2022-01-19, 22:44
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Fetade: Du har rätt. Läste lite snabbt.

Möjligt att Sebbe hjälpt till med diverse skitjobb, men tvivlar på storyn som du skriver iaf. Han är ivf inte "hjärnan" eller högt uppsatt i DP som många dårar i den här tråden tidigare skrivit.
Nej jag kan inte med all säkerhet säga att det var så affären gick till

Vill du ha mer detaljerad info kring just den importen av ladd som Sebbe ska ha anordnat så kan du skicka PM, har inte lust att outa mig allt för mycket.

Ingen fara, nu släpper vi det.
Senast redigerad av Fricky 2022-01-19 kl. 23:04.
Citera
2022-01-19, 23:03
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkness
Det jag vet är att det är unga män runt 20-27 ish som kommer från droger, rån och gängkriminalitet. Tror det är ett snickeri som de då arbetstränar i. Tycker ifs att de mest står ute på gatan o röker. Rätt trevliga är dom jag stött på när jag gått förbi till jobb och förskolan.

Antar att AreaTurnsRed har gjort någon iakttagelse/hört något med personer på den platsen kopplat till mordet... skulle vara intresserant att höra mer.
Citera
2022-01-19, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Nej jag kan inte med all säkerhet att det var så affären gick tikl.

Vill du ha mer detaljerad info kring just den importen av ladd som Sebbe ska ha anordnat så kan du skicka PM, har inte lust att outa mig allt för mycket.

Ingen fara, nu släpper vi det.

Bra info!

Dom som nu pekas ut som skyttar här i tråden, vilka tillhör dom och hur kan dom kopplas till DP på något vis? Bredäng och HH på skyttarna?
Citera
2022-01-19, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlm4h
Det mest troliga är att Dumle var i FaceTime samtal och säkert skröt för någon angående att han hängde med Einar. Kan till och med gått bakom de typ ”titta”. De andra han gå ut tillräckligt långt och han halka efter och hinner vända om innan dörren stängt bakom honom (han har troligtvis inte nyckeln in).

Skyttarna börja nog skjuta ganska direkt mot de från avstånd ifall Einar & Co var beväpnade. Utöver röka så kan de lika gärna vart påväg att flytta vapen från cykelförrådet etc. Alt så var deras info 100% att de visste risken för sånt var lika med noll.

Sant
Citera
2022-01-19, 23:18
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zum3x
Bra info!

Dom som nu pekas ut som skyttar här i tråden, vilka tillhör dom och hur kan dom kopplas till DP på något vis? Bredäng och HH på skyttarna?
Rashidi har kopplingar till Bredäng.

Den andra personen Scar har kopplingar till Dalen.
Jag ställer mig dock mer tveksam till Scar's inblanding, jämfört med Rashidi.

Scar befinner sig iallafall i Dubai just nu.
https://ibb.co/7ySmtMF
Citera
2022-01-19, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Är inte mitt fel om du är totalt jävla utvecklingsstörd eller kanske har du bara har konstant mega fet otur varje gång du tänker?

Och inte kan ta till dig fakta som du dessutom får serverade till dig på ett guldfat helt otroligt att du är för dum för att fatta?

Du kan ju ändå uttrycka dig någorlunda i skrift..
Medfödd eller förvärvad hjärnskada kanske?
(säg till i såfall så ska jag go easy on you).

Lägg till detta att du även uppenbarligen är för inkompetent att ta reda på något själv, samt inte besitter någon som helst själv kännedom heller så att du kan fatta när du ska hålla käft och sluta göra bort dig själv TOTALT, TOTALT ...

Och att du varit med i tråden redan från början tror du att det gör det hela bättre på något sätt?

Det visar ju bara än mer hur fucking jävla blåst du är, när du då fortfarande inte fattar någoting!

Som sagt

Ooh my fucking God!

Lyssna nu här ditt jävla mongo: Vem är det som säger att Dumle backar tillbaks i cykelrummet?
Jo, Dumle själv. Tycker du man skall ta en våldtäktsman och knarkares ord som sanning?
Du svarade inte på frågan - vilka oberoende vittnen finns det?
Är det bara du som har talat med dem, för varken polis eller media har uppgett att det
finns vittnen som sett händelseförloppet på nära håll.

Vad sägs om detta scenariot istället:

Adel, Dumle och Einar går ut från förrådet. Einar går sist eftersom han är ansvarig för att
rummet blir låst och släckt. Då dyker mördarna upp men kan inte skjuta för att Dumle är
bland de andra. Adel och Dumle springer åt samma håll - Einar försöker springa efter, men
motas bort av Dumle - därav att han måste springa in på gården istället.

Sen ljuger Dumle för polisen så att de inte skall förstå att han är inblandad. Adel säger
ingenting - för det gör man normalt inte. Hade han inte blivit utsedd till BO2 av Marina hade
han inte ens behövt en advokat.

Jag påstår inte att detta är sant - det är för att poängtera för dig, Fitty och Smutsovich att
man inte skall tro på allt som sägs i raptexter, smuts-media eller instafuck.

Och vad säger att polisen har rätt? De lyckades lösa 1 av 17 gängmord förra året, så vad är
oddsen på att de har rätt denna gången?

Du sitter bara och rapar trådsanningar och bajsar ner tråden med vad andra skrivit
20 gånger förut. Har du inget eget att komma med, så gör oss en tjänst och håll käften
din lilla horunge.
Citera
2022-01-19, 23:30
Medlem
Citat:
Tycker du ska logga ut från tråden, ladda din batterier och sedan komma tillbaka.

Den senaste månaden har du bara suttit och tjafsat med användare i tråden. Det blir lite tröttsamt att läsa massa personangrepp mot användare i tråden.

"Du är bara en fanboy bla bla"
Låter lite som ett vuxendagis.

Menar inget illa! Tror vi alla skulle bli galna på varandra om vi skulle sitta i denna tråd dag in och dag utan att någon gång ta någon paus.

Du kan ju föregå med gott exempel isåfall - så kanske vi slipper dina jävla raptextanalyser
och referenser till instaskitinlägg. Jag fattar att det måste vara jobbigt att höra att man är
en fanboy, men tyvärr har inte alla samma åsikt som dig.
Om du kan hålla dina tonårsfingrar borta från tangenterna och låta bli raptexterna och
instainläggen, så skall jag inte heller kalla dig för fanboy igen.
Citera
2022-01-19, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
I sådana fall bör du ompröva din bedömning av dessa personers insyn. Sebbe har inte och har aldrig haft någon uppsatt ställning inom Dödspatrullen.

Äntligen nån som vet vad han snackar om. Han gömmer sig i Spanien för springisarna i Shottaz,
han becknar väl femmor till turisterna eller nåt. Det är det enda han duger till.
Citera
2022-01-19, 23:47
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Lyssna nu här ditt jävla mongo: Vem är det som säger att Dumle backar tillbaks i cykelrummet?
Jo, Dumle själv. Tycker du man skall ta en våldtäktsman och knarkares ord som sanning?
Du svarade inte på frågan - vilka oberoende vittnen finns det?
Är det bara du som har talat med dem, för varken polis eller media har uppgett att det
finns vittnen som sett händelseförloppet på nära håll.

Vad sägs om detta scenariot istället:

Adel, Dumle och Einar går ut från förrådet. Einar går sist eftersom han är ansvarig för att
rummet blir låst och släckt. Då dyker mördarna upp men kan inte skjuta för att Dumle är
bland de andra. Adel och Dumle springer åt samma håll - Einar försöker springa efter, men
motas bort av Dumle - därav att han måste springa in på gården istället.

Sen ljuger Dumle för polisen så att de inte skall förstå att han är inblandad. Adel säger
ingenting - för det gör man normalt inte. Hade han inte blivit utsedd till BO2 av Marina hade
han inte ens behövt en advokat.

Jag påstår inte att detta är sant - det är för att poängtera för dig, Fitty och Smutsovich att
man inte skall tro på allt som sägs i raptexter, smuts-media eller instafuck.

Och vad säger att polisen har rätt? De lyckades lösa 1 av 17 gängmord förra året, så vad är
oddsen på att de har rätt denna gången?

Du sitter bara och rapar trådsanningar och bajsar ner tråden med vad andra skrivit
20 gånger förut. Har du inget eget att komma med, så gör oss en tjänst och håll käften
din lilla horunge.

Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Du kan ju föregå med gott exempel isåfall - så kanske vi slipper dina jävla raptextanalyser
och referenser till instaskitinlägg. Jag fattar att det måste vara jobbigt att höra att man är
en fanboy, men tyvärr har inte alla samma åsikt som dig.
Om du kan hålla dina tonårsfingrar borta från tangenterna och låta bli raptexterna och
instainläggen, så skall jag inte heller kalla dig för fanboy igen.
Haha du måste tagga ner lite om du vill bli tagen på allvar.

Kallar folk horunge hit och dit och går mot attack användare som i dina ögon "bajsar ner tråden".
Vad är det som du gör bättre när du skriver inlägg som dessa?

Jag tycker synd om dig som uppenbarligen får dagliga utbrott mot användare i tråden, det måste ta mycket energi från din vardag.

Du framställer dig inte som en vettigare människa genom att kalla användare mongo, horunge osv. Det ger snarare motsatt effekt.
Citera
2022-01-19, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkness
Blev extremt nyfiken på detta. Det finns en innergård och i garaget är det en verkstad för ungdomar som är kriminellt belastade.

Undrar om shorta gjort några iakttagelser där. 🙃
Citera
2022-01-20, 00:04
Medlem
Citat:
Rashidi har kopplingar till Bredäng.

Den andra personen Scar har kopplingar till Dalen.
Jag ställer mig dock mer tveksam till Scar's inblanding, jämfört med Rashidi.

Scar befinner sig iallafall i Dubai just nu.
https://ibb.co/7ySmtMF

Dumle/Katten - DP?
Adel- kopplingar till HH?

Vilka gäng kan man koppla ihop Bredäng/Dalen med?
Pott på N förmodligen satt/höjts av HH efter N&C?

Sett att det nämnts att Shottaz är inblandade i det hela, som alltså skulle vara på samma sida som Bredäng/Dalen i detta?
Shottaz och DP är väl värsta rivaler?

Rörigt värre.
Citera
2022-01-20, 00:08
Medlem
Citat:
Haha du måste tagga ner lite om du vill bli tagen på allvar.

Kallar folk horunge hit och dit och går mot attack användare som i dina ögon "bajsar ner tråden".
Vad är det som du gör bättre när du skriver inlägg som dessa?

Jag tycker synd om dig som uppenbarligen får dagliga utbrott mot användare i tråden, det måste ta mycket energi från din vardag.

Du framställer dig inte som en vettigare människa genom att kalla användare mongo, horunge osv. Det ger snarare motsatt effekt.

Om någon kallar mig förståndshandikappad svarar jag med samma mynt. F.ö. skiter
jag i vad du har för åsikt angående min person. Någon får ju säga ifrån när ni småungar
härjar runt med era jävla foliehattsteorier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in