2022-01-18, 13:43
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HurManVetInte
https://www.facebook.com/mohammad.minasazi.73/videos/254049566725725

Han var bland annat på ett möte med Lamotte.
Är det denna lirare ?
Citera
2022-01-18, 13:47
Medlem
Jag tror definitivt inte detta har med J*nin* att göra. Såg hans otrevliga uthängning på fb igår men hon, J skulle inte svara med att döda.
Citera
2022-01-18, 13:49
Medlem
Ja det är han
Citera
2022-01-18, 13:59
Medlem
Har sjukhuset meddelat att det är den 41-årige mannen som blivit ihjälskjuten?

Är brodern häktad inför rättegången? Jag blir lite tveksam med att det först talades om 25-åring och sedan en 40-åring. Jag tänkte så att om han inte är häktad bodde han kanske över hos brodern?
Citera
2022-01-18, 14:00
Avslutad
Garanterat att han blev klippt pga sin bror siamak som varit en av de tyngre i helsingborg, väldigt mycket pengar i omlopp i hans kretsar. Hjälpte väldigt många kriminella med valuta
Citera
2022-01-18, 14:07
Medlem
Jag kände Atte, han fanns för mig i svåra tider.

Jag är i chock, under den tuffa ytan var han helt underbar.
Han tog mitt hjärta med storm, och jag kommer aldrig glömma honom.

Han älskade verkligen livet, och hade ni sett honom hur han var med Lina ( hans älskade katt) så hade ni inte suttit o smutskastat honom.

Jag älskar honom, och vi som kände Atte, vet sanningen.

Flashback är som den är, folk kastar gärna skit på andra.

Men om sanningen ska fram...

Finns ingen finare människa än Atte.

Min bamsebjörn.
Citera
2022-01-18, 14:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Socobatevira
Kvinnan, J*nin* som han hängde ut i live igår lever med skyddade personuppgifter pga ett psykopatiskt ex som är ett stort hot mot henne och hennes barns liv. Hade hon haft kontakter till att skjuta någon så hade inte *tte varit hennes högsta prioritet!

*=a

Jag tror inte det har med henne att göra.
Citera
2022-01-18, 14:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Garanterat att han blev klippt pga sin bror siamak som varit en av de tyngre i helsingborg, väldigt mycket pengar i omlopp i hans kretsar. Hjälpte väldigt många kriminella med valuta
Om det är så, att han blev mördad pga. sin brors affärer & inte pga. egen brottslighet, så känns detta som ett mycket allvarligare brott.
Citera
2022-01-18, 14:11
Medlem
Jag känner mycket väl till honom, på ett sätt men inte i hans privata liv. Han höll på med dr0ger,o mycket annan skit. Det vet jag.
Men jag vet oxå många som råkat ut för honom i hans grupper o jag har skrivit här innan o hade en tråd för några veckor sen där även han skrev.
Går man emot honom , skapar en egen grupp på fb eller nåt annat som inte passar så var det många genom åren som fick ta emot hot, hot på familjer o blev tystade. De flesta så aldrig ifrån , men en kvinna gjorde nyligen o spekulationer ang hennes inblandning i detta är absurt!!!!!!
Han hade många ovänner, men blickade folk på löpande band så att inga sanningar kom fram, o hotade folk till tystnad. Jag har nästan 2000 objekt spårade på hans olika hot o psykopat grejer han gjort mot folk. Och mästare på att VÄNDA o VRIDA på ALLT!!!
Han utgav sej för att vara god, men jag har själv sett hans har. Hat mot handikappade, homosexuella osv. Men i lajvs o på FB pratade han tvärtom. En äkta psykopat o han mådde inte bra.
Ingen skall behöva dö, eller råka ut för detta, och hoppas han får frid. MEN anklaga inte J i detta, fett är mycket större än så.....
Och ni som hyllar han varsågoda. Men många får nu också lugn o ro o slipper vara rädda.
Citera
2022-01-18, 14:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Är det denna lirare ?

Ja
Citera
2022-01-18, 14:12
Medlem
Känns som att han kaxade sig mot fel person som sedan fick sin hämnd genom en bror eller kusin.
Citera
2022-01-18, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sassadassa
Jag känner mycket väl till honom, på ett sätt men inte i hans privata liv. Han höll på med dr0ger,o mycket annan skit. Det vet jag.
Men jag vet oxå många som råkat ut för honom i hans grupper o jag har skrivit här innan o hade en tråd för några veckor sen där även han skrev.
Går man emot honom , skapar en egen grupp på fb eller nåt annat som inte passar så var det många genom åren som fick ta emot hot, hot på familjer o blev tystade. De flesta så aldrig ifrån , men en kvinna gjorde nyligen o spekulationer ang hennes inblandning i detta är absurt!!!!!!
Han hade många ovänner, men blickade folk på löpande band så att inga sanningar kom fram, o hotade folk till tystnad. Jag har nästan 2000 objekt spårade på hans olika hot o psykopat grejer han gjort mot folk. Och mästare på att VÄNDA o VRIDA på ALLT!!!
Han utgav sej för att vara god, men jag har själv sett hans har. Hat mot handikappade, homosexuella osv. Men i lajvs o på FB pratade han tvärtom. En äkta psykopat o han mådde inte bra.
Ingen skall behöva dö, eller råka ut för detta, och hoppas han får frid. MEN anklaga inte J i detta, fett är mycket större än så.....
Och ni som hyllar han varsågoda. Men många får nu också lugn o ro o slipper vara rädda.
Håller med dig till fullo! Han var ingen reko person alls, har själv råkat ut för honom och blivit uthängd och hotad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in