Ahh ok. Bra. Lugnande besked. Hoppas nu inte Calle åker på nå allvarligt.
Jag utgår faktiskt från att han får Covid. Det är Calle. Han blir sjuk om nån nyser i grannsocknen. Det är ju bara bra om han får det här hemma och inte på lägret så han smittar resten.
Inga fler platser till Finland på herrsidan. Alla nationer före Finland på kvotlistan förutom Österrike och Storbritannien tackade ja till en ytterligare plats och då tog alla återlämnade platser slut innan man kom till Finland.
Det blir 17 lag som kan åka stafetten om inte ytterligare lag fyller på med aktiva i skidskytte eller nordisk kombination.
Senast redigerad av Alkibiades 2022-01-19 kl. 09:45.
Inga fler platser till Finland på herrsidan. Alla nationer före Finland på kvotlistan förutom Österrike och Storbritannien tackade ja till en ytterligare plats och då tog alla återlämnade platser slut innan man kom till Finland.
Det blir 17 lag som kan åka stafetten om inte ytterligare lag fyller på med aktiva i skidskytte eller nordisk kombination.
Klart glädjande att omfördelningen av platser möjliggör sex lag till i stafetten!
Det känns nästan som säsongen är över. Fortfarande nästan tre veckor till OS och efter OS kommer det att vara avslagna tävlingar (om de ens kommer att genomföras).
Det känns nästan som säsongen är över. Fortfarande nästan tre veckor till OS och efter OS kommer det att vara avslagna tävlingar (om de ens kommer att genomföras).
Skit att titta och kommentera då. Jag för min del ser fram emot alla längdtävlingar, oavsett nivå eller förutsättningar.