Citat:
Ursprungligen postat av
Arcabo
Gick och spåra enkelt om man använde hans profil(samma bild som i chatten) på Kamrat.com.
Ja, ja jag hänger inte ut folk så jag tar det inte längre än så. Men hur länge kommer Dumpens överraskningsmetoder fungerar då det börjar bli kända och tillvägagångssättet? Tror varningsklockorna kommer ringa extra mycket framöver för träffar på parkeringar med 13-åringae för att ta "oskulden" av dom.
Jag tror att de kommer att fånga många fula fiskar framöver, trots att Dumpen sprids rejält just nu. Många av de här pedofilerna är såpass sjuka att de är radiostyrda och sjukligt drivna att hitta barn att förgripa sig på.
Många av dem uttalar rädsla att bli ertappade och åka fast. Men de är ändå villiga att på lösa premisser ändå sitta och grooma barn...för att sedan även träffa dem. Det är bara att titta på USA där de har flera liknande projekt och även TV-program som sänts och verkat i över tio år enbart för att hitta pedofiler.
Ändå har de ett oändligt antal sjuka människor som luras tro att de ska få träffa och kunna förgripa sig på barn. Tyvärr kommer antalet pedofiler att vara konstant. Medicinen är att ha livslång och övergripande kontroll på dem.
Pedofili är en mycket sjuk sexuell läggning och inget man varken kan straffa eller medicinera bort. Pedofil är man hela livet. Och då ska också kontrollen pågå livet ut - utan prut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jasmine4555
Tack, hittade honom på Facebook. Uush
Skoj att han lagt upp en massa om vilka idioter SD är. Men att våldta barn är ok enligt honom tydligen.
Jag är inte vid datorn just nu. Du får gärna posta länken, med stjärnor för några bokstäver. Vore intressant att se vem han är. Om du inte vill posta något i tråden, går PM finfint också.
Jag har nämligen vänner i området, med barn som löper en viss risk att råka ut för honom. Därför är det extra intressant att veta vem han är.
Tack på förhand.