h, du tog mig tillbaka i tiden! jag provade flualpra precis nr dom brjade lansera den. Provade deras gula sm tabletter och i papper form som du visar p bilden.
Den r vldig hyptnotisk, ta inte fr mycket den kommer smygandes ocks.
h, du tog mig tillbaka i tiden! jag provade flualpra precis nr dom brjade lansera den. Provade deras gula sm tabletter och i papper form som du visar p bilden.
Den r vldig hyptnotisk, ta inte fr mycket den kommer smygandes ocks.
Nej d.
Fan dom sm runda flualprazolam var bst och kan fixa exakt samma. Funderar
Fyfan man minns dessa med fasa. Dom blev s populra att ingen ville ta Ksalol lngre. Dessa var ju s sjukt mycket mer potent!
Dom kom i tabletter 1 mg. Det r sjukt starkt doserat. Dom var effektiva vid 0.10 mg. Eftersom att dom var s sedativa, mycket mer n Alprazolam s var det inga som helst problem att sova p 0.10 mg om man var bensonaiv
Fyfan man minns dessa med fasa. Dom blev s populra att ingen ville ta Ksalol lngre. Dessa var ju s sjukt mycket mer potent!
Dom kom i tabletter 1 mg. Det r sjukt starkt doserat. Dom var effektiva vid 0.10 mg. Eftersom att dom var s sedativa, mycket mer n Alprazolam s var det inga som helst problem att sova p 0.10 mg om man var bensonaiv
Vrsta var att dom kostade inte ett skit. S man hade hundratals hela tiden. S sjuk som jag blev p dessa nr jag slutade har jag inte blivit p ngot benz ngonsin...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!