Citat:
Ursprungligen postat av
hardusettminapa
Mm, för det har ju gått jättebra för alla andra länder som stängde ner samhälle totalt a la kommunistiska Kina och tvingade på dem munblöjor och vaccinpass
Jag trodde alla Tegnellhatare hade sprungit iväg med svansen mellan benen vid det här laget men tydligen finns det en och annan tomte kvar
Håller med om 99% av det du skriver men Anders Tegnell är ett jävla retard som borde arkebuseras för sin oerhörda dumhet.
Mejlen mellan han och JG - pinsamt.
"Smittan kommer inte nå Sverige"
"Ingen fara att resa på sportlovet"
"Barn blir inte sjuka av covid"
"Barn driver inte smittan".
Det är liksom makabert att, inte bara Tegnell iofs, så många förståndshandikappade kan sitta i politisk makt i det här skämtlandet.
Åkte på covid i augusti, enda gången jag varit sjuk sen 2017. Samtidigt är hela kretsen omkring och folk på jobbet sjuka hela tiden med diverse.
Senaste 3 veckorna har vi haft personalbortfall med 75% minimum dagligen.
Jag vet på rak arm nu 6 personer som dött i sömnen utan bakomliggande. Ingen bevisad covid men alla var minst dubbeljabbade. Hjärtat som gett med sig.
De roliga är att jag inte känt en enda som dött i sömnen innan. Den äldsta var 54 och jag träffade honom 2 veckor innan han dog. Hur pigg som helst.
Jag tror det här vaccinet är anledningen till att så många är sjuka och att folk dör.
Det är nu de börjar. Medicinsk holocaust. Försäkringsbolagen i USA har märkt av en ökning på 40% i dödsfall i åldern mellan 29-40..
En aldrig tidigare skådad ökning. En jämförelse en VD gjorde var att en ökning på 40% kan liknas vid en "händelse av tidigare aldrig sett proportion". Som en episk jävla naturkatastrof så hade ökningen legat på 10%.
Nu ligger den på 40% i den här åldersgruppen. Det är enkelt att dra paralleller till vaccinen. Särskilt med tanke på alla atleter som dör och får hjärtproblem från ingenstans.