Citat:
Ursprungligen postat av
ElonRuskprick
Måste vara skönt för dig som är lite ”von oben” och inte behöver bevisa något.
Fastigheten har en glasveranda ✅
Det går en museijärnväg över trädgården ✅
Binninge är godkänd som ombud av försäkringsbolag✅
Ebba har brutit mot coronarestriktioner när hon träffade Esbjörn ✅
Esbjörn har inte brutit mot coronarestriktioner när han träffade Ebba ✅
Med mera ✅
Jag har erkänt att jag mindes fel, jag trodde den lilla verandan var inglasad. Men den var bara väldigt inbyggd.
Jag mindes även fel angående järnvägen. Det vill säga museijärvägen Lännakatten så går till Marielund gick en bit därifrån.
Tycker inte du själv att det blir larvigt att vara på när någon svarar, javisst jag hade fel.
Kan du inte bara googla Johan Binninge Juridisk ombud tingsrätten. Om du scrollar bakåt så kommer du att hitta flera processer dör han agerat juridiskt ombud. Det vore så mycket bättre för dig själv om du gjorde en googling innan du börjad gnälla. För det är det som är Flashback man läser något här, och så googlar man i det tysta för att se om det stämmer.
Ebba bröt mot coronarestriktionerna. Om man sommaren 2020 umgicks inomhus med en åldring gjorde man det. Punkt. Ebba har själv skrivet att Esbjörn träffade hennes son inomhus och slutligen skrevs kontraktet i köket och då var en väninna i köket oxå. Så hon har förutom brutit restriktionerna själv, utan står ansvarig för att Esbjörn utsatts för risk av tre personen. Att hävda att en person som betedde sig som Ebba sommaren 2920 är så löjligt att jag inte tänker svara på eller kommentera mer.
Jag har aldrig sagt att Esbjörn inte brutit mot restriktionerna. Min mamma var stenhård. Hon släppte inte in någon. Men att Esbjörn inte var lika stark som henne spelar ingen roll. Han är inte en offentlig person. Han står inte i debatter och hytter med näven åt och skriker. Med berått mod. Ebba får alltså ta ansvar för de fel hon begått, trotts att Esbjörn kunde sagt nej.
Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Vilken firma är det som har röjt sly?
Din fantasi har tydligen inga gränser.
Som jag kommer ihåg det så var det Ebbas familj och kanske några vänner till familjen. Jag har för mig att Esbjörn talar om det i polisförhöret angående trädfällningen.
Han, Ebba och vänninan var i köket. Esbjörn vad Ebba säga åt dom att sluta. Men hon var slug säger han. Hon öppnade fel fönste och ropade. Då hörde som inte.
Det måste ju varit när kontraktet skrevs. Eller har De tre umgåtts inne i köket fler gånger? Men kolla upp det i trädfällnings förhöret du. Hojta till om jag mindes fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Fantastiskt vad du och andra hatpredikanter månar om partiet.
Det finns andra trådar där du kan spy ut ditt hat mot KD. I denna tråden så håller vi oss till fastighetsaffären.
Men nu motsäger du ju dig själv. Hen månar om partiet, men kan hitta en annan tråd att spy ut sitt har över KD?
När jag refererar till hur Ebbas agerande påverkar partiet. Så är det inte så mycket av kärlek till KD. Jag vill mer peka på maktmissbruket Ebba använder sig av. Samt hur hon agerar som hon inte jobbar åt partiet, utan att partiet jobbar åt henne. Vilket är ganska långt ifrån hur man tänker partipolitik faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
martinator
Nej det är inte oväsentligt - däremot så är det rätt väldokumenterat och absolut INGEN - utom du och några andra människor som är helt besatta av att baktala Ebba - har haft några synpunkter på just den biten.
Inte Esbjörn
Inte hans ombud
Inte domstolen
Inte häxorna i Eastwi... - förlåt Odalagården
Inte Säröpiraten
Inte den okända flickan i foajén
Inte Binninge
Inte....
Kan du inte berätta varför?
Ja för det första så är ju Ebba orsaken till att Esbjörn träffar nästan alla på din lista. Om Ebba följt restriktionerna hade Esbjörn bara träffat en på din lista.