2022-01-19, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Jag har fått höra från många personer som har insyn i DP och Shottaz att han styrde och ställde mycket i början av 2021.

Att han klättrade upp sig i hierarkin medans många från DP sitter inne, som många än idag gör.

Kan ju ha förändrats men det skulle förvåna mig då många fortfarande sitter inne.

I sådana fall bör du ompröva din bedömning av dessa personers insyn. Sebbe har inte och har aldrig haft någon uppsatt ställning inom Dödspatrullen.
Citera
2022-01-19, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Stämmer väl inte ens? Sebbe är en springis till riktiga DP i princip. Alla i DP sitter ju dock.

Nu finns bara snorungarna ute. Tvekar på att Sebbe har något att säga till om ens när det gäller dom.

Tror dock Sebbe är inblandad i mordet på Einar.

Han är ingen springis. Tror du han kör på i Barcelona helt ensam eller? Finns stora nätverk i Spanien man måste ha folk bakom sig för att klara sig där nere.
Citera
2022-01-19, 21:13
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Jag har fått höra från många personer som har insyn i DP och Shottaz att han styrde och ställde mycket i början av 2021.

Att han klättrade upp sig i hierarkin medans många från DP sitter inne, som många än idag gör.

Kan ju ha förändrats men det skulle förvåna mig då många fortfarande sitter inne.

Precis jag sa relativt faan vad folk ska ordmärka nej han är inte 3MST och inte någon shooter men vekar ha lite hjärna och när de andra sitter har jag hört att han är med och styr/hjälper framför allt Shobre sedan om det nu är helt fel som vissa påstår så visst...
Citera
2022-01-19, 21:28
Medlem
thedarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Japp även jag reagerade på frågan så AreaTurnsRed berätta gärna mer! Eller någon annan som vet någon om vilka ungdomar som huserar där för tillfället...

Det jag vet är att det är unga män runt 20-27 ish som kommer från droger, rån och gängkriminalitet. Tror det är ett snickeri som de då arbetstränar i. Tycker ifs att de mest står ute på gatan o röker. Rätt trevliga är dom jag stött på när jag gått förbi till jobb och förskolan.
Citera
2022-01-19, 21:42
Medlem
Vet inte om ngn skrivit detta tidigare...

Men Einar dog ju somsagt den 21-okt 2021.

Dumle la ut en bild den 9-okt 2021 "Rest in peace Nisse"

Ville bara yttra mej hehe
Citera
2022-01-19, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VerstappoElPaco
Vet inte om ngn skrivit detta tidigare...

Men Einar dog ju somsagt den 21-okt 2021.

Dumle la ut en bild den 9-okt 2021 "Rest in peace Nisse"

Ville bara yttra mej hehe
Jag noterade det tidigare också, men drog slutsatsen att han helt enkelt redigerat texten på inlägget i efterhand.
Citera
2022-01-19, 21:52
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Så din källa har insyn i både DP och Shottaz säger du? Låter lite märkligt.

Sebbe är en poser som gillar att spela cool på IG.
Citera
2022-01-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkness
Det jag vet är att det är unga män runt 20-27 ish som kommer från droger, rån och gängkriminalitet. Tror det är ett snickeri som de då arbetstränar i. Tycker ifs att de mest står ute på gatan o röker. Rätt trevliga är dom jag stött på när jag gått förbi till jobb och förskolan.

Det är Nytorgsverkstan som drivs där:
https://socialtstod.stockholm/hitta-arbetsmarknadsinsats/arbetsmarknadsinsats/arbetslag-nytorgsverkstan-snickeri-for-unga/
Citera
2022-01-19, 22:08
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Så din källa har insyn i både DP och Shottaz säger du? Låter lite märkligt.

Sebbe är en poser som gillar att spela cool på IG.
Det skrev jag inte. Jag har fått höra från flera personer som har insyn i dessa två gäng, varav ett antal har insyn i Shottaz och den andra delen i DP.

Sebbe var med och styrde en ganska stor import av ladd till Sverige från Spanien under våren 2021. Sanziro och Capone var dom som tog emot det i Sverige.

I mina ögonen är inte det en liten spelare i DP.
Visst, han är inte den som släcker folk men är långt ifrån en springis / luffare.
Senast redigerad av Fricky 2022-01-19 kl. 22:11.
Citera
2022-01-19, 22:26
Medlem
Är Sebbe hel svensk? Han hette väl Olsson i efternamn
Citera
2022-01-19, 22:38
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Det skrev jag inte. Jag har fått höra från flera personer som har insyn i dessa två gäng, varav ett antal har insyn i Shottaz och den andra delen i DP.

Sebbe var med och styrde en ganska stor import av ladd till Sverige från Spanien under våren 2021. Sanziro och Capone var dom som tog emot det i Sverige.

I mina ögonen är inte det en liten spelare i DP.
Visst, han är inte den som släcker folk men är långt ifrån en springis / luffare.

Fetade: Du har rätt. Läste lite snabbt.

Möjligt att Sebbe hjälpt till med diverse skitjobb, men tvivlar på storyn som du skriver iaf. Han är ivf inte "hjärnan" eller högt uppsatt i DP som många dårar i den här tråden tidigare skrivit.
Citera
2022-01-19, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sigge081
Är Sebbe hel svensk? Han hette väl Olsson i efternamn

Han är halviranier. Han heter Sebastjan Sarmadi Olsson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in