2022-01-18, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Vad räknar du som XL?
Min man har en snopp som är 18.6 centimeter lång och innan jag sett den här tråden så visste jag inte hur lång den var men sen mätte jag den och då visste jag och jag hade inte vetat då vad jga vet i dag om jag inte hade mätt den men ingen märker någon skillnad om man inte i förväg vet vad hur lång en snopp är om den inte är RIKTIGT lång och TJoCK.

Vad är XL? Min mans snopp kanske inte är XL men min son har en snoppp som är 20 centimer t hadelång ote dech den är verkligen XL. Har du verkligen sett en så stor snopp? Jag tror inte dede du gjiort det så hade du uinte varit så fixerad vid stora snoppar.
Citera
2022-01-18, 21:18
Medlem
Ska jag dela upp det hur det märks så skulle jag säga:

11-15 känns någorlunda lika.

16-19 märker man ingen skillnad på

20+ då pratar vi XL 😋
Citera
2022-01-18, 21:23
Medlem
PaoloRobertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IH8Juice
Min man har en snopp som är 18.6 centimeter lång och innan jag sett den här tråden så visste jag inte hur lång den var men sen mätte jag den och då visste jag och jag hade inte vetat då vad jga vet i dag om jag inte hade mätt den men ingen märker någon skillnad om man inte i förväg vet vad hur lång en snopp är om den inte är RIKTIGT lång och TJoCK.

Vad är XL? Min mans snopp kanske inte är XL men min son har en snoppp som är 20 centimer t hadelång ote dech den är verkligen XL. Har du verkligen sett en så stor snopp? Jag tror inte dede du gjiort det så hade du uinte varit så fixerad vid stora snoppar.

Har du testat din son hur den kändes?
Citera
2022-01-18, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Har du testat din son hur den kändes?
Nej så klart inte tror du jag är äcklig eller?
Vi bara råkar vara en bastubadande familj. Och så är det så att döttrarna brukade retas med sönerna när vi badade bastu tillsammans och så.
Citera
2022-01-19, 06:34
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Vad räknar du som XL?

En bit över 20 cm och över 14 cm i omkrets.

Du är välkommen att pröva.

Citat:

Men du och din son har på något sätt diskuterat hans storlek på penis. Det är ju om inte annat något skruvat.

Citat:
Nej så klart inte tror du jag är äcklig eller?
Vi bara råkar vara en bastubadande familj. Och så är det så att döttrarna brukade retas med sönerna när vi badade bastu tillsammans och så.

Något skruvat känns som en underdrift ....
Citera
2022-01-19, 08:05
Medlem
Det har inget med att göra hur bra en människa är eller hur bra han är att vara ihop med hur stor kuk han har. Det kan nog vara det mest intelligens befriande jag någonsin hört.
Citera
2022-01-19, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
En bit över 20 cm och över 14 cm i omkrets.

Du är välkommen att pröva.

Gärna. En riktig XL tackar jag inte nej till.

Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
Det har inget med att göra hur bra en människa är eller hur bra han är att vara ihop med hur stor kuk han har. Det kan nog vara det mest intelligens befriande jag någonsin hört.

Det beror på hur man ser det. Vill man ha en med 18cm som skryter om det, eller tar man då heller 15-16cm som ändå inte känns någon större skillnad.
Citera
2022-01-19, 16:56
Medlem
Citat:
Gärna. En riktig XL tackar jag inte nej till.

Det beror på hur man ser det. Vill man ha en med 18cm som skryter om det, eller tar man då heller 15-16cm som ändå inte känns någon större skillnad.

En normal människa bryr sig inte i ett könsorgan. Könsorgan spelar ingen roll. Älskar du någon älskar du någon.

Härligt att du inte tackar nej till en riktig FB-dase.
Citera
2022-01-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FitnessAndWorkout
En normal människa bryr sig inte i ett könsorgan. Könsorgan spelar ingen roll. Älskar du någon älskar du någon.

Härligt att du inte tackar nej till en riktig FB-dase.

Det här är sex avdelningen på flashback, inte kärleksavdelningen
Citera
2022-01-19, 20:56
Medlem
Alla är så fixerade vid längden.
Men var räknas som en tjock kuk?

Har själv 15 cm i omkrets, vissa tjejer har sagt något. Men dem flesta säger inget om storleken, däremot har det varit många fall där penetreringen var svår i vissa positioner.
Citera
2022-01-19, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gonoszka
Alla är så fixerade vid längden.
Men var räknas som en tjock kuk?

Har själv 15 cm i omkrets, vissa tjejer har sagt något. Men dem flesta säger inget om storleken, däremot har det varit många fall där penetreringen var svår i vissa positioner.

Enligt mig så är allt från 12 cm i omkrets rätt grovt. Har iofs vant mig vid en i den storleken så skulle kunna säga att från 13-14 cm i omkrets är rätt grovt för min del.
15 bör klassas som grovt tycker jag.
Citera
2022-01-19, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Det här är sex avdelningen på flashback, inte kärleksavdelningen

Kuk storleken har fan inget att göra med hur man är som människa och hur bra man är att vara i ett förhållande med. Det är nog det trögaste jag någonsin hört. Det tar alla pris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in