Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-18, 23:12
  #2677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handikappat123
Ok 👍 , varför sitter satar inne ??

Bara så du vet,

https://polisen.se/aktuellt/nyheter/...vDGdyTahDJXg4I

Rs3an man söker här är en leasingbil som Abdul och Rami åkt runt i, i flera månader innan man stöldanmälde den och skulle sälja den. Den bjöds ut till halva Stockholm. Ingen köpte den så den användes i det här mordet istället. Tvivla på infon hur mycket du vill men det här är straight från gatan, inte någon instagram eller nyhetsartikel.
Citera
2022-02-18, 23:16
  #2678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Bara så du vet,

https://polisen.se/aktuellt/nyheter/...vDGdyTahDJXg4I

Rs3an man söker här är en leasingbil som Abdul och Rami åkt runt i, i flera månader innan man stöldanmälde den och skulle sälja den. Den bjöds ut till halva Stockholm. Ingen köpte den så den användes i det här mordet istället. Tvivla på infon hur mycket du vill men det här är straight från gatan, inte någon instagram eller nyhetsartikel.

har sagt det med till de flera gånger, Handikappat123 är bara ett troll som vill att man ska svara honom, han bråkar med de flesta i tråden och får sina komentarer bortagna, så ingen att bry sig om, vi som vet vi vet och jag är inte ens från söder ort är från väster ort och är inte ens kriminell, så tycker det är konstigt att inte fler av de från söder ort vet sanningen.
Citera
2022-02-19, 11:02
  #2679
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomercynomercy
Hahahaha M*ko och hans familj är kända för att råna små folk på jackor. Om du vill kan avslöja mer saker om er. Om abdul åkte runt med oförsäkrat rs3, ni tog er runt med baxade cyklar. Miko justnu manipulerar små ungarna och tror att han är Tony Montana 🤣😂. Mannen sluta leka gangster här på Flashback du är en fjant som suger andras k*k.

Vad har det som jag skrev med Mikko och dom att göra? Jag skriver fakta din lilla piss luffare. Haha att Mikko spelar Tony Montana vad har det med mig att göra. Låt dom döda varandra så slipper vi skattebetalare att betala era underhåll och rättegång kostnader.
Citera
2022-02-20, 22:54
  #2680
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Flempan är ju lite av vilda västern just nu eller vilda södern då rå men du fattar poängen, allt har skitit sig de har gått från ett jävlfigt stort nätverk på kanske 30-40 personer till 3-5 mindre grupperingar som halvt kör mot varandra. Undrar va mer som händer efter A gick bort då ja kan tänka mig att en hel del horhus följde de där och splittringen. Sen Tugge kan ju knappast göra så mke alls då han sitter på ett saftigt straff och inte kommer ut på ett bra tag

Tugge kommer ut om 2år, nu har han suttit 2. Han fick 6 år och 2/3 blir 2 år. Flempan har blivit som öknen, helt dött överallt då 80% sitter och 20% gömmer sig eller lagt av och jobbar haha.
Citera
2022-02-20, 23:00
  #2681
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drazziel123
om du kan läsa så skrev jag att det kan vara så, inte att det är så och tror du det är ovanligt att folk från en sida slår i hopp sig med en annan sida mot ett gemenskamt problem?

G-Dixon hatar Tugge, Akkey, Borran och co mer än vad han hatar Abdul, och Abdul och Satar var tvungna att ta bort Akkey för han höll på splitra hela Abduls ligga i Flempan.

Afghanerna tog bort Akkey och det var därför kriget mellan, Ödlans och Satars gruppering krocka med Tugge och co. sen om det var G-Dixon som utförde det vet jag inte, men är säker på att killen som dog i Norsborg goa han till Afganernas sida.

Killen från Norsborg som dog blev portad av AK 1 månad innan ak dog fick jag veta precis
Citera
2022-02-20, 23:03
  #2682
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Du har ingen koll min vän. Det är Satar som ligger bakom, hade du känt en enda person i Flempan så hade du vetat det.

Omöjligt att Satar låg bakom mordet, varför tar man inte han då. Finns fullt med kameror platsen ak dog. Satars kroppstyp är inte svår att missa, folk har krig med varandra för de har teorier om vem det är men inga konkreta bevis. Förstår verkligen inte varför dole och company är sura på Satar och company.....
Citera
2022-02-20, 23:24
  #2683
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsunami666
Omöjligt att Satar låg bakom mordet, varför tar man inte han då. Finns fullt med kameror platsen ak dog. Satars kroppstyp är inte svår att missa, folk har krig med varandra för de har teorier om vem det är men inga konkreta bevis. Förstår verkligen inte varför dole och company är sura på Satar och company.....

du fattar väl själv att han inte menar att Satar trög av själv hoppas jag?
han sa Satars liga och i alla orter är det kamoror, kom till min ort Tensta de är rena Dicovery chanel aka animal planet här med alla kamror, för de löser inte polisen mer än 5% av morden om ens det.
Citera
2022-02-21, 01:54
  #2684
Medlem
shababs spikat de va nån yngre från fmp som klippte emirhan i norsborg de enkelt o manipulera yngre, men vem var det som blev häktad i visättra pga mordet på A?
Citera
2022-02-21, 01:59
  #2685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regelnummer1hss
shababs spikat de va nån yngre från fmp som klippte emirhan i norsborg de enkelt o manipulera yngre, men vem var det som blev häktad i visättra pga mordet på A?

E***r är den gripne. Den som tog Emirhan är samma person som höll i pistolen i händelsen när dom där barnen blev träffade.
Citera
2022-02-21, 09:31
  #2686
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsunami666
Tugge kommer ut om 2år, nu har han suttit 2. Han fick 6 år och 2/3 blir 2 år. Flempan har blivit som öknen, helt dött överallt då 80% sitter och 20% gömmer sig eller lagt av och jobbar haha.

Absolut inte de är fortfarande relativt mycket folk aktiva där sen är de inte som förut när de var ute i centrum och rörde sig däromkring 24/7. Finns frf 3/4 grupperingar i Flemingsberg. Ozzy Abbe Antz och deras liga (Akkeys liga) är frf många och rör sig lowkey i området och detsamma med många andra där. De är däremot bara de yngre som syns däromkring nu för tiden
Citera
2022-02-21, 09:58
  #2687
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Absolut inte de är fortfarande relativt mycket folk aktiva där sen är de inte som förut när de var ute i centrum och rörde sig däromkring 24/7. Finns frf 3/4 grupperingar i Flemingsberg. Ozzy Abbe Antz och deras liga (Akkeys liga) är frf många och rör sig lowkey i området och detsamma med många andra där. De är däremot bara de yngre som syns däromkring nu för tiden


Tveksamt. Det ryktas att polisen ligger bakom mkt av den senaste skiten som händer i söderort allmänhet och flempan i synnerhet. Man bytte väl chef för 2-3 år sedan. Efter det har det gått käpprätt åt helvete. Den nye är en cynisk jävel som via sina marionetter, fotsoldater men även informatörer sprider rykten och skapar osämja. Hans vision är att dels har dom ihjäl varandra och dels ju mer ståhej & skjutningar desto bättre för polisen som sedemera kan utpressa det samlade samhället efter egna önskningar & bevåg. Ju mer uppståndelse, desto bättre för polisen som får agera som hjältar.

Detta gäller inte alla poliser givetvis utan ett förtrollligt gäng som agerar i samförstånd för en gemensam, långsiktig agenda.

Det är ett väldigt cyniskt spel detta fenomen vi ser växa framför ögonen på oss inom vissa polisled. Vi kan ju inte veta för vi saknar den insynen. Men snart kommer första skjutningen av poliser som planteras på någon annan. Om vi inte redan är där dvs...

https://youtu.be/EhyjL9OjGDo

När tror du vi får se första mordet utfört av poliser för att blåsa upp konflikter? Eller har det redan hänt kanske ^^
Citera
2022-02-21, 11:29
  #2688
Medlem
Finns det ett datum för hovrätten?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback