2022-01-19, 16:58
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Jag kan inte förstå hur så många i den här tråden kastar hat mot Patrik sjöberg m.fl när dom gör något bra. Ni letar ju fel och kommer med idiotiska uttalanden. Skärp er

Nej det är så sjukt, själva gör dom ingenting mer än letar fel på andra. Det är ingen god värld vi lever i.
Citera
2022-01-19, 16:59
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Håll isär äpplen och päron och lär dig stava.

Hört talas om autocorrect ditt Päron?
Citera
2022-01-19, 17:13
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Nej det är så sjukt, själva gör dom ingenting mer än letar fel på andra. Det är ingen god värld vi lever i.

Nej precis. Att komma med kommentarer som att Patrik sjöberg inte håller sig till det som står på tröjorna.. Så urbota dumt. Alla förstår att det är ett budskap. Ändå ska det hackas? Why?
Är glad det finns ett par vettiga i denna tråd
Citera
2022-01-19, 19:38
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Nej precis. Att komma med kommentarer som att Patrik sjöberg inte håller sig till det som står på tröjorna.. Så urbota dumt. Alla förstår att det är ett budskap. Ändå ska det hackas? Why?
Är glad det finns ett par vettiga i denna tråd

Det är en bra fråga varför man gör så. Jag har mina teorier. Rädsla tex. skapar knasiga inlägg.
Citera
2022-01-19, 20:04
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Det är en bra fråga varför man gör så. Jag har mina teorier. Rädsla tex. skapar knasiga inlägg.

Peddos skapar knasiga inlägg 😊
Citera
2022-01-19, 20:25
Medlem
Citat:
Peddos skapar knasiga inlägg 😊
Absolut. Allt i enlighet med devisen "if you're not with us - you're a pedophile". Det är sen gammalt.

Allt jag säger är att jag hellre hade sett Patrik göra handling av ord och ta avskummen av daga.
Håller ni inte med om det tolkar jag det som att ni tycker att pedofiler har ett existensberättigande.
Citera
2022-01-19, 20:54
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Absolut. Allt i enlighet med devisen "if you're not with us - you're a pedophile". Det är sen gammalt.

Allt jag säger är att jag hellre hade sett Patrik göra handling av ord och ta avskummen av daga.
Håller ni inte med om det tolkar jag det som att ni tycker att pedofiler har ett existensberättigande.

Dessvärre är det olagligt även om det hade behövts. Därav att jag tycker det var dumt att kommentera. Pengarna för tröjorna går dessutom till något bra så att dumförklara dom är ju inte så bra då, om man nu är normal och hatar pedofiler
Citera
2022-01-19, 23:27
Medlem
chondropythons avatar
Citat:
Tack, hittade honom på Facebook. Uush

Skoj att han lagt upp en massa om vilka idioter SD är. Men att våldta barn är ok enligt honom tydligen.
Kan du länka FB profil?
Citera
2022-01-20, 01:29
Medlem
auruns avatar
Fel
Citera
2022-01-20, 04:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulafjadrar
Ja det får vi hoppas. Så minskar kanske den biten i alla fall.

Mmm, jag vet inte ja.
Känns som det ändå inte är i rätt vatten dom "fiskar" i och deras "fångster" har ju i lagens mening inte ens begått något brott.

Dom barn som faller offer för riktiga pedoträffar har blivit bearbetat under långtid, där förövaren byggt upp ett förtroende till sitt offer/barn och fått övertag genom bilder och utpressning att dom vet att det är riktigt barn och vet om deras riktiga namn.
Det sker under flera månader att det inte rör sig om nån snabb date(som Dumpen får till) där allt bygger på förövaren har 100% kontroll och bestämmer hur träffen ska ske, det lär inte komma nån bil i högfart infarande ska fiska upp en fjortis på en parkering för träffa en sexträff.
Det som sker med Dumpen är ju att det nästan komiskt omvänd grooming
Där barn groomar några rent naiva korkade fullvuxena personer som tror på att 13-14 åringar skulle vara intresserad att ragga upp dom när många kvinnor inte ens skulle ge dom en blick eller ens få ragg på krogen.
Tyvärr gör det ingen skillnad,

Man lyckas fånga in "Carl", men till vilken nytta?
Citera
2022-01-20, 05:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Mmm, jag vet inte ja.
Känns som det ändå inte är i rätt vatten dom "fiskar" i och deras "fångster" har ju i lagens mening inte ens begått något brott.

Dom barn som faller offer för riktiga pedoträffar har blivit bearbetat under långtid, där förövaren byggt upp ett förtroende till sitt offer/barn och fått övertag genom bilder och utpressning att dom vet att det är riktigt barn och vet om deras riktiga namn.
Det sker under flera månader att det inte rör sig om nån snabb date(som Dumpen får till) där allt bygger på förövaren har 100% kontroll och bestämmer hur träffen ska ske, det lär inte komma nån bil i högfart infarande ska fiska upp en fjortis på en parkering för träffa en sexträff.
Det som sker med Dumpen är ju att det nästan komiskt omvänd grooming
Där barn groomar några rent naiva korkade fullvuxena personer som tror på att 13-14 åringar skulle vara intresserad att ragga upp dom när många kvinnor inte ens skulle ge dom en blick eller ens få ragg på krogen.
Tyvärr gör det ingen skillnad,

Man lyckas fånga in "Carl", men till vilken nytta?

Dumpen skrämmer och sänker i alla fall en massa ”snusk-gubbar” som äcklar sig och vill visa kuken för småbarn.

Jag njuter av att se dessa falska äckel vrida sig på kroken och få sina sociala straff. Förlorade jobb, familj med mera. Garanterat ett och annat självmord också.

Hoppas Dunken har resurser och fångar några mer planerande pedofiler och snuskgubbar också. Många av de som fångats hittills ser inte ut att tillhöra begåvningsreserven direkt. Ser mer ut som om kuken styr.
Citera
2022-01-20, 06:09
Medlem
Hagis124s avatar
https://dumpen.se/2022/01/01/4363/

Söker namn på denna person Kranbils mannen... Skriv ut här eller skicka Pm tack.

Dumpen borde få hedersmedalj för deras arbete.
Senast redigerad av Hagis124 2022-01-20 kl. 06:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in