2022-01-18, 22:41
Medlem
Nån som vet nå mer om Leo Johanssons och Kalles sjukdomar??
Citera
2022-01-18, 22:48
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Nån som vet nå mer om Leo Johanssons och Kalles sjukdomar??

Leo var aldrig sjuk, det vara bara att han inte hade fått något svar i tid på sitt PCR-test för att kunna åka med de övriga ned till lägret i Italien.
Citera
2022-01-18, 23:49
Medlem
Ahh ok. Bra. Lugnande besked. Hoppas nu inte Calle åker på nå allvarligt.
Citera
2022-01-19, 01:35
Medlem
Citat:

Jag utgår faktiskt från att han får Covid. Det är Calle. Han blir sjuk om nån nyser i grannsocknen. Det är ju bara bra om han får det här hemma och inte på lägret så han smittar resten.
Citera
2022-01-19, 07:42
Medlem
Citat:
Calle var på Lugnet och tränade för ett par dagar sedan så det var nog bara lättare förkylningssymtom som behövde väntas ut.
Citera
2022-01-19, 09:42
Medlem
Alkibiadess avatar
Inga fler platser till Finland på herrsidan. Alla nationer före Finland på kvotlistan förutom Österrike och Storbritannien tackade ja till en ytterligare plats och då tog alla återlämnade platser slut innan man kom till Finland.

Det blir 17 lag som kan åka stafetten om inte ytterligare lag fyller på med aktiva i skidskytte eller nordisk kombination.
Senast redigerad av Alkibiades 2022-01-19 kl. 09:45.
Citera
2022-01-19, 12:05
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Inga fler platser till Finland på herrsidan. Alla nationer före Finland på kvotlistan förutom Österrike och Storbritannien tackade ja till en ytterligare plats och då tog alla återlämnade platser slut innan man kom till Finland.

Det blir 17 lag som kan åka stafetten om inte ytterligare lag fyller på med aktiva i skidskytte eller nordisk kombination.
Klart glädjande att omfördelningen av platser möjliggör sex lag till i stafetten!
Citera
2022-01-19, 12:30
Medlem
FNLSs avatar
Tyskland har tagit ut en massa OS trupper idag. Bland annat kom Sauerbrey med
Citera
2022-01-19, 13:38
Medlem
HerrGickhans avatar
Det känns nästan som säsongen är över. Fortfarande nästan tre veckor till OS och efter OS kommer det att vara avslagna tävlingar (om de ens kommer att genomföras).
Citera
2022-01-19, 14:08
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Det känns nästan som säsongen är över. Fortfarande nästan tre veckor till OS och efter OS kommer det att vara avslagna tävlingar (om de ens kommer att genomföras).

Skit att titta och kommentera då. Jag för min del ser fram emot alla längdtävlingar, oavsett nivå eller förutsättningar.
Citera
2022-01-19, 14:12
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Skit att titta och kommentera då. Jag för min del ser fram emot alla längdtävlingar, oavsett nivå eller förutsättningar.

Det finns ju inga tävlingar att titta på, men du kan ju titta på testbilden och fantisera.
Citera
2022-01-19, 14:43
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan

Det finns ju inga tävlingar att titta på, men du kan ju titta på testbilden och fantisera.

Nädå, smickra inte dig själv. Jag älskar att kommentera på rena självklarheter och svammel.

Det finns juniortävlingar och FIS-tävlingar, men det krävs lite bredare intresse och kunskap för att uppskatta dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in