är misstänkt för mord så sitter man inte och säger inga kommentarer hela tiden

https://www.youtube.com/watch?v=nIJsAa6SllU
Finns det ngnstans där man kan lyssna på förhören?
Citera
2022-01-20, 22:13
Medlem
vet inte hur ni har kommit fram till den slutsattsen, men med min erfarenhet så låter det mer som en efterkonstruktur efter man fåt FUP, annars säger man det redan i första förhören och man går på sin väns begravning.

sen varför skulle det annars finnas en chatt om att T behöver sina pengar mellan K och AH.
Senast redigerad av Drazziel123 2022-01-20 kl. 22:38.
Citera
2022-01-20, 22:34
Medlem
Plus att nån skriver meddelande och erbjuder toj 100tusen för sashas adress också så nä det är balle för dem
Citera
2022-01-20, 22:40
Medlem
Tror Toj kan ha haft ambivalenta känslor inför sitt eget agerande. Och i efterhand, med facit i hand, insett vem som anstiftade ett mord där han goade sin ( bästa) vän, tvingas leva med- och får tillbringa 20 år på kåken
Citera
2022-01-20, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
vet inte hur ni har kommit fram till den slutsattsen, men med min erfarenhet så låter med som en efterkonstruktur efter man fåt FUP, annars säger man det redan i första förhören och man går på sin väns begravning.

sen varför skulle det annars finnas en chatt om att T behöver sina pengar mellan K och AH.

ja men va fan självklart är det ju så. Allt annat går fetbort
Citera
2022-01-20, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Jasså, det säger du... Härligt härligt men farligt farligt.

Kevin har alltså inte trillat ur grekiskans mousakkadoftande sköte utan är ett litet utomäktenskapligt misstag. Makes sense, snubben andas ju horbarn på långa vägar. Och blir ju behandlad därefter av den skabbiga ödlan.

Va vet du mer om denna fader till den där lömska råttan Kevin? Kan du skriva mer info, inkl vad han heter? Skulle onekligen vara roligt. Behöver inte säga ngt alls om grekiskan eller döttrarna.

Varför tror du inte Toj får livstid? All min samlade erfarenhet säger det är det han kommer åka på. Kanske förromåren 18 år men nu försöker man ju stävja sådana brott. Han är 28 år, planerat i månader sin nära väns död för en silverpeng och det går dessutom ej med säkerhet säga om det var han eller Kevin som var skytten. Bara att dom båda planerade och var med när det hände, agerade i samförstånd.

Kan inte se något annat än livstid vid en fällande dom. Vad tror du själv och varför?

Ja ödlan är körd. Även om han försöker gola ner sin egna bror istället haha. Och det här gänget tror folk kommer vara långlivat? Med en ledare som vattnar ner sitt egna kött & blod när han riskerar lite tid... Va tror dom han kommer göra mot dom den dagen dom är medåtalade med han 😂😂😂 jävla råttödla...

Det blev som du trodde
Citera
2022-01-20, 23:10
Medlem
Hebrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adba0100
Tror Toj kan ha haft ambivalenta känslor inför sitt eget agerande. Och i efterhand, med facit i hand, insett vem som anstiftade ett mord där han goade sin ( bästa) vän, tvingas leva med- och får tillbringa 20 år på kåken

Exakt. Han är den största förloraren i denna röra. Sascha va ingen duvunge och han hade mycket på sitt samvete men sättet han blir klippt på får mig illa berörd. Man läser chattarna mellan toj och sascha och blir äcklad över hur det slutade.

Har det bevisats att några pengar betalades ut överhuvudtaget?

Abdul är patetisk. Kevin är en dum neger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in