2022-01-20, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FulKossa95
Ha ha komma ut gammal och fattig? Ok vi får väl se då, men nej han får max några år för det första för det andra är han en kriminell som lyckats nå toppen, ni leker att han förlorat allt som om 50 milj är nåt speciellt för honom? I åtalet för penningtvätt kring växelkontor handlar det om 250 miljoner kolla själv, och det är bara 1 sätt bland 20 olika, om du tror svenska handläggare idioter på skv ska ta tillbaka allt som redan är investerat utomlands på släktingar, målvakters fruar och annat är du dum. Tiden visar sanningen.

Kriminell som lyckas nå toppen o väntar på livstid 😂😂😂😂
Citera
2022-01-20, 06:02
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Detta fall låter mer och mer som Nivå-mordet i Göteborg. I tidningen en hemsk avrättning mitt inne på en nattklubb. När man läste Flashbacktråden, årets mest efterlängtade mulning i stan.

Det ska bli intressant att se hur långt man kommer med detta fallet. Jag tror att fallet läggs ner om någon vecka.
Citera
2022-01-20, 06:35
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeffeCykelpump
Det ska bli intressant att se hur långt man kommer med detta fallet. Jag tror att fallet läggs ner om någon vecka.

Att torska för gängmord är typ mindre risk än att torska för rattfylleri, polisen är värdelösa mot nya kriminaliteten.
Rättskipning via BOs ”monsterbror” är kanske en annan femma.
Citera
2022-01-20, 08:41
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Att torska för gängmord är typ mindre risk än att torska för rattfylleri, polisen är värdelösa mot nya kriminaliteten.
Rättskipning via BOs ”monsterbror” är kanske en annan femma.

Ja det känns som att vi som bor i Helsingborg har anledning att vara vaksamma i framtiden.
Är det någon här som följer brorsans rättegång?
Citera
2022-01-20, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Ja det känns som att vi som bor i Helsingborg har anledning att vara vaksamma i framtiden.
Är det någon här som följer brorsans rättegång?

Den startar inte förräns nästa vecka då den blev framflyttad en vecka pga sjukdom så den är omöjlig att. följa än så länge.
Citera
2022-01-20, 11:10
Medlem
Nu skriver jag direkt till er människor som känner till detta genom hans Fb grupper o bråken han haft där!!!!!
Säger det en gång för alla!!!
LÄGG av att spekulera i huruvida J eller C är inblandade, det är så korkat att klockorna stannar!
LÄS!!! Läs denna tråd, läs andra trådar, läs artiklar o bloggar ang deras kriminella verksamheter så fattar ni nog att ni är ute o svävar på helt andra moln...
Så låt nu J o C vara, ta inte upp det, fråga inte bara glöm det! O låt dom två oxå få lugn och Å frid i dessa spekulationer 🙏
Det som händer är långt ifrån era liv o man ska inte vara så snabb med att tro saker, helt banala sådana dessutom 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Och till sist kan jag säga oxå att ni som pratat så om J, i hans sista lajvs o eldat på konflikten med J..... Det ÄR Skrattretande att se er komma krypandes nu i hennes grupp o lajvs, pinsamt o folk har ögon 😂😂😂😂😂
Att man var rädd innan för att bli utesluten där, om man skrev där...osv, fine, förstår det. MEN nu som faktiskt kommenterat OM J, ni ÄR pinsamma själar!!!!!!
Ni som inte är med i grupperna fattar nada av detta, men ni som vet ni vet! Och nu låter vi J och C vara, o låter polisen göra sitt jobb...OK?!?!
Citera
2022-01-20, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Allting är offentliga handlingar, gör lite research så hittar du.

Du vågar inte nämna dem?
Citera
2022-01-20, 11:38
Medlem
Har det framkommit nya uppgifter?
Senast redigerad av TheFrogKermit 2022-01-20 kl. 12:00.
Citera
2022-01-20, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
1. Vad heter ”sarris”?
2. Nämn ett par av hans företag?

Har du kollat ordentligt här inne? Någon la ut denna länk tidigare så varsågod.
https://blog.zaramis.se/2022/01/19/man-i-40-arsaldern-mordad-i-helsingborg/
Citera
2022-01-20, 14:21
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Du vågar inte nämna dem?

Hur är den informationen relevant?
Citera
2022-01-20, 14:25
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sassadassa
Jag känner mycket väl till honom, på ett sätt men inte i hans privata liv. Han höll på med dr0ger,o mycket annan skit. Det vet jag.
Men jag vet oxå många som råkat ut för honom i hans grupper o jag har skrivit här innan o hade en tråd för några veckor sen där även han skrev.
Går man emot honom , skapar en egen grupp på fb eller nåt annat som inte passar så var det många genom åren som fick ta emot hot, hot på familjer o blev tystade. De flesta så aldrig ifrån , men en kvinna gjorde nyligen o spekulationer ang hennes inblandning i detta är absurt!!!!!!
Han hade många ovänner, men blickade folk på löpande band så att inga sanningar kom fram, o hotade folk till tystnad. Jag har nästan 2000 objekt spårade på hans olika hot o psykopat grejer han gjort mot folk. Och mästare på att VÄNDA o VRIDA på ALLT!!!
Han utgav sej för att vara god, men jag har själv sett hans har. Hat mot handikappade, homosexuella osv. Men i lajvs o på FB pratade han tvärtom. En äkta psykopat o han mådde inte bra.
Ingen skall behöva dö, eller råka ut för detta, och hoppas han får frid. MEN anklaga inte J i detta, fett är mycket större än så.....
Och ni som hyllar han varsågoda. Men många får nu också lugn o ro o slipper vara rädda.

Han låter som en vanlig narcisisstisk medeltidsarab som tyckte sig ha ensamrätt på sanningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Cobrass
Asså bror han var ändå en männsika. Har du aldrig hört glömma och förlåta. När du dör ska jag pissa på din grav. Du är vädigt patetisk bara för att du inte har medkänsla för människor så kanske andra har det

Nej. Absolut ingen medkänsla för skitfolk som sprider kaos och ondska. Glömmer inte och förlåter inte. Du har ETT liv, och EN möjlighet att göra gott. Väljer man att göra skit - så ska man skit ha. Och du.. vi är ganska många som kan gruppissa på din grav med. Folk som Atte ska inte tillåtas stanna i Sverige. UT MED PACKET! Sånt skitfolk har inget här att göra.

Och individer som fått chansen att komma hit och äta på oss övriga medborgare behöver förstå att det är läge att skärpa sig. Om medeltidsbeteendet fortsätter så kommer en dag en punkt när alla åker ut. Och INGA framtida folk tillåts komma hit. Det är vad som står på spel om pissfolk inte förstår att deras kultur och värderingar ligger många hundra år efter och måste anpassas till ett modernt samhälle.

Man kan inte slakta folk med ena handen och gottgöra genom att klappa barn med den andra. Sånt funkar inte i moderna samhällen.

Invandrare från MENA har MYCKET att lära och integrationen har inte fungerat. Stryp invandringen helt, utvisa ALLA som begår brott (inklusive hela familjen/släkten) och se till att de kvarvarande rättar sig i ledet, utbildar sig och tar ansvar för beteenden i egna led.
Citera
2022-01-20, 14:31
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det mest intressanta med den här typen av trådar är att man får inblick i en helt annan värld. En inblick som gör att man blir, om möjligt, mer radikal i sina egna åsikter. Det måste vara bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in