Citat:
Javisst. Men den där som tjatat om det är nog den enda du kommer att finna i tråden som har den åsikten. Alla med normal intelligens och icke troll förstår att penisstorlek och personlighet inte behöver korrelera. H*n hävdade väl att de med liten penis är bättre i förhållanden fast andra redan sagt emot hen. Och att de välutrustade är kassa i förhållande och under sex. Undertecknad tex var ihop med en dickhead som hade en liten dick. Redan där faller teorin. Matar man troll kommer de bara att fortsätta, vad har ni väntat er.

Den där berättade för ett bra tag sedan att h*n brukade fråga killar på dejtingsidor rätt omgående om deras storlek. Och att h*n automatiskt filtrerade bort sådana som inte var stora. Sedan har användaren mage att klaga på flashback på ensamhet, buhu så synd om mig som har det så svårt att hitta någon. haha Själv skulle man inte få för sig att fråga killar på dejtingsidor om sånt och rata dem pga det som ett första urval. Faktiskt. Det har iaf inte hänt hittills, att man varit i den situationen. Om man frågar en kille hur stor deras d*ck är bland det första man gör, och sedan bryter kontakten pga svaret, signalerar det att man inte är seriös skulle jag tro. Utan bara ute efter sex.
Jag tycker ju inte att det är något fel att föredra ditten eller datten när det kommer till storlek, det gör jag själv om jag får välja, men att fråga killar om det på dejtingssidor som att det är absolut prio ett... Då förstår jag att man är ensam. Ja jag vet inte, man vill ju inte låta som en hycklare heller för det finns en nedre gräns för storlek som jag själv inte skulle finna attraktivt, men de flesta män ligger ovanför den och chansen att jag skulle träffa på någon sådan är väldigt liten. Speciellt eftersom jag inte dejtar runt. Det skulle ju inte vara kul att behöva rata någon för sånt heller och addera till deras ev komplex. Sånt som Jendy hållit på med om det ens är sant. En sak är iaf säker, jag lär känna personen först, innan man ev går in på k*kstorlek. Enda undantaget var när jag ville ha något oseriöst och tog kontakt med en kille som jag senare blev ihop med då vi trivdes så bra ihop.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-19 kl. 23:52.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-01-19 kl. 23:52.