Citat:
Ursprungligen postat av
sassadassa
Jag känner mycket väl till honom, på ett sätt men inte i hans privata liv. Han höll på med dr0ger,o mycket annan skit. Det vet jag.
Men jag vet oxå många som råkat ut för honom i hans grupper o jag har skrivit här innan o hade en tråd för några veckor sen där även han skrev.
Går man emot honom , skapar en egen grupp på fb eller nåt annat som inte passar så var det många genom åren som fick ta emot hot, hot på familjer o blev tystade. De flesta så aldrig ifrån , men en kvinna gjorde nyligen o spekulationer ang hennes inblandning i detta är absurt!!!!!!
Han hade många ovänner, men blickade folk på löpande band så att inga sanningar kom fram, o hotade folk till tystnad. Jag har nästan 2000 objekt spårade på hans olika hot o psykopat grejer han gjort mot folk. Och mästare på att VÄNDA o VRIDA på ALLT!!!
Han utgav sej för att vara god, men jag har själv sett hans har. Hat mot handikappade, homosexuella osv. Men i lajvs o på FB pratade han tvärtom. En äkta psykopat o han mådde inte bra.
Ingen skall behöva dö, eller råka ut för detta, och hoppas han får frid. MEN anklaga inte J i detta, fett är mycket större än så.....
Och ni som hyllar han varsågoda. Men många får nu också lugn o ro o slipper vara rädda.
Han låter som en vanlig narcisisstisk medeltidsarab som tyckte sig ha ensamrätt på sanningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cobrass
Asså bror han var ändå en männsika. Har du aldrig hört glömma och förlåta. När du dör ska jag pissa på din grav. Du är vädigt patetisk bara för att du inte har medkänsla för människor så kanske andra har det
Nej. Absolut ingen medkänsla för skitfolk som sprider kaos och ondska. Glömmer inte och förlåter inte. Du har ETT liv, och EN möjlighet att göra gott. Väljer man att göra skit - så ska man skit ha. Och du.. vi är ganska många som kan gruppissa på din grav med. Folk som Atte ska inte tillåtas stanna i Sverige. UT MED PACKET! Sånt skitfolk har inget här att göra.
Och individer som fått chansen att komma hit och äta på oss övriga medborgare behöver förstå att det är läge att skärpa sig. Om medeltidsbeteendet fortsätter så kommer en dag en punkt när alla åker ut. Och INGA framtida folk tillåts komma hit. Det är vad som står på spel om pissfolk inte förstår att deras kultur och värderingar ligger många hundra år efter och måste anpassas till ett modernt samhälle.
Man kan inte slakta folk med ena handen och gottgöra genom att klappa barn med den andra. Sånt funkar inte i moderna samhällen.
Invandrare från MENA har MYCKET att lära och integrationen har inte fungerat. Stryp invandringen helt, utvisa ALLA som begår brott (inklusive hela familjen/släkten) och se till att de kvarvarande rättar sig i ledet, utbildar sig och tar ansvar för beteenden i egna led.