2022-01-19, 20:33
Medlem
oceandrives avatar
Kan PR konsulten vara Al*xander *rwik? *=e
Citera
2022-01-19, 20:46
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmythegent
Vet inte om det är en riktig lågoddsare, men kan det inte vara Sven-Bertil Taube? Evert va nog ganska dominant kan jag tänka mig och Sven-Bertil har väl ett ganska säreget utseende nu för tiden med sitt uppblåsta hår och skrynkliga ansikte. Kanske har han kommit ut ur den berömda garderoben på ålderns höst?
Ja SBT är en pilsk 90-åring...
Citera
2022-01-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Tomas Ledin?? Fast han kanske inte har ett säreget utseende?
Ledin.!!!...Det har han inte råd med...
Citera
2022-01-19, 20:48
Medlem
Nu må NS vara ful, men säreget utseende har han absolut inte i ett mediaperspektiv. Det är nästintill dödsstraff på att säga så om en ofrivilligt ful person.

Säreget utseende kan man däremot prata om när det handlar om klädstil, frisyr eller smink som avviker kraftigt från vad som anses vara vanligt eller normalt. Exempelvis DiLeva, 1.cuz, Roffe Ruff, Roger Pontare, Jean Banan.
Citera
2022-01-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Nu må NS vara ful, men säreget utseende har han absolut inte i ett mediaperspektiv. Det är nästintill dödsstraff på att säga så om en ofrivilligt ful person.

Säreget utseende kan man däremot prata om när det handlar om klädstil, frisyr eller smink som avviker kraftigt från vad som anses vara vanligt eller normalt. Exempelvis DiLeva, 1.cuz, Roffe Ruff, Roger Pontare, Jean Banan.

Håller med. Tänk att ha en vittneskonfrontation med NS. Det skulle inte vara svårt att hitta liknande personer. DIleva däremot. Men jag tror inte det är han.
Citera
2022-01-19, 20:51
Medlem
Ska bli intressant att se vad detta tar vägen: Efter att ha skumma igenom tråden så verkar NS vara den stora favoriten och jag tycker nog att det är det ända vettiga alternativet av dem namngivna personerna.Annars är mitt tips att det är någon betydligt mindre känd att skvaller blaskor använder ord som popstjärna behöver inte alls betyda att det är en stjärna.
Citera
2022-01-19, 20:56
Medlem
snooper123s avatar
Vad är NS förkortning för? Vem?
Citera
2022-01-19, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123

Niklas Strömstedt
Citera
2022-01-19, 21:00
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123

Nikla* *tröm*tedt

*=z
Citera
2022-01-19, 21:01
Medlem
Killarna i Takida knullar ju hej vilt med allt och alla då dom är ute.
Deras gitarrist är notoriskt otrogen och fortsatt gift.
Kanske frugan gillar...
Citera
2022-01-19, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groggman-FL
Ska bli intressant att se vad detta tar vägen: Efter att ha skumma igenom tråden så verkar NS vara den stora favoriten och jag tycker nog att det är det ända vettiga alternativet av dem namngivna personerna.Annars är mitt tips att det är någon betydligt mindre känd att skvaller blaskor använder ord som popstjärna behöver inte alls betyda att det är en stjärna.

Har varit inne på samma sak och tänker att det måste vara någon avdankad popstjärna
som nu söker lite spänning på annat håll.
Och en PR konsult som mest är känd bland artister som det sas behöver inte vara allmänt känd.
Kommer inte på någon som passar på beskrivningen bara
Citera
2022-01-19, 21:03
Medlem
qrzds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman

Och så extremt tätt mellan de vinda råttögonen att den spetsiga näsan knappt får plats. Karln är ett missfoster.
Exakt! Det med tätt mellan ögonen och de opålitligt plirande råttögonen glömde jag, sammantaget gör det enligt mig, något värt att benämna säreget, alternativt "kraftigt avvikande utseende från det accepterat normala".
Senast redigerad av qrzd 2022-01-19 kl. 21:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in