2022-01-19, 14:37
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Vilka oberoende vittnen? Det finns ingen som sett skjutningen mig veterligen. Och hur skulle
de ha kunnat se vem som är Dumle eller Adel när det är mörkt ute?
Dumle säger väl inte alls samma sak. Ena gången sprang han därifrån, andra gången var han
kvar i cykelskjulet.

Vad polisen, pressen och Adels advokat säger kommer ju från de som var där,
dvs. Dumle och Adel. Hur svårt kan det vara att fatta det?
Men tänk om en av dem ljuger? Det vet vi inte.

Okay orkar inte argumentera mer med dig angående detta. Det ÄR som jag säger sedan kan du göra vad du vill med denna informationen.

Allt detta finns också redan omnämnt tidigare i tråden så om det är viktigt för dig prova sökfunktionen...

Var vänlig att inte svara mig mer angående detta...

topplocket går snart
Senast redigerad av mastarn 2022-01-19 kl. 14:43.
Citera
2022-01-19, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
🙏🏻 Jo ibland undrar man... hehe

Alltså hur kan folk vara så otroligt dumma?

Min teori det är på tok för lätt att överleva nu för tiden. Det naturliga urvalet slås ut och för varje generation sker nu en interkulturell utarmning...

Statistisk sätt så är det också en otroligt skev fördelning mellan antal barn man producerar sett till var på normalfördelningskurvan man ligger...

So more or less we're doomed... hehe

Jo, man börjar ju verkligen undra när folk spekulerar i raptexter och tar det som
intäkt på att något är sant.
Citera
2022-01-19, 14:49
Medlem
Vem ”Sebbe” menar ni?
Citera
2022-01-19, 14:58
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oskarrnn
Vem ”Sebbe” menar ni?

Lite kort

Sebastian även kallad katten en relativt högt uppsatt medlem i Dödspatrullen lever nu i exil i Spanien ursprungligen från Uppsala påstås ibland vara en av hjärnorna i nuvarande DP men har inte så mycket street cred hos vissa andra... jobbar troligtvis med deras import verksamhet på plats i Spanien.

https://instagram.com/s.favelaofficial?utm_medium=copy_link

googla så hittar du mer.
Citera
2022-01-19, 15:02
Medlem
Citat:
Okay orkar inte argumentera mer med dig angående detta. Det ÄR som jag säger sedan kan du göra vad du vill med denna informationen.

Allt detta finns också redan omnämnt tidigare i tråden så om det är viktigt för dig prova sökfunktionen...

Var vänlig att inte svara mig mer angående detta...

topplocket går snart

Jag skiter väl i om du vill att jag inte svarar. Jag bara påpekar att man får se saker
objektivt. Sedan har jag varit i den här tråden i princip sedan den började, så du kan
lägga av med din jävla översittarattityd. Och varför ÄR det som du säger? Du har ju för
helvete haft fel i det mesta du skriver och bajsar ner tråden med en massa onödigt
skit, så varför skall jag tro på dig? Du är bara en liten fanboy som alla andra i den här
jävla tråden.
Citera
2022-01-19, 15:23
Medlem
Citat:
ooh my god...

Det fanns även gott om oberoende vittnen så nej det är inget att diskutera varför skulle precis alla ha fel? Alla säger samma sak dumle, polisen, pressen och Adel's advokat dvs adel...

Jorden är platt?

Jag förstår vad du menar, men man kan aldrig utesluta något.. Kanske är A slugare än vad man tror och bara skickar allt på D.
Troligtvis inte så men man kan inte utesluta nånting..
Citera
2022-01-19, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.fisk
Så han är golbög också som ringer polisen? oj, det blir bara bättre detta.

Tror mer de bara var ett sätt att försöka rentvå sig själv från inblandning, att han sa han skrek ”ring Aina” för 100% de e inte nånting han gjort.. 99% säkerhet säger han backa in i cykelkförrådet igen 1% chansa han sprang..
Citera
2022-01-19, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Funderat på en grej, varför gick inte också E och A tillbaks in i förrådet?, det är väl lås på den så dom hade teoretiskt sätt varit säkra där inne.
Eller var det så att Dumle stängde dörren bakom dom

Troligtvis var dom redan utanför när skotten kom och vända tillbak inte var ett alternativ
Citera
2022-01-19, 15:36
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Jag skiter väl i om du vill att jag inte svarar. Jag bara påpekar att man får se saker
objektivt. Sedan har jag varit i den här tråden i princip sedan den började, så du kan
lägga av med din jävla översittarattityd. Och varför ÄR det som du säger? Du har ju för
helvete haft fel i det mesta du skriver och bajsar ner tråden med en massa onödigt
skit, så varför skall jag tro på dig? Du är bara en liten fanboy som alla andra i den här
jävla tråden.

Är inte mitt fel om du är totalt jävla utvecklingsstörd eller kanske har du bara har konstant mega fet otur varje gång du tänker?

Och inte kan ta till dig fakta som du dessutom får serverade till dig på ett guldfat helt otroligt att du är för dum för att fatta?

Du kan ju ändå uttrycka dig någorlunda i skrift..
Medfödd eller förvärvad hjärnskada kanske?
(säg till i såfall så ska jag go easy on you).

Lägg till detta att du även uppenbarligen är för inkompetent att ta reda på något själv, samt inte besitter någon som helst själv kännedom heller så att du kan fatta när du ska hålla käft och sluta göra bort dig själv TOTALT, TOTALT ...

Och att du varit med i tråden redan från början tror du att det gör det hela bättre på något sätt?

Det visar ju bara än mer hur fucking jävla blåst du är, när du då fortfarande inte fattar någoting!

Som sagt

Ooh my fucking God!
Senast redigerad av mastarn 2022-01-19 kl. 16:04.
Citera
2022-01-19, 15:40
Medlem
Citat:
jävla tråden.

Du är fett jobbig, kan du inte bara gitta från tråden
Citera
2022-01-19, 16:35
Medlem
Frickys avatar
Citat:
jävla tråden.
Tycker du ska logga ut från tråden, ladda din batterier och sedan komma tillbaka.

Den senaste månaden har du bara suttit och tjafsat med användare i tråden. Det blir lite tröttsamt att läsa massa personangrepp mot användare i tråden.

"Du är bara en fanboy bla bla"
Låter lite som ett vuxendagis.

Menar inget illa! Tror vi alla skulle bli galna på varandra om vi skulle sitta i denna tråd dag in och dag utan att någon gång ta någon paus.
Senast redigerad av Fricky 2022-01-19 kl. 16:42.
Citera
2022-01-19, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Troligtvis var dom redan utanför när skotten kom och vända tillbak inte var ett alternativ

Det mest troliga är att Dumle var i FaceTime samtal och säkert skröt för någon angående att han hängde med Einar. Kan till och med gått bakom de typ ”titta”. De andra han gå ut tillräckligt långt och han halka efter och hinner vända om innan dörren stängt bakom honom (han har troligtvis inte nyckeln in).

Skyttarna börja nog skjuta ganska direkt mot de från avstånd ifall Einar & Co var beväpnade. Utöver röka så kan de lika gärna vart påväg att flytta vapen från cykelförrådet etc. Alt så var deras info 100% att de visste risken för sånt var lika med noll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in