2022-01-18, 22:01
Moderator
Parongatans avatar
Simon bor på Mandolingatan i Frölunda - Göteborg. Känner igen husen. De där fula konkava orangea husen nära Frölunda Torg. Än så länge oklart vilket nummer. Men det hittar någon säkert framöver.

https://dumpen.se/2022/01/18/kung-med-orakad-pung-napp-igen/
Citera
2022-01-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Simon bor på Mandolingatan i Frölunda - Göteborg. Känner igen husen. De där fula konkava orangea husen nära Frölunda Torg. Än så länge oklart vilket nummer. Men det hittar någon säkert framöver.

Gick och spåra enkelt om man använde hans profil(samma bild som i chatten) på Kamrat.com.

Ja, ja jag hänger inte ut folk så jag tar det inte längre än så. Men hur länge kommer Dumpens överraskningsmetoder fungerar då det börjar bli kända och tillvägagångssättet? Tror varningsklockorna kommer ringa extra mycket framöver för träffar på parkeringar med 13-åringae för att ta "oskulden" av dom.
Citera
2022-01-18, 22:37
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan

Tack, hittade honom på Facebook. Uush

Skoj att han lagt upp en massa om vilka idioter SD är. Men att våldta barn är ok enligt honom tydligen.
Senast redigerad av Jasmine4555 2022-01-18 kl. 22:51.
Citera
2022-01-18, 23:00
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Gick och spåra enkelt om man använde hans profil(samma bild som i chatten) på Kamrat.com.

Ja, ja jag hänger inte ut folk så jag tar det inte längre än så. Men hur länge kommer Dumpens överraskningsmetoder fungerar då det börjar bli kända och tillvägagångssättet? Tror varningsklockorna kommer ringa extra mycket framöver för träffar på parkeringar med 13-åringae för att ta "oskulden" av dom.

Jag tror att de kommer att fånga många fula fiskar framöver, trots att Dumpen sprids rejält just nu. Många av de här pedofilerna är såpass sjuka att de är radiostyrda och sjukligt drivna att hitta barn att förgripa sig på.

Många av dem uttalar rädsla att bli ertappade och åka fast. Men de är ändå villiga att på lösa premisser ändå sitta och grooma barn...för att sedan även träffa dem. Det är bara att titta på USA där de har flera liknande projekt och även TV-program som sänts och verkat i över tio år enbart för att hitta pedofiler.

Ändå har de ett oändligt antal sjuka människor som luras tro att de ska få träffa och kunna förgripa sig på barn. Tyvärr kommer antalet pedofiler att vara konstant. Medicinen är att ha livslång och övergripande kontroll på dem.

Pedofili är en mycket sjuk sexuell läggning och inget man varken kan straffa eller medicinera bort. Pedofil är man hela livet. Och då ska också kontrollen pågå livet ut - utan prut.

Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Tack, hittade honom på Facebook. Uush

Skoj att han lagt upp en massa om vilka idioter SD är. Men att våldta barn är ok enligt honom tydligen.

Jag är inte vid datorn just nu. Du får gärna posta länken, med stjärnor för några bokstäver. Vore intressant att se vem han är. Om du inte vill posta något i tråden, går PM finfint också.

Jag har nämligen vänner i området, med barn som löper en viss risk att råka ut för honom. Därför är det extra intressant att veta vem han är.

Tack på förhand.
Citera
2022-01-19, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo

Ja det får vi hoppas. Så minskar kanske den biten i alla fall.
Citera
2022-01-19, 08:37
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Jag började kolla lite snickeriföretag i Slöddertälje men det var inte helt lätt. Hittade inget företag med röda bilar och nån logga som liknar den han har på kepsen.
Han kan ju även ljuga att han är från Södertälje. Hans dialekt låter östgötsk. Kanske södra Östergötland typ Boxholm.

Löjligt att Dumpen inte delar med sig av regnr. Om dom kan hänga ut pedofilen kan dom väl även hänga ut pedofilens fordon.
Kan väl vara för att bilar ofta står på någon annan?
Citera
2022-01-19, 10:25
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
För att kränga merch med budskapet "Kill your local pedophile" så känns det som att han har ihjäl försvinnande få av dem. Jag har svårt för hyckleri.

Vad har du själv gjort i frågan? Du vet nog att mord är olagligt, så texten kan betyda få dem att sluta. Ett budskap ska vara hårt för att nå fram.
Citera
2022-01-19, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Vad har du själv gjort i frågan? Du vet nog att mord är olagligt, så texten kan betyda få dem att sluta. Ett budskap ska vara hårt för att nå fram.
Inget. Jag går inte heller runt med kläder tryckta med det budskapet. Ska Patrik insistera på att göra en grej av det ser jag hellre att han lever som han lär och inte uppmana till något han själv inte är beredd att göra.
Citera
2022-01-19, 13:42
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Kan väl vara för att bilar ofta står på någon annan?

Ja, jo det har du ju helt rätt i. Inte sjysst att hänga ut t ex ett helt snickeriföretag för att en av deras (fd) anställda råkar vara pedofil.
Citera
2022-01-19, 15:33
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Inget. Jag går inte heller runt med kläder tryckta med det budskapet. Ska Patrik insistera på att göra en grej av det ser jag hellre att han lever som han lär och inte uppmana till något han själv inte är beredd att göra.

Nej det har jag förstått, frågan är väl om du värnar om barnen eller om du vara sitter hemma och gnäller.
Citera
2022-01-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Nej det har jag förstått, frågan är väl om du värnar om barnen eller om du vara sitter hemma och gnäller.
Håll isär äpplen och päron och lär dig stava.
Citera
2022-01-19, 16:15
Medlem
Jasmine4555s avatar
Jag kan inte förstå hur så många i den här tråden kastar hat mot Patrik sjöberg m.fl när dom gör något bra. Ni letar ju fel och kommer med idiotiska uttalanden. Skärp er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in