Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Det kan ju vara beckmörkt inne även fast solen står högt en molnfri dag. Kan tänka mig att rutorna var ordentligt nersmutsade och kanske även gardiner för. Sen var det väl i slutet av augusti också - nästan höst - molnigt?
Jag har aldrig haft så smutsiga fönster att det har blivit mörkt klockan 15 en sommardag. Den 20 augusti är det inte höst. Gardiner har jag också. Om det var beckmörkt så kan man fråga sig hur det gick till när de läste avtalet högt och hittade rätt ställe att skriva sina namnteckningar på. Jag tror att du kan sluta med dina halmstrån om skogsmaskiner och mörka höstdagar. Esbjörn Bolin har svikit sitt ord och ångrat sina underskrifter alldeles för många gånger i denna tvist för att någon ska tro att det är en engångshändelse i hans liv. Han har ångrat köpekontraktet, förlikningsavtalet, köpebrevet och till och med sin egen ansökan om att få en god man. Han har skrivit under minst fyra dokument i denna tvist och ångrat sig.
Jag misstänker att han även har ångrat fullmakterna till sina advokater och sin generalfullmaktshavare också, eftersom han anklagar dem för att ha tvingat honom att skriva på förlikningsavtalet som han ångrade.
Jag vet inte om han har hedrat en enda av sina underskrifter? Han har nog esbjörnat allihop.