2022-01-19, 00:27
Medlem
Som jag skrev innan, han var psykisk sjuk och har gjort många illa
Han visar upp en sida på sina lajvs osv, men han pratar illa om alla bakom kulisserna
Och jag spyr på er alla muppar som sitter o bölar idag över att er älskade vän gått bort som var sååååå snäll. Ni ska veta hurvham pratat om er utanför lajvs och kunde inte bry sej mindre om er...Men böla ni på era fb statusar osv
Han hotar folk som säger emot honom, öppnar nån fb grupp osv, vänder o vrider på ALLT till sin fördel. Har sååååå mycket prints videos osv på hans hot till olika människor, hur han kallar dom i gruppen handikappade . Han hotar deras familjer barn o senast för några dagar sen skrev han till em tjej massa sjuka saker, bla att han skulle förstöra hennes familj, ge trauma till familjen o pappans huvud genom en påle....det finns sååå mycket bevis på folk han skrämt till att backa , dra tillbaka sina fb grupper o många har tystnat helt från hela fb.
Fast det är mest hot men många blir rädda o backar, o sen tillbaka i hans grupper igen 🤷‍♀️
Skulle nån säga emot o stå på dej, så går han hur långt som helst o hänger ut familjer vänder o vrider på saker o ting o gör bort folk
Han mutar även folk att lajva, köper vin osv o låter alla titta på hur vissa super ihjäl sej o beter sej fruktansvärt i lajvs
Hans gay resor till Spanien varje sommar gör han oxå, men det skulle nog inte familjen acceptera så han skulle aldrig erkänna, men pratade alltid om röv, ta en i röven,trosor osv
Och flickvän härvan försökt nån gång men det blev ju inte bra då han behandlade dom hemskt.
Han var ingen god människa o karma har gjort sitt nu🙏
O alla ni som bölar buhu..... Han brydde sej inte er, ni var bara en siffra i lajvs o L o tta som bölar idag i deras mimmeslajv, skitfull..... Är ju bara för sorglig o han stöttade inte ens dej längre gomman..
Nä, sluta lek att han va sååå underbar osv. Ni vet inte, så mycket skada han gjort folk o kvinnor, usch säger jag bara.
O självklart är detta en kriminell uppgörelse eller nåt, då sånt va hans jobb o broren kan man ju läsa om, så idioter som skriver nåt om att J eller ännu värre, att C skulle ha med de att göra...hans d o d!!! Hahaha GE ER!!!!
Som man bäddar får man ligga🤷‍♀️
Citera
2022-01-19, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Nån som skrev om nån jävla katt..jag fattar ingenting..menar ni riktigt katt eller en brud? Eller var den här shunon en djurknullare också?

nån av hans vänner skrev massa gott om honom bl a att han var snäll mot sin katt (en mjau-katt) ,..... tja Adolf var ju snäll mot Blondie om nu sådant skall vara måttstock på godhet
Citera
2022-01-19, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Det var de som förvånade mig med då ja startade ett par trådar

Han skulle verka "gullig" för kvinnorna och skaffade en katt. Som han satt med i sina lajver. När han ropade med sin tillgjorda babbe röst på katten så kom den aldrig utan han hämtade den. Såg den ett par gånger och den såg livrädd ut för honom. Hoppas katten kommer till ett katthem och en riktig djurvän.

Man ser ju hur babbarna behandlar sin hundar oftast är det pitbull dem skaffar. Allt är ju hur ägarna sköter djuren för det mesta om det inte är något medfött pga avel. Men dem vill ju ha dem till kamphundar.

Den katten har han rökt ner helt och hållet så långt att den till och med fick sina bryt ifall den inte blev passivt hög. Helt nedrökt katt💙
Citera
2022-01-19, 00:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CocaCola2000
Förstår inte riktigt kopplingen till Norrköping, varför anlitar man torpeder därifrån?
Varför ställer du frågor i en forumdel som du inte kan nåt om? Prova sälj droger själv eller beblanda dig med kriminella så märker du snabbt att det kryllar av talanger kunniga på hög nivå inom väldigt mycket det snackas umgås man reser utbyter kontakter diskuterar jämförelser av länders byråkrati, skattesystem, valutatransfereringar och allt annat. Svensk polis och rättsväsende är patetiskt, sämst och utskrattade i hela världen så jag förstår din totala okunnighet med din dumma svennefråga. BOs bror Siamak Minasazi var huvudmansinvolverad i och står i dagsläget åtalad för penningtvätt av hundratals miljoner svenska kronor (officiella siffror - de riktiga är högre), alltså du kan se BOs bror som en av Sveriges mäktigaste bankmän likt swedbank vd eller Nordea bankchef. Boysen flög på moln en hel livstid men BO var helt klart bipolärt manisk skitzo han sover fint nu skulle faktiskt inte förvåna mig om GM är hans bror kan tänka mig hur störigt det måste ha varit med en sån efterbliven dampbarn till bror enligt rykten blev han tvingad byta namn efter en viss känd manisk episod.. Helsingborgs underjordiska finanschefs bror avslutad ha ha ha ha.
Citera
2022-01-19, 01:10
Medlem
Detta är så komiskt först sitter han och bränner folks liv hänger ut dem familje medlemmar släkt u name it ! Utan nån som helst skam !

Han talar om andras döda till höger och vänster vad han ska göra mot dem !

Snubben kastar in bomber och frysta kycklingfiléer hos en annan !

Bjuder brudar på narkotika för att sen knulla dem !
I hans lives lekta han givmild och jag bryr mig om alla fast han igentligen inte bry sig ett skit och dessutom snål som fan !!!

Karma biter folk i Arlanda för eller senare !

Atte mohammad eller vad du nu vill bli kallad !

Jag hoppas du ruttnar och likmaskarna krälar runt i din kropp ! Jag hoppas även du ruttnar i hele*tet och att ALLAH ser och hör allt vidrig du gjort mot människor !

Du var inget mer än en äcklig bisexuell Blatte som trodde sig vara kung !

Ät skit hoppas du dör … Juste you allready dead🤷🏾‍♀️😂😩😩 Äntligen slipper vi dig och slipper vara rädda
Citera
2022-01-19, 01:23
Medlem
Loxads avatar
Ganska många gula lappar på platsen där han blev skjuten, kan man tolka att alla dessa är patron hylsor från vapnet? Att döma från bilden på den blåa Volkswagen så ser man 3 stycken kulhål i förar dörren. Kollar man närmare på bilden så verkar det vara utgångs hål. Så man kan dra en slutsats av att BO hade öppnat bil dörren och var på väg att sätta sig när han blev beskjuten bakifrån? Hur många gånger han har träffats går också att tolka som 4 gånger då det är 4 separata pölar bredvid varandra som verkar vara platsen han låg på.
Allt detta är spekulationer bara. Finns inte mycket mer material att gå på
Citera
2022-01-19, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knox86
6 snabba skott. Sen kunde GM köra iväg i lugn å ro då det tog ca 10 min för polisen att komma.

Hur vet du att det tog 10 min?
Citera
2022-01-19, 01:34
Medlem
Loxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loellaa
Han låg precis nedanför förardörren
Njaa vill jag inte påstå han gjorde för kollar man på bilden som cirkulerar i nyhetsmedier så ser det ut som 4 blod pölar vid bilen bakom hans
Citera
2022-01-19, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxad
Ganska många gula lappar på platsen där han blev skjuten, kan man tolka att alla dessa är patron hylsor från vapnet? Att döma från bilden på den blåa Volkswagen så ser man 3 stycken kulhål i förar dörren. Kollar man närmare på bilden så verkar det vara utgångs hål. Så man kan dra en slutsats av att BO hade öppnat bil dörren och var på väg att sätta sig när han blev beskjuten bakifrån? Hur många gånger han har träffats går också att tolka som 4 gånger då det är 4 separata pölar bredvid varandra som verkar vara platsen han låg på.
Allt detta är spekulationer bara. Finns inte mycket mer material att gå på

Lägg upp bilderna här i tråden
Citera
2022-01-19, 01:40
Medlem
Loxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socobatevira

Någon bra sida att ladda upp på?
Citera
2022-01-19, 01:48
Medlem
Loxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socobatevira

Här iaf från HD. Bilden jag refererar till med 3 skotthål och blodpölar vid bilen bakom..
https://www.hd.se/2022-01-18/man-skots-till-dods-pa-tagaborg

Hittade även denna bild från denna tidningen som får mig att ändra uppfattning om hur han skjutits ihjäl.. skulle vilja säga att BO hade precis satt sig i bilen när någon från passagerar fönstret skjuter rakt in därav 3 ut gångs hål i förar dörren. Ett 4 som inte gick igenom. Kan det vara så att BO sen tog sig ut och blev liggandes vid bilen bakom?
https://8sidor.se/sverige/2022/01/man-skjuten-i-helsingborg/
Senast redigerad av Loxad 2022-01-19 kl. 02:09.
Citera
2022-01-19, 01:48
Medlem
LeffeCykelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxad
Någon bra sida att ladda upp på?

https://sv.imgbb.com/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto