Citat:
Ursprungligen postat av
mastarn
Är inte mitt fel om du är totalt jävla utvecklingsstörd eller kanske har du bara har konstant mega fet otur varje gång du tänker?
Och inte kan ta till dig fakta som du dessutom får serverade till dig på ett guldfat helt otroligt att du är för dum för att fatta?
Du kan ju ändå uttrycka dig någorlunda i skrift..
Medfödd eller förvärvad hjärnskada kanske?
(säg till i såfall så ska jag go easy on you).
Lägg till detta att du även uppenbarligen är för inkompetent att ta reda på något själv, samt inte besitter någon som helst själv kännedom heller så att du kan fatta när du ska hålla käft och sluta göra bort dig själv TOTALT, TOTALT ...
Och att du varit med i tråden redan från början tror du att det gör det hela bättre på något sätt?
Det visar ju bara än mer hur fucking jävla blåst du är, när du då fortfarande inte fattar någoting!
Som sagt
Ooh my fucking God!
Lyssna nu här ditt jävla mongo: Vem är det som säger att Dumle backar tillbaks i cykelrummet?
Jo, Dumle själv. Tycker du man skall ta en våldtäktsman och knarkares ord som sanning?
Du svarade inte på frågan - vilka oberoende vittnen finns det?
Är det bara du som har talat med dem, för varken polis eller media har uppgett att det
finns vittnen som sett händelseförloppet på nära håll.
Vad sägs om detta scenariot istället:
Adel, Dumle och Einar går ut från förrådet. Einar går sist eftersom han är ansvarig för att
rummet blir låst och släckt. Då dyker mördarna upp men kan inte skjuta för att Dumle är
bland de andra. Adel och Dumle springer åt samma håll - Einar försöker springa efter, men
motas bort av Dumle - därav att han måste springa in på gården istället.
Sen ljuger Dumle för polisen så att de inte skall förstå att han är inblandad. Adel säger
ingenting - för det gör man normalt inte. Hade han inte blivit utsedd till BO2 av Marina hade
han inte ens behövt en advokat.
Jag påstår inte att detta är sant - det är för att poängtera för dig, Fitty och Smutsovich att
man inte skall tro på allt som sägs i raptexter, smuts-media eller instafuck.
Och vad säger att polisen har rätt? De lyckades lösa 1 av 17 gängmord förra året, så vad är
oddsen på att de har rätt denna gången?
Du sitter bara och rapar trådsanningar och bajsar ner tråden med vad andra skrivit
20 gånger förut. Har du inget eget att komma med, så gör oss en tjänst och håll käften
din lilla horunge.