2022-01-20, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoologen
För min del tror jag inte ett dugg på SP:s uppgifter. Var det inte de som skrev en massa skit om Patrick Ekwall?
Undrar hur mycket av deras skvaller det ligger något i.

Tror att det mest rör sig om gissningar och fantasier efter att kanske ha fått någon femte-sjätte-hands information från någon vars frus kusin är kompis med kändisens kompis. Typ så.
Men ibland träffar de säkert rätt eller någorlunda rätt. Det är säkert mer tur än något annat dock.
Citera
2022-01-20, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Jag kan svära att jag har sett ett program med herr och fru Strömstedt som var relationsrelaterat och jag har för mig de hade långa samtal om giftermål, hitta den rätta i sitt liv och liknande storartade dåd.

Det var en del i programmet "Tillsammans med Strömstedts" som de pratade med en terapeut.
Citera
2022-01-20, 16:35
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Vilken skröna. Dummaste jag läst här och det finns inte på kartan att Uggla gjort så.
Du kanske inte var med på den tiden. Ville man inte göra lumpen hamnade man på kåken, om man inte på något sätt visade sig totalt jämra olämplig. Nånsin sett ett foto av en snaggad Uggla med ryggsäck etc? Men jag skrev bara vad jag bedömer som en sann rolig story, i denna inte alltför allvarliga tråd. Man får ju vara gay ..
Citera
2022-01-20, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Han är väl bekräftad som enbart bajspackare? Det här handlar om en bisexuell.

Nej, han är bi och för närvarande gift och har barn med en kvinna. Har själv sagt att han är bi.
Citera
2022-01-20, 16:42
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Vilken skröna. Dummaste jag läst här och det finns inte på kartan att Uggla gjort så.
Snälla säg inte att du missat hela "vräk dig ut i glitter och platå" - könstillhörighetsmystiken-eran med Magnus Uggla? Det låter ju precis som något Bobbo Viking hade gjort (han hade dessutom läppstift på omslaget).
"elva meter, känn dig säker" (platådojor - inte knark), "är det verkligen en karl, det där?" För att inte glömma "Du är det finaste jag mött" /Astrologen som är ett totalt driv med hela 68-eran, 40-talisterna och deras fejkade" kamp". Då har du verkligen missat något.
Citera
2022-01-20, 16:44
Medlem
Citat:
Tycker han gjorde ett enastående jobb när det gällde pedofilen Fredrick Federly. Utan Nyhlen skulle karlkräket kunnat fortsätta att begå brott ihop med sin älskade. Bra jobbat av Stoppa Pressarna.

Ett rätt bland flera hundra fel.
Nyhlén tycks alltså ha en del känningar bland homosex och vad vet jag kanske är han helt enkelt med själv i bögeriet ?

Jag är nästintill alldeles säker på att detta med Federley kommit fram utan skvallerkärringens inblandning. Dock bra att det hela rullades upp.
Citera
2022-01-20, 16:47
Medlem
Citat:
Han använde Ewa Attling som surrogat och slapp knulla då hon också var homossexuell. Sen var det skökan Agneta Sjödin som hade fullt upp med karlar och han slapp eländet i sängkammaren. Sen blev det pryda Jenny som förmodligen är för fin för att ligga. Vad hon ser hos denna tomte har jag aldrig förstått. Frågan är nu vem det var han låg med som också är gift? Där är mindre material att gå efter så det blir inte ens en gissning.

Nåja, tre barn har han ju i alla fall lyckats producera så helt torrlagt kan det ju inte ha varit 😁
Citera
2022-01-20, 16:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
har en pålitlig insider källa som sagt att de e håkan hemlin till mig =)
Helt bisarrt orimligt.
Dessutom har karln NYSS gift sig, januari 2022:
https://www.expressen.se/kvallsposte...-med-karleken/
Citera
2022-01-20, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Tomas Ledin?? Fast han kanske inte har ett säreget utseende?

Han ser väl väldigt vanlig ut?
Citera
2022-01-20, 17:05
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Han är väl bekräftad som enbart bajspackare? Det här handlar om en bisexuell.
Ola Salo är gift med samma kvinna sedan 2009.
Men varit öppnen om att se sig som bisexuell.
Citera
2022-01-20, 17:05
Medlem
Strömstedt. Hela han är ju totalt feminin. Kolla bara hur han sitter t.ex. med benen som en gammal kärring. Hela hans varelse är en gammal grinig kärring.

Att han har den ÄCKLIGT FULA kvinnan i sitt hem gör att jag förstår fullständigt varför han går och försöker balansera upp kärlekslivet med män. Det skulle vem som helst göra.
Citera
2022-01-20, 17:13
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Strömstedt. Hela han är ju totalt feminin. Kolla bara hur han sitter t.ex. med benen som en gammal kärring. Hela hans varelse är en gammal grinig kärring.

Att han har den ÄCKLIGT FULA kvinnan i sitt hem gör att jag förstår fullständigt varför han går och försöker balansera upp kärlekslivet med män. Det skulle vem som helst göra.
Märkligt att så många gör ner Jenny. När Jenny, då Östergren, började som tv-ansikte vet jag många killar som hade gett bort högerhanden för en chans med henne, hon ansågs så habegärlig och vacker. Nu har det verkligen vänt, men vet ni, alla åldras. Hur ser era egna kärringar ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in